Onko muita kenellä menkat viikon myöhässä ja sitten vasta plussanneet?

  • Viestiketjun aloittaja mymmelimyy
  • Ensimmäinen viesti
mimmukka
heipä hei.

tein tänään, pitkästä piiitkästä aikaa huvikseni ovistestin (en oo kertaakaan saanu siihen ovista, en nähtävästi hallihe koko systeemiä) ja se testi näytti jokseenki oudolle ja silmille hyppäs sitten kuva tai kuvitus kahesta viivasta.. noh, halusin varmistuksen ja aikani ängättyy sain tippasen kuppiin ja uittelin sitä puikkosta siinä ja silmät kiiluen kyyläsin sitä mutta eipä se näyttänykkään ku yhtä viivaa. :eek: ja viimesten menkkojen jälkeen ei oo taas mitään tietoo millonka seuraavat alakaa. aaaaaaaaaaaaaaaargh :)
 
nii
Mimmukka: Oisko niissä ovistesteissä kans että pitää pantata pissaa muutama tunti ennenku näkyy testissä tulosta? Raskaustesteissähän on monesti niin..
Mulla alkoi eilen menkat :) Oikeen runsaat ovatkin ja laskin, että edellisestä km:stä laskettuna kiertoväliksi tulisi 33 päivää. Laskeskelin myös että seuraava ovulaatio saattaa sattua pääsiäiselle, jolloin ollaan varmaan mökkeilemässä perheen kesken, joten yksityisyyttä ei kauheesti taida olla. :)
 
mimmukka
joo tais noissa olla että pitää pantata jokunen tunteroinen eikä aamupissistä saa tehä. ja oliko se että ennen ilta 20 tekemällä saa parhaan tuloksen. tänään tein taas huvikseni ni eipä ollu mittään :/ joko mä en oikeesti osaa käyttää nuita/olla oikeeseen aikaan testailemassa tai sitten en vaan ovuloi tai jotain. njääj :)

nii, se on vaan vaivihkaa salaa jossain välissä otettava sitä yksityisyyttä :)
 
Hanttu
Mulla kävi neuvolassa sen verran hyvin ettei mitään rakenteellista vikaa löytynyt, kerkesin jo miettimään kaikkea. Munarakkulat näyttivät ultrassa oikein hyviltä, ei polyyppeja eikä kystiä. Täällä on kunnallinen sairaanhoito muuten ihan surullisessa kunnossa mutta neuvolapalvelut on kyllä todella loistavat!

Kierto oli kuulemma ultran aikaa alussa eli menkat jäivät vaan jostain syystä pois, ei osannut tätikään sanoa syytä tähän. Ja siis ikinä eivät ole olleet edes myöhässä. Raskaudesta ei ollut merkkiäkään, se kyllä vähän harmitti mutta pääasia että kaikki on hyvin, eikös niin. Eikun uutta kiertoa kehiin, parin kuukauden päästä varataan meille kuulemma aika lapsettomuusklinikalta, missä tutkitaan mieskin sitten. Kuulemma silloin usein tärppää, kun on jo luovuttanut yrittämisen.

Täti neuvoi myös lähtemään lomalle jos mahdollista, vaikka edes pienelle, unohtamaan koko asian ja rentoutumaan. Kaikki turha stressi ja jännittäminen pitäisi sulkea pois. Niinpä pidettiin pitkästä aikaa tyttöjenilta ja ens viikolla miehen kanssa kylpylään viikonlopuks. Kyllä se tästä iloks muuttuu. Vinkkinä muille. :)
 
moikkelis
Mullaki menny lähes viikko ku lukenu iltojen päätteeks alusta loppuun :)

Ja ajattelimpa nyt lopulta itekki kirjoittaa tänne josko tää nyt sit laukaisis (olemattoman stressin) :)

Elikkäs täällä kp 44/27. edellinen edes ns vuoto oli 27.2 ja oli niiiiiiin oudot ja kipeet.
no negaahan se sillon näytti viikon päästä. Vuoto alko tosi nihkeesti ja ruskeena ja eipä niitä oikein vuodoks ees voinut sanoa ku kestivät ehkä sen 3 pv ja siis ihan todella nihkeät. no ajattelin kuitenkin lopttaa pillerit ihan varmuuden vuoksi ku kuulee niin paljon niitä ettei se näytä joillain viel moneen moneen viikkoon mitään vaikka oiski. noh. pillerit jätin loppu peleissä sit kesken ku tuli niin kauhet kivut ja säryt ja sillon oli sit ihan ymmärrettävää nuo nihkeet ja oudot menkat ku välis ei kerenny olla ku noin. 2vko. ja 2 pv.... testejä sillon kului viikkojen aikana ja monta... mut nyt sit... ei vaan tätiä kuulu.. Kaikista jännintä on se että olen 4 vuoden sisällä jännitellyt näitä oloja ja tilanteita niin paljon että on ihan toden teolla stressannut ja kaikki oireet on ollu mitä vaan mistä vaan lukee... Mut nyt on se tillanne et muita oireita ei oo ku se että oon ihan rauhallinen ja ei yhtään ressaa..? yleensä siis ollut ihan paniikissa ja miettinyt aamut yöt sitä.. mutta nyt vaikka yrittää miettiä niin ei vaan pysy ajatukset kasassa ja harhaile aiheesta ihan muihin aiheisiin :) eräältä kuulin että sekin voi olla oire ettei oo sitä stressiä :) mutta oma ajatus on se että hormoonit nyt vaan pillereiden jätön takia on sekasi eli testiäkään en oo tehny niin monien pettymysten jälkeen. Ajattelin nyt kuitenki kokeilla eka tätä et jos se oma mielentila nyt laukeis ku tänne kirjoittaa ja jos ei niin kai se on 3 vko:n kohdalla suunniteltava sitä testiä :)

Lasta ei oo kyl yritetty ollenkaan eikä tällä hetkellä ois kyl paras mahdollinen tilannekkaan, mut molemmat ollaan sillä kannalla etä sit ku se tulee niin se tulee :) se on ilo meidän perheelle jos vaavi tulee, mut just mun ressauksen takia ei olla otettu sitä mitenkään tosi yrityksen alle. Yksi keskenmeno takana viime vuonna. Pillereitä oon syöny 7 vuotta (taukoineen) ja tauot kestäneet aina vuoden välein n. 8kk- reilu vuoden ja koskaan ei oo menkat myöhästyny, korkeintaan päivällä. Ovat siis olleet lähes kellontarkat. Mut silti itsellakin olo on sellanen et tää nyt on vaan alitajunnan tuotteita tää vuoto tauko :) vaikkei siitä haittaakaan ois vaikkei oiskaan :D ja tuol monesa tekstissä lukee et seuravana päivänä alkanu jne.. ku tänne kirjoittanu niin aattelin nyt et kokeillaan :)

Mut viikon päästäpä se ehkä selviää ja jos ei selviä niin sit lekurille selvittään :)
Ja se naisen keho ja mieli todellakin osaa olla todella kiero :/ Nimimerkillä kokemusta on :/ :)
mut vielä on aikaa :)

Mut sylintäydeltä plussa tikkuja kaikille siitä haaveileville ja voimia kaikille tasapuolisesti
toivottaa : Minä :)
 
pullanodottelija
mulla on menossa kp 33/28. edellisten 4 päivän aikana alavatsa, tarkemmin ottaen paikallistin kivun kohtuun, on ollut kipeä, tai ehkä pidemminkin ärsyttävän ja epämukavan oloinen. joka kerta kun on istuutunut niin on kourassu ihan selkeästi sieltä kohdusta ja kohdusuu on ollut kipeä.

olin jo viikonloppuna (kun kipua oli ollut päivän pari) aivan satavarma, että olen raskaana. niin varma, että olisin voinut tyyliin jo ilmoittaa kaikille olevani raskaana. mutta kaksi apteekin testiä tehty eilen kp 32 ja toissapäivänä kp 31, eikä tietoakaan plussasta. tänään kävin lääkärissä, ja ottivat labrassa verikokeen - sekin nega. kipu on helpottanut. ottivat muuten myös tulehdusarvot, mutta ei ollut mitään.

en kuitenkaan suostu menettämään toivoani ennen kuin menkat alkaa. luulen, että labrassa oli käytössä ns. kvalitatiivinen testi, joka näyttää joko-tai-periaatteella positiivista tai negatiivista, joten jos hormonitason on ollut vielä alhainen (esim. alle 5), niin se on "nega". siinä ei nimittäin mennyt kovinkaan kauan kun sain jo tuloksen, eli ei vissiin voinut olla kyseessä sellainen tarkan hormonitason määrittävä (?)

lääkäri tosin väitti, että testi on 100%-varma, mutta toisaalta ammattitaito taisi olla mitä oli. se nimittäin tilasi labrasta sekä pissatestin (huom keskellä päivää) että veritestin kuulemma "vertailun vuoksi" (wtf?!), ja sitten labratäti sanoikin että se lääkäri taitaa olla vähän höpö, sillä ei se pissatesti näytä mitään mitä veritesti ei näyttäisi.

syytän siis lekuria niin kauan että menkat alkaa tai plussa pamahtaa :D
 
kummastelija myös
Menipäs muutama päivä tässä myös ketjua lukiessa :D

Itsellä sellainen tilanne,että kuopus syntyi tammikuun 12päivä.
Jälkivuoto kesti n.kolme viikkoa. Ja ensimmäiset kuukautiset alkoivat 3.3.
Tämän jälkeen meni kaksi viikkoa kun alkoi viikon kestävä vaaleanruskea pyyhittävissä oleva lima. (hienosti sanottu)

Ja nyt sitten ei mitään. Odotin vuodatuksen alkavan tämän kuun alussa. Testin tein jo kuitenkin 5.4. Näytti negaa. Maha ollut viikon kipeänä,niin kuin menkat tekisivät tuloaan.
Kierto normaalisti n.30-32 päivää. eli nyt olisi kp 42/30-32.

Toista testiä en ole vielä tehnyt ja olen odotellut tätiä käymään,koska luulen sen myös johtuvan siitä että kierto on sekaisin synnytyksen jäljiltä. Mutta tuo ruskea lima mietityttää?

Tauti? Toivottavasti ei.(ja olen vakituisessa suhteessa) Olen myös netistä selaillut kaikenmaailman 'kohturakkulat' sun muut.
Epätoivosesti nyt sitten odotellaan miten käy. Lääkärille menen kyllä jos vatsakivut kovenevat.

Niin ja ehkäisyä ei ole käytetty,kävin jälkitarkastuksessa viime kuun puolessa välissä ja sain pillerit jotka pitäisi aloittaa kun kuukautiset alkavat..aloita tässä sitten mitään :D
 
kummastelija myös
pullanodottelija:

Itsellä myös tuon kivun olen huomannut olevan alavatsassa/kohdussa. Ja vihlaisuja tuntuu kun nopeasti ylös pomppaa esim. sohvalta o_O
Muita ei sitten olekaan kuin tuo mahakipu... Niin ja.. tukka rasvoittuu päivässä :D

En muuten imetä enää,imetyksen lopetin n.3vk tytön synnyttyä,kun lakkasi herumasta.
 
kummastelija myös
Yksinäni taidan puhua,mutta kuitenkin laitetaan nyt sitten :D elikkä tein testin eilen eli kp46/30-32 testi näytti erittäin haaleaa plussaa?/haamua/viivanpaikkaa..? Mutta tänään (kp 47/30-32)tehtyäni toisen testin aamupäivällä. Testi näytti plussaa. Ei aivan niin punaista viivaa mutta selkeä plussa. Näin täällä pitkään meni :O ja rv6+1, laskettuna siitä että kierto olisi 32päivää. Eli myöhään näkyi kuitenkin..
Vatsakivut hellittäneet. Pahoinvointi alkoi jo kp 45/30..ja nyt saakin koko ajan käydä halaamassa pyttyä..Näin sitten kävi.. vanhin lapsi täyttää 4 nuorin on 3kk+5pv..hmm.
 
Epätietoinen
Mulla on nyt menkat myöhässä jo kahdeksan päivää... tätä ennen on tullu tosi säännöllisesti.
Ei ole mitään hirveää ressiäkään että ne sen takia ois jääny pois. Oon tehny jo kaksi negatiivista testiä. Halvimman ja kalleimman mitä apteekista saa.
Oireita on väsymys, vihlovat alavatsa kivut, jatkuvasti pissa hätä, jatkuvasti nälkä, vilun väreitä, rinnat arat, tukkoinen nenä, varsinkin yöllä....
Mitä pitäis tehdä, oottelenko vielä kiltisti joitain päiviä jos ne menkat tulis ja teen sit uuden testin? Vai pitäiskö soittaa neuvolaan?
 
kummastelija myös
Niin itse tein kans kaupan halvimman ja apteekin kallimmaan :D molemmat negaa kun menkat eivät saapunet.. Tosiaan oli melkein (ellei) jo kaksi viikkoa myöhässä kun testi näytti heikosti plussaa :O Ilmeisesti raskautuminen tapahtunut lähempänä menkkojen luultua alkamispäivää,eli ovulaatio ollut myöhässä? o_O Testaile uusiksi viim. viikon päästä :)
 
kummastelija myös
Noista oireista. Ensimmäisestä lapsesta en edes huomannut mitään. Tein testin kun menkat myöhässä n.2kk,en osannut niitä kaivata ja olin unohtanut punaiset päivät kokonaan :D kahden viivan jälkeen armoton pahoinvointi ja rinnat kipiäksi.

Toisesta lapsesta, rinnat tulivat kipeäksi jo viikko ennen 'menkkojen' alkua :O vaikka yleensä alkaa vuodon kanssa samoihin kohtiin. Ja mieleni teki kääretorttua (en ole makean ystävä ollenkaan.) Testin tein sitten näistä 'oireista' johtuen jo kolme päivää ennen alkamispäivää kaupan testillä ja näytti jo plussaa :O.

<ja nyt tämä raskaus, maha kipuja ollut jo kolme viikkoa,sellaista menkkajomotusta ja turvotusta. Samoin selkä särkyä. Rinnat ovat nyt vasta vähän kipeytyneet,eivät mitenkään häiritsevästi /huomattavasti. Ja todella myöhään plussa.
 
nii
Onnea plussasta!:) Itse laskeskelin aiemmin että ovuloisin tulevana viikonloppuna, mutta oireista päätellen ovulataatio alkoi jo viime la tai su ja on melko varmasti siis jo ohi. Saapa nähdä, onko tärpännyt..varmaan pakko tehdä testi ennen vappua, ettei tule juopoteltua, jos oonkin raskautunut. Hyvää pääsiäistä kaikille!


Alkuperäinen kirjoittaja kummastelija myös;10863766:
Noista oireista. Ensimmäisestä lapsesta en edes huomannut mitään. Tein testin kun menkat myöhässä n.2kk,en osannut niitä kaivata ja olin unohtanut punaiset päivät kokonaan :D kahden viivan jälkeen armoton pahoinvointi ja rinnat kipiäksi.

Toisesta lapsesta, rinnat tulivat kipeäksi jo viikko ennen 'menkkojen' alkua :O vaikka yleensä alkaa vuodon kanssa samoihin kohtiin. Ja mieleni teki kääretorttua (en ole makean ystävä ollenkaan.) Testin tein sitten näistä 'oireista' johtuen jo kolme päivää ennen alkamispäivää kaupan testillä ja näytti jo plussaa :O.

<ja nyt tämä raskaus, maha kipuja ollut jo kolme viikkoa,sellaista menkkajomotusta ja turvotusta. Samoin selkä särkyä. Rinnat ovat nyt vasta vähän kipeytyneet,eivät mitenkään häiritsevästi /huomattavasti. Ja todella myöhään plussa.
 
Jannika
Kyselisin vaa ihan mielenkiinnosta, onko kellään muulla ollut vastaavaa? Minulla oli edelliset menkat melko niukat. Ja niistä kului 3 viikkoa kun alkoi tiputella uudestaa. Jokapäivä on sen jälkee on kourassu alavatsasta parikin kertaa päivässä ja tipputtaa verta sillee joka toinen päivä.. Nii, että voisiko nämä olla menkat todella niukat kylläkin kun normaalisti melko runsaat. Mulla on kyllä todella epäsäännölliset.. Voiko tämä johtua et ois kierto jotenkin sekaisin??? Ei olla käytetty mitää ehkäsyä yli vuoteen. Lopetin siis pillerit joskus maalis-huhtikuun vaihees 2010. Haluisin vaa jos jollai ollu samantyylistä.. Mietin sitäkin voisko se olla kiinnitysvuotoo mut kestäny jo viikon niin en oikein usko siihen. Menkkojen pitäis alkaa 26.päivä mut en sitten tiedä...
 
mimmukka
onnee plussasta :)))))

täällä ei mittään muutoksia oo tapahtunu... parhaillaan menkat loppupuolella ja nytkun osais sitten oikeeseen aikaan olla testailemassa ovista. ettei nyt ihan jyystöks ja liialliseks yrittämiseks menis kuiteskaan :>
 
pullanodottelija
kirjoitin pari viikkoa sitten vatsakivuista ja myöhässä olevista menkoista. päätin viime viikolla mennä gynekologille kun menkat sitten vihdoinkin alkoi mutta olivat vaan outoa niukkaa ruskeeta vuotoa. syy kipuihin ja pahoinvointiin selvisi: noin 5 cm halkaisijaltaan oleva kysta toisessa munasarjassa. (yleislääkäri ei ollut viikkoa aiemmin huomannut tätä golfpallon kokoista möykkyä!)

selittää kuulemma täysin kaikki vuotohäiriöt, kivut ja paineen tunteen. ei tod. näk. oo vaarallinen kun kyseessä hyvänlaatuinen, nestettä sisältävä kysta, paraneekin varmaan itsestään.

yksityinen gynekologi ultra-äänineen päivineen maksoi 120 e, mielestäni pieni hinta että vaiva selvis. suosittelen kaikille täällä keskustelupalstalla roikkumisen sijaan, ei tartte arpoo mikä vaivaa ;)
 
Telma
Lokakuussa 2010 operoitu ja tarkistettu tuubat,pitäisi olla toimivat vaikka toinen ahtaan oloinen..kierto 28/29.Ovis tikutettu kierroissa n 14 päivän kohdalle.Jäätävät ovis kivut ja sen jälkeen jatkuu menkkoihin asti kipuilu ja vihlonta..Nyt kierto 31/28 tunne et menkat alkaa kohta,vielä ei mitään.Negoja vino pino..Simpat on tutkittu ja hormoonit..Alkaa jo ahdistaa.
 
maria90
Tervehdys kaikille jotka täällä jakavat jännittävät hetkensä :)

Itselläni on tilanne, että ollaan avomiehen kanssa viime vuodesta lähtien harrastettu keskeytettyä yhdyntää ja joskus käytetty varmoja päiviä hyväksi. Viime kierron loppua kohden käytimme varmoja päiviä jälleen ja menkat tulivatkin ihan normaalisti. Tämän kierron aikana olemme koko ajan olleet keskeytyksellä ja nytten sitten onkin jänniä päiviä sillä itsellä on menossa 37/28-30.

Ensimmäisen negatiivisen testin tein kp 34 apteekin omalla testillä. Oli ihan puhdas negatiivinen eikä minkäänlaisista haamuista tietoakaan. Raskausoireita on kyllä ollut kuten pahoinvointia pitkin päivää (pahoinvointi tosin on helpottanut eikä niitä juurikaan ole), menkkamaiset kovat alamaha kivut, tumma viiva on ilmestynyt navan alapuolelta alaspäin ja olo on ihan eri. Nykyään olo on kyllä parempi kuin aikasemmilla päivillä, mutta väsymystä on ollut mikä hieman ärsyttää ja paleltamista :/ Ei jaksa eikä huvita tehdä oikein mitään vaikka yleensä olen toimelias... Valkovuotokin oli yhdessä välissä erittäin runsasta mutta tällä hetkellä sitä ei juurikaan ole. Ja miulta uupuu täysin se rusehtava vuoto joka yleensä on tullut ennen menkkoja...

Ajattelinkin edetä tästä eteenpäin niin, että jos menkkoja ei ole ilmestynyt tässä viikon sisällä niin uutta testiä kehiin vain.... Tämä odottaminen on vain niin peestä :/ Lisäksi kun tuo mieskin tuntui olevan enemmän iloinen tosta negatiivisesta. Ja no rahatilannehan on aika paha mutta eipä sitä täydellistä hetkeä ikinä muutenkaan tule sen suhteen ellei lottovoiton sais mutta sitten ois sama vaikka menis pätkäsee putket poikki:p

Telma toivottavasti siekin saisit viel siihen negapinon päälle sen plussan :) Peukkkua pidetään ja kertoilehan tilanteen etenemisestä!
 
villivadelma
Heippa,
Minulla meneillään kp 36/31, eikä menkkoja kuulu. Luulin niiden jo alkaneen ajallaan, kun hieman verta tuli pyyhkiessä. tätä jatkui 2 päivää, sen jälkeen ei mitään. Myös noin kaksi viikkoa sitten tuli hieman verta pyyhkiessä. Hieman "oireita" on ollut, mutta huomattavin on vatsakipu. Välillä on kyseessä vain painon tunne, mutta useammin sattuu. Tätä on myös jatkunut jo yli viikon. Testit ovat näyttäneet negaa, ja ensi viikolla jos ei mitään tapahdu niin gynelle..
On vain niin vaikeata olla ajattelemaatta ja miettimättä, oli niin sellainen tunne että nyt onnistui. Tämä epätietoisuus on niin hajottavaa..
 
maria90
Täällä päin odotus päättyi menkkojen alkamiseen :( toisaaltahan on hyvä saada jälleen päätös mutta kun siitä pikkuisesta niin haaveili taas :/

Toivottavasti teitä muita lykästäis negatiivisista testeistä huolimatta eikä toivoa kannata hukkaan heittää. Villivadelmallekin paljon tsemppiä että tärppäis :)
 
Maaria1984
Lähdinpähän googlettelemaan, että löytyisikö netistä kokemuksia "kohtalotovereilta" ja eksyin tähän mielenkiintoiseen ketjuun. Ihana kun muillakin on samanlaisia ongelmia! ;o) Tosin toisaalta lisää vain omaa epätietoisuutta kun täällä näkee, että nega voi olla valheellinen.
Itellä edellinen muksu on 10kk ja ehkäisynä on ollu keskeytetty yhdyntä...tiedän: TOSI "järkevää". Mutta ei vaan oo saanu aikaseks kierukan laittoa. Ja ei niitä raskaaksitulotilaisuuksiakaan turhan usein ole ollut, kun samassa pedissä nukkuu kaksi pikkuihmistä. Imetän vielä, eikä menkat oo alkanu. Ekan muksun aikaan alkoivat 6kk synnytyksestä, vaikka imetinkin.
Nyt on kaikenmaaliman seko-oireita: rinnat kipeät (imettäessä meinaa olla tukalaa), mahaa turvottaa ja alavatsaa vihloo. Tuntuu siltä kuin menkat alkas (tämä tunne ollu aiemmissakin alkuraskauksissa) ja valkovuoto on tullu tosi runsaaksi. Siitepölyallergiaa minulla on ollut vain vuosi sitten raskaana ollessa ja nyt on taas pahana (voi kai se toki tulla jäädäkseenkin, en tiedä). Ja oon väsyny ja pahalla päällä kokoajan (tää taas voi johtua allergialääkkeistä, tiedä häntä...). Raskaustestiä oon tehny muutaman, mut negaa näyttää.
Taidanpas maanantaina soitella lääkäriaikaa...jos sais jonkun varmuuden. Tai sitten vaikka sen kierukan laitettua ;o)
Onhan se ihanaa jos saa vauvan, mutta olisi suotavaa että ei ihan heti...ihan oman jaksamisenkin takia. Saattaisi nyt käydä niin, että kolmas muksu tulisi ennen kuin ensimmäinen on 3v :eek:O . Ja jäisi se muksukin vähemmälle huomiolle. Siitä podin huonoa omaatuntoa jo toisen lapsen kohdalla. Ja mieskin on vähän kauhuissaan ;o) Mutta jos on tullakseen nyt, niín kylläpä se pienen sulattelun jälkeen aivan ihana asia olisi :eek:)

Toivotan kaikille onnea matkaan! Ihana olisi, kun kaikki saisivat asiansa parhain päin, olipa toiveissa mikä tulos tahansa :eek:) Valitettavaa se kyllä on, että niin ei vaan asiat aina mene :eek:/
 
sama tilanne
Heippa,
Minulla meneillään kp 36/31, eikä menkkoja kuulu. Luulin niiden jo alkaneen ajallaan, kun hieman verta tuli pyyhkiessä. tätä jatkui 2 päivää, sen jälkeen ei mitään. Myös noin kaksi viikkoa sitten tuli hieman verta pyyhkiessä. Hieman "oireita" on ollut, mutta huomattavin on vatsakipu. Välillä on kyseessä vain painon tunne, mutta useammin sattuu. Tätä on myös jatkunut jo yli viikon. Testit ovat näyttäneet negaa, ja ensi viikolla jos ei mitään tapahdu niin gynelle..
On vain niin vaikeata olla ajattelemaatta ja miettimättä, oli niin sellainen tunne että nyt onnistui. Tämä epätietoisuus on niin hajottavaa..
Kerrotko kuinka kävi???!
 
Viimeksi muokattu:
villivadelma
Heippa,

Kävin gynellä, joka kertoi että ovulaatiota ei ole ollenkaan tapahtunut tässä kierrossa, ja siksi koko kierto on pitkittynyt. Jonkilain hormoonihäiriö siis kyseessä, hän veikkasi syyksi stressiä. Syön nyt Teroluteja tehokuurina, ja yritetään käynnistää kuukautisia. Jatkan myös niitten syömistä seuraavissa kierroissa. Hän sanoi että luultavasti ovista ei myöskään tapahdu vielä seuraavassa kierrossa, mutta sanoi että kyllä sitten heinäkuussa. No katsotaan. Tuntuu hyvältä saada tietää, harmitti tietenkin kun ei ollut tärppi, ja harmittaa vielä enemmän että tärppi taas sirtyy eteenpäin. Mut nyt kun pillereita syö niin tuntuu ainakin siltä että tekee jotain auttaakseen asiaa eteenpäin.

Nyt en kuitenkaan uskalla enää luottaa mihinkään "oireisiin", olin nimittäin niin varma että olin raskaana. mutta ei ollut edes ovista
 
Babies0000
Täällä sellaista, että viimeks oli menkat 2.4 eli nyt ois sit kp 45/ 34-36. Ollaan lasta yritetty vasta noin kuukauden verran, eikä uskoiskaan, että heti ois tärpänny, mutta tilanne nyt kuitenki huolestuttaa ja mietityttää.
Menkat nyt sit myöhässä jo 11 päivää, ja 3 päivää sitten sunnuntaina lääkärissä otettu veritesti näytti negatiivista. Sain silloin kauheen kipukohtauksen alavatsaan yhdynnän jälkeen, jolloin pelkäsin keskenmenoa, koska raskaus ois mahdollista, mutta eipä oo mitään vuotoja tullu ja veritestikin todisti sen että mitään raskautta ei oo.. :(
Menkat mulla ei oo mitenkään kovin säännölliset ollu ikinä ja sain 3 kk Terolut kuurinki, jonka jälkeen 2 kertaa tuli menkat 34-36 kierrolla. Lieviä menkkakipuja on kestänyt jo 2 viikkoo mut menkkoja ei vaan tule! Mitähän tässä tekis.. Pitäiskö kärsivällisesti odottaa jos ne menkat viel alkais tai mennä lääkäriin josta sai lähetteen gynekologille ultraukseen ja siinä kestää sitten taas se ikuisuus ennen ku ultraan pääsee :(
 

Yhteistyössä