Onko muita jotka ei tykkää käydä kapakoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko ihan kalkkis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olenko ihan kalkkis?

Vieras
Olenko ainoa?
NUorena juoksin usean vuoden ajan baareissa 2-3 iltaa viikossa. Ja kun ikää tuli noin 22v alkoi hiipumaan kiinnostus ryyppäämisestä ja hippaamisesta kapakoissa. Kävin toki kapakassa mut ei se ollu enää niin kivaa. Ja 5 vuoteen en ole käynyt kuin pari kertaa laivalla ja 2 kertaa kapakassa ja oli helvetin tylsää. Suurin osa liikaa juonut , musa pauhas liian kovaa ja useamman tarkoitus oli löytää vain sänkyseuraa tai seurustelukumppani.
Nyt olen 35v ja mua ei kiinnosta baarit tipan tippaa. Otan toki kotona sillon tällön esim puoli pulloa vinkkua tai 3-4 sidukkaa mut sitten ei enää maistu. J aravintolassa otan ruuan kanssa pari lasillista vinkkua.
Hauskempaa on moni muu asia kuin dokata.
Olen naimisissa ja 1 lapsi ja tosiaan olenko liian vanha vai mikä mättää.
Olen iloinen ja pirtsakka. Ja nuoremmat immeiset 22-25 vuotiaat pyytelee töissä mukaan baariin ja sanovat että olen nuoren oloinen ettei uskoisi että olen 35v ( siis luonteeltani- helposti innostun asioista ja nauran lapsellisillekkin asioille. )ja muita samanikäisiä työtovereita he eivät pyydä.
Olenko tosiaan ainoa jurpo jota ei yhtään kiinnosta baarielämä enää??????

Eipä oo pahemmin koskaa ollu hinkua mihinkään kuppilaa.
Kallista juotavaa, sisäänpääsymaksut, vieraita ihmisiä, jonoja, yleisiä vessoja yms.

Paljon kivempaa kun soittaa kaikki kaveri kotiin tai mökille ja juhlii hyvässä seurassa :)

Täällä yks. Miehen kans ollaan muutaman kerran vuodessa käyty pubissa. Kesällä on kiva käydä esim. Jazzeissa tai Lohjan rantajameissa. Kotona saatetaan juoda vinkkua tai sidukkaa/lonkeroa, mutta baariin ei huvita lähteä. Ja ikää on 37v. Nuorena juoksin kapakoissa kavereiden kanssa ihan riittämiin.

Alkuperäinen kirjoittaja no ehkä:
ootte käyny vaa väärissä baareissa!

millälailla sinä pidät hauskaa niissä oikeissa baareissa ja minkä ikäinen olet? ei jaksa tissutella ja jaaritella tyhjänpäiväsiä kovan metelin yli. ja kun en eti sänkykumppania tai muutenkaan miestä itelleni niin miten siellä pitää hauskaa? jos haluan tanssia menen lavatansseihin- tanssimaan oikeata tanssia ja oman kullan kanssa.
eli mitä siellä on sitten tekemistä?

ööö,mä en edes muista milloin olen käynyt viimeksi. Olisko koulun lopettajaisbileissä vuonna 2004. Mä inhoon kapakoita ja baareja. En jaksa kattella kännisiä. Käyn paljon mielummin kahvilla ystävien kanssa. Sielä edes voi puhua, vastoin kun baarissa. Ikää 28.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja no ehkä:
ootte käyny vaa väärissä baareissa!

millälailla sinä pidät hauskaa niissä oikeissa baareissa ja minkä ikäinen olet? ei jaksa tissutella ja jaaritella tyhjänpäiväsiä kovan metelin yli. ja kun en eti sänkykumppania tai muutenkaan miestä itelleni niin miten siellä pitää hauskaa? jos haluan tanssia menen lavatansseihin- tanssimaan oikeata tanssia ja oman kullan kanssa.
eli mitä siellä on sitten tekemistä?

tossa yllä olevassakin piti olla ap vastaajana mut mut...

Eipä oo kiinnostanu millonkaa,vaik ikkää on jo 56.Onha sitä tähä ikkään joutuna tilanteisii,jot on joutuna kapakkaan iha työki takkii,mut millonkaa ei oo innostanu olla sielä pelkän ryyppäämisen tähe,vaik en lassiin sylekkää.Paljo lystimp on naukkaila kotona omas rauhas.
Niinä harvona kertoina,ko olen jonku kaverin kansa lähtent kapakkaan,miul käyp vällee aika pitkäks, vaik mie selvi päinki oon puhelias.
Tosin ollaaha myö eukon kans viime vuosina käyty monesti kapakois,ko kierretään yhen orkesterin peräs tanssimas,mut millonkaa ei ravintola oo meistä paljoo hyötynt.Kolmeen kymmenee vuoteen ollaan kapakois otettu yhteesä ehkä tusina paukkuu tai kaljaa yhteesä.Tanssi-iltan tulloo juotuu ehkä kahvit tai kahet.

Ennen muksuja tuli hypättyä baarissa joka vloppu,perjantaina ja lauantaina(syynä ehkä myös se,että nykyinen mieheni oli töissä baarissa),nykyään vanha ei vaan enään jaksa. Eli ei oikein kiinnostusta enään löydy

juu, ei kiinnosta. Ei!
Ei ole ikinä kiinnostanu. Ainut kiva siä on tanssiminen ja seki riippuu DJ:stä. Jos on paska DJ ja kökkö musa, ni tunnelma latistuu sillä sekunnilla ja meikäläinen lähtee kotiin.
:)

Yhteistyössä