Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa uusille minunkin puolesta =)

Täällä päivät vähenee, parin päivän päästä taitaa tulla täti :( Eilen huvikseni testailin ja viivanpaikan sain mutta nyt odottelen ja testaan maanantana mikäli tarvetta on.

Emilyn, sinä itse varmasti tiedät oikean ratkaisun ja kaikkea hyvää sinulle opinahjoon :hug:
 
Wimmagimma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 09:18 äitsy80 kirjoitti:
Tervetuloa uusille minunkin puolesta =)

Täällä päivät vähenee, parin päivän päästä taitaa tulla täti :( Eilen huvikseni testailin ja viivanpaikan sain mutta nyt odottelen ja testaan maanantana mikäli tarvetta on.

Emilyn, sinä itse varmasti tiedät oikean ratkaisun ja kaikkea hyvää sinulle opinahjoon :hug:
mäkin oon vaikka kuinka monta testiä tehny - turhaan.nyt joudun tekee ne salaa,koska muuten mies valittaa,että tuhlailen niitä kun joka toinen päivä teen testin :ashamed: :D heh...

mä en tiiä miten me järkkäillään tää homma,jos en nyt tässä kierrossa tai seuraavassa raskaudu,kun meillä ois häät tammikuun 5. (-08 ),enkä haluis olla viimesilläni häissä.eikä sekään ois kiva,jos synnytyksest ois joku viikko :/
ja sit mun pitäis alottaa koulukin syksyllä -08...hitsi ku nyt ois eilen tärpänny!! :whistle: <br><br>
 
pulle nah
Tänään on taas vauvakuumeilupäivä. Eilen ei ollut yhtää, tuntui et ei jaksa näiden kahdenkaa kans ni kuis sit jos ois kolmas. HUH. Noh het aamusta eräs tuttava soitti ja kertoi et oli tehnyt plussatestin aamulla, Onnee hälle ja kateuden pieni pistos tuntui tuol jossain hetken verran. Tää kaveri kun on niin hedelmällinen et nyt kolmas lapsi sai alkunsa het ekal yrityskerral, kaksi aikaisempaa on myös melkein ajatuksen voimal saaneet alkunsa. No eipä sillä et onnellinenhan tietysti oon hänen puolesta =) Oivoi. Pieni tuhiseva käärö. Jota tuo isompi pieni sais sit kiusata. Se on asia mitä pelkään pienellä ikäerolla olevissa sisaruksissa. Kun nyt on niin helppoa kun poika on jo niin iso ja apuakin hänest on niin sit tilanne ois toinen. Juttuja jos jonkinlaisia oon kuullut näistä hommeleista ja kyl siin saa olla silmät selässäkin. :whistle: Olishan heistä sit seuraa toisilleen isompina et lopussa kiitos seisoo =) Eipä muuta ku plussanhajua teille ja oikeinkin mukavaa torstaita :wave:
 
joo täällä on yx kuumeinen joukkoonne lisää =) meil on tyttö 4v.ja poika 8kk mut mä haluaisin vaik heti raskaax.tää kuumeilu alko ku poika oli parin kuukauden ikäinen.ongelmana on vaan ku mies ei oo yhtä halukas ku mä.. :'( ja onx tietoo et miten helposti tulee raskaax imetys aikana,ehkäsyä ei oo.. :D
 
äitsy80 harmailee
Tervetuloa Nanne, sulla onkin hyvin samanikäiset lapset kuin minulla :) Syökö teillä vauva paljon kiinteitä ja onko sulla alkanu menkat synnytyksen jälkeen, niistä ainakin voi päätellä ehkäisytehon heikenneen imetyksen suhteen ;)

Täällä piina kiristyy, kiertopäivät olis täynnä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.01.2007 klo 08:52 äitsy80 harmailee kirjoitti:
Tervetuloa Nanne, sulla onkin hyvin samanikäiset lapset kuin minulla :) Syökö teillä vauva paljon kiinteitä ja onko sulla alkanu menkat synnytyksen jälkeen, niistä ainakin voi päätellä ehkäisytehon heikenneen imetyksen suhteen ;)

Täällä piina kiristyy, kiertopäivät olis täynnä...

joo poika syö monta kertaa pvässä soseita,tissiä ottaa vaan nukkumaan mennessä ja itkuisena,lohdukkeeksi. yöt on sit ihan muuta;parhaimmillaan syö 10krt tissistä yön aikana! ei oo menkat tullu synnytyksen jälkeen..
 
Onnea Mindille menkoista ja nythän pääsetkin sitten kuumeilemaan kera kiertopäivien =)

Ja Nanne, kyllähän täysin mahdollista on et uusi vauveli saa alkunsa vaikka menkat ei oo alkanukkaa. Tästäkin pinosta on muutamat jo siirtyny odotuspuolelle. Toi yösyöminen kuulostaa tutulta, meillä sama juttu et joinakin öinä tissitellään tosi usein vaikka välillä mentiin täysin ilman yösyöttöjä eli taitaa kuulua ikään. Uutta oppivat koko ajan ja huomaavat olevansa omia yksilöitä ja sekös vetää äitin tissiin ja lähelle =) <br><br>
 
syksy
Meillä kaksi lasta, kuopus 4kk ja kauhea vauvakuume ollut ihan kuopuksen syntymästä asti!!!

Mulla jo kuukautiset alkanut vaikka imetän eli voisi vaikka hetikin alkaa yrittämään mutta joku vielä mietityttää...ehkä sitä pelkää että se kolmas olisi vaativa vauva ja olis sitten tosi raskasta!!!

Nyt on jotenkin niin helppoa kun esikoinen on eskarilainen ja tämä kuopus on super leppoisa vaavi :heart:

Ja tietenkin sitä miettii että jos raskaus olisi samanlaiset kuin edelliset eli kova väsymys ja pahoinvointi niin mitäs sitten...

Ehkä liikaa nyt vaan pelkään kaikkea :ashamed:

Jos sitä vaikka alkais ensi syksynä yrittämään ;)
 
pulle nah
Nostelen vähäsen..
Tänne ei mitään uutta, samaa kamppailua mielessä edelleen kuumeilun ja "normaalitilan" kanssa. Alkaa kierron puoliväli lähestyä, tuossa viikonlopun aikaan olis oikeinkin otolliset ajat puuhailla. Valitettavasti anoppi on tulossa meille kyläileen ja lasten kanssa olemaan ja touhut taitaa jäädä väliin :x
No mulla on tuo primolut kuuri edelleen ja epäilen edelleen ettei raskautuminen onnistu ennen kuurin loppumista. Parempi varmaan niin. Ehtii tuo nuorimmainenki olla ihan rauhassa vauva :heart:

Monikos on jo plussannu tästä pinosta? Kuinka pitkä ikäero lapsillenne tulee? :wave:
 
mulla melkein 2,5 vuotias tyttö ja poika reilu vuoden ja vauvakuume olis.. en vaan tiedä kui uskallan kolmatta vielä.. tyttöä tehtiin melkein vuosi ja poika sai alkunsa kuukaudessa. synnytyspelko on ihan kamala ja raskausaikaa pelkään että jos oksentelen taas sen 4 kuukautta koko ajan niin mitten pärjään. sanokaa muut mielipiteitä??? ja tsemppiä kaikille muille. toivottavasti tärpää pian!
 
mami-03
:wave: Täällä löytyy myös yksi kuumeilija! Tytöt nyt 3v ja 8kk ja niiiiiiiin kovasti tahtoisin jo kolmatta!! Mies ei vain ole ihan vielä innostunut mutta ei ole ajatusta kokonaan poiskaan sulkenut.. :p
Katsotaan milloin aika koittaa! :D
 
SuburanTrubra
tervetuloa uudet mun puolesta!

tänne ei mitään kummempia kuulu...vähän on valkovuoto lisääntyny (ovis oli viikonloppuna)...saas nähä..jännät paikat vielä.
jos nyt tärppää,niin ikäeroa lapsilla tulee olee 1v8kk.ihan ok mun mielestä. :)
 
Tervetuloa taas uusille minunkin puolesta! =) Mukavaa et uutta porukkaa tulee mukaan!

Toivottavasti Gardenian kierrot asettuu normaaleiksi :hug:

Täälläkin täti kävi ja on nyt lähdössä eli innolla uuteen kiertoon ja odotellessa ovista voipi harjoitella ;) Ja positiivista oli se et kierto oli normaalin pituinen.

Ihanaa kun vihdoin tuli lunta ja kunnon talvi. Vaikka lumitöitä on sit piisannu. Meillä mies toki ne tekee traktorilla mut eihän sillä ihan joka paikkaan pääse.

Muvaa viikonloppua kaikille kuumeilijoille! :heart:
 
Hyppäisinköhän tähän pinoon...
Tyttö reilu 8kk ikänen ja vauvakuume painaa päälle. Mutta ei olla vielä jätetty ehkäsyä pois, koska mä oon vielä kahen vaiheilla. Ehkä tuun tähän pinoon roikkumaan, jos passaa, niin alkaa mieli muuttumaan. =)
Mindin ja Paun kanssa taidettiin jännäillä viimeks yhtä aikaa Kuumiksissa?! Olin sillon nimimerkillä Vauvis , jos muistatte.
Niin ja menkat on jo alkaneet ja kierto on näyttäny ihan säännölliseltä.
Nyt ruokkimaan tyttöä! :wave:
 
Hei vaan täältäkin taas!
Käväisimme Roomassa perheen kanssa ja nyt pääse taas nettiin pyöriin.
Täällä tämä kuumeilu vaan nousee ja menkatkin päätti alkaa, että nyt sitte odottelen seuraavia, jotta saa vähän kiertoa selville...
Hei ja uusille minunkin puolesta tervetuloa! Kivaa saada porukkaa kuumeilemaan mukaan. Vaikka itse enempi olen lukulinjalla ja harvemmin oikeastaan kirjoitan.
Olen miettinyt et kuinkahan paljon tuo imetys vaikuttaa raskaaksi tuloon, nyt kun tosiaan menkat alkoi... Olen kuullut et ei olis haittaa raskausaikana imettämisestä, mutta olen myös kuullut ettei suositellakkaan. No en minä imetysstä lopeta, et jos on tullakseen uusi tulokas niin mukavaahan se olisi... Mies ei vaan oikein ole niin lämmennyt asialle vielä...
Mutta päivänjatkoa kuumeilijoille!
 
:wave: Täällä olisi myös yksi kahden pienokaisen äiti, jolla vauvakuume painaa taas päälle! Kolmatta siis kuumeillaan meidän perheessä, eli sitä viimeitä.. ehkä.. Esikois tyttö on kohta 1v11kk ja poika on 8,5kk. Mies antoi yritykselle tänään suostumuksensa. Jippii!!
 
rinkinki hyvin mahdollista että viimeksikin kuumeiltiin yhessä kun meidän prinsessa samanikäinen, nyt 9,5kk. milloin teidän lapsi syntynyt? meidän 7.4.

nyt viikonloppuna kai pitäisi ahkerasti pupuilla mutta tuntuu ettei ole aikaa eikä jaksa... tyttö nykyään myöhään hereillä eikä oikein tahdo itsekseen nukkua niin se siitä yhdestä ajasta iltaisin ;)

miten teillä muilla menee tällä hetkellä? missä vaiheessa kiertoa jne?
 
Mindi meidän neiti syntyi 8.5, eli aika tarkkaan kuukaus ikäeroa meidän likoilla! =)
Me ei siis olla vielä yritystä alotettu. Seuraavat menkat alkaa ens viikolla ja eiköhän siitä ala sit eka kierto ilman ehkäsyä!
 
Heips kaikki!

Tämä on varmaan jännin ketju IKINÄ! Ihan kun jotain saippuaoopperaa seuraisi: onko se raskaana, kertois jo tulokset =) =) Heh!

Itselläni kolmekuinen poika ja ihan hirveesti kuumottais toinen!! Hassua, koska mulla ei ollut vauvakuumetta ollenkaan ennen tuota pikku pötkylää! Miehellä kylläkin.. ja taitaa olla taas sama juttu.

Yritän nyt kuitenkin pidätellä vielä...Tai ehkä sittenkin...Se selviää tulevissa jaksoissa :kieh:
 

Yhteistyössä