Onko muita joilla on suhde varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyyma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vvieras";29603996]Oikeastaan nykyään en sääli näitä perheitä, koska se pettäjä on tehnyt valinnan ja pettänyt perheensä. Ainoastaan ihmettelen näiden varattujen kanssa salasuhteessa olijoita. Itse en ainakaan haluaisi puolisokseni pettäjää ja niin törkeää ihmistä, ettei arvosta omaa perhettään vaan käyttää hyväksi ja antaa elää valheessa. Ei sellaisen kanssa ainakaan perhettä kannata perustaa, jos ei aiemmastakaan osannut huolta pitää tai edes olla rehellinen.

Mutta siitä vaan. Omhan niitä väkivaltaisissa suhteessakin olevia hulluja. Jokainen tekee elämällään miten haluaa ja yksi tyhmimmistä asioista on rakastua varattuun ja tuhlata elämänsä suhteeseen joka lähes varmasti loppuu sydänsuruihin. Jotain drama queenejä vai ihan puhtaasto tyhmiä ihmisiä vai?[/QUOTE]

Moni taitaa luulla olla niin spesiaali, ettei se pettäjä tietenkään häntä tulisi pettämään. Ainoastaan sitä entistä, koska entinen kumppani oli niin huono, tai niillä oli niin huono suhde, tjmsp. Ei käsitetä sitä, että se petturi on vaan valtaosissa tapauksista luonteeltaan semmoinen.

8 kk on ollut suhde perheelliseen mieheen. Itselläkin on perhe. Kummallakaan ei ole tarkoituskaan erota, se tehtiin heti alussa jo selväksi ja on myös pitänyt. Emme ole rakastuneet toisiimme. Paikkaamme vain oman suhteen puutteita. Jos mies joskus eroaisikin ja itse olisin sinkku, niin en silti haluaisi parisuhdetta hänen kanssaan. Seksipuoli toimii ja meillä on myös hyviä keskusteluja, mutta arkea en halua tämän miehen kanssa jakaa.

Mun " salarakas" ei ole koskaan sanonut että jättäisi perheen mun takia. On töissä Suomessa, perhe muualla. Ollut jo 12 vuotta täällä. Käy kotonaan sen verran että tosiaan sen 40 päivää suunnilleen perhettä näkee- Sanoo että on lasten takia yhdesä..niin kai ne kaikki sanoo? En rakasta häntä, mutta kai se mun jonkun osa-alueen täyttää kun tätä on jatkunut jo puolisen vuotta. En myöskään pidä häntä ihan kamalana ihmisenä, mutta en välttämättä luota jos menee yksin esim. bilettämään kun mulla on omat lapset ja en ole hänen kanssaan. Itse olen siis eronnut ja kahden lapsen yh
ap

Sitä ei tiedä ennen kuin se itse kokee miltä se tuntuu kun tulee petetyksi. Olkoon sitten suhde huono tai hyvä niin vieraisiin ei ole asiaa ennen kuin on virallisesti eronnut.
Sitä kun sai tietää niin ilman ammattilaisen apua en olisi selvinnyt. Ja kun tuli valinnan paikka niin mies valitsi ilmanmuuta minut, koska olinhan hänen puolisonnsa ja lastensa äiti. ja kuten mieheni sanoi, kun ollaan papin edessä luvattu olla yhdessä niin hyvinä kuin huonoina päivinä niin jatkossakin ollaan. Se miksi meni vieraisiin ei koskaan selvinnyt täysin, mutta sen tiedän että vika ei ollut minussa eikä liitossamme. Mutta tosiaan ammattilaista tarvittiin jotta elämämme jatkui eteenpäin. Ja siitä on jo reilu 10 vuotta aikaa ja ei ole tarvinnut pelätä että mieheni menisi enää vieraisiin. Hän ymmärsi miten tärkeä olen ja mitä hän olisi menettänyt meissä.

[QUOTE="petetty";29604285]Sitä ei tiedä ennen kuin se itse kokee miltä se tuntuu kun tulee petetyksi. Olkoon sitten suhde huono tai hyvä niin vieraisiin ei ole asiaa ennen kuin on virallisesti eronnut.
Sitä kun sai tietää niin ilman ammattilaisen apua en olisi selvinnyt. Ja kun tuli valinnan paikka niin mies valitsi ilmanmuuta minut, koska olinhan hänen puolisonnsa ja lastensa äiti. ja kuten mieheni sanoi, kun ollaan papin edessä luvattu olla yhdessä niin hyvinä kuin huonoina päivinä niin jatkossakin ollaan. Se miksi meni vieraisiin ei koskaan selvinnyt täysin, mutta sen tiedän että vika ei ollut minussa eikä liitossamme. Mutta tosiaan ammattilaista tarvittiin jotta elämämme jatkui eteenpäin. Ja siitä on jo reilu 10 vuotta aikaa ja ei ole tarvinnut pelätä että mieheni menisi enää vieraisiin. Hän ymmärsi miten tärkeä olen ja mitä hän olisi menettänyt meissä.[/QUOTE]

Miksi pitää kahlita toinen ihminen seksuaalisesti avioliitossa? Minulle ei olisi maailmaa kaatava asia, jos mieheni käy vieraissa. Toivon hänen vain tekevän sen niin siististi, ettei jää kiinni, eikä koko naapurusto tiedä asiaa.

[QUOTE="vaimo";29604297]Miksi pitää kahlita toinen ihminen seksuaalisesti avioliitossa? Minulle ei olisi maailmaa kaatava asia, jos mieheni käy vieraissa. Toivon hänen vain tekevän sen niin siististi, ettei jää kiinni, eikä koko naapurusto tiedä asiaa.[/QUOTE]

En kahlitse ketään ja jos haluaa olla muiden kanssa niin silloin ei ole sitoutunut minuun ja se suhde päättyy siihen.
Myös toisinpäin, en usko mieheni tykkäävän jos olisin muiden kanssa.

[QUOTE="petetty";29604285]Sitä ei tiedä ennen kuin se itse kokee miltä se tuntuu kun tulee petetyksi. Olkoon sitten suhde huono tai hyvä niin vieraisiin ei ole asiaa ennen kuin on virallisesti eronnut.
Sitä kun sai tietää niin ilman ammattilaisen apua en olisi selvinnyt. Ja kun tuli valinnan paikka niin mies valitsi ilmanmuuta minut, koska olinhan hänen puolisonnsa ja lastensa äiti. ja kuten mieheni sanoi, kun ollaan papin edessä luvattu olla yhdessä niin hyvinä kuin huonoina päivinä niin jatkossakin ollaan. Se miksi meni vieraisiin ei koskaan selvinnyt täysin, mutta sen tiedän että vika ei ollut minussa eikä liitossamme. Mutta tosiaan ammattilaista tarvittiin jotta elämämme jatkui eteenpäin. Ja siitä on jo reilu 10 vuotta aikaa ja ei ole tarvinnut pelätä että mieheni menisi enää vieraisiin. Hän ymmärsi miten tärkeä olen ja mitä hän olisi menettänyt meissä.[/QUOTE]

Kyllä liitossa jotakin on vialla jos pitää vieraissa käydä.Eri asia myönnätkö sen itsellesi vai et.

"Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vaimo" Näytä viesti
Miksi pitää kahlita toinen ihminen seksuaalisesti avioliitossa? Minulle ei olisi maailmaa kaatava asia, jos mieheni käy vieraissa. Toivon hänen vain tekevän sen niin siististi, ettei jää kiinni, eikä koko naapurusto tiedä asiaa."

Entä jos kumpikaan osapuoli ei halua muita? Yhteiseloa takana 10 vuotta, enkä näe syytä miksi meistä kumpikaan lähtisi kolmansia osapuolia etsimään. Toiset voivat jopa olla onnellisia, yksiavioisina. Onko se kahlitsemista, jos huolehtii toisen tarpeista, eikä niiden täyttämiseen tarvita muita?

En halua nyt moralisointia, vaan ihan faktaa. Elämä ei ole aina niin mustavalkoista. Niin minäkin tuomitsin, ennen kuin se tuli omalle kohdalle. Ylpeä en tästä todellakaan ole. Tosin koitan puolustautua, että ehkä liitto ei ole niin hyvissä kantimissa jos puolisot näkevät toisiaan noin 40 päivänä vuodesta. Mutta tosiaan itse aiheeseen, onko muita?Kertokaa hieman mietteitänne

On suhde varattuun mieheen, ollut yli vuoden.Miehen perhe ei asu suomessa ja tapailemme välillä useinkin,välillä voi olla muutaman kuukauden tauko.
En puolustele asiaa mitenkään, itse olen sinkku joten olen vapaa tapailemaan ketä haluan. Jos mies on perheellinen,se ei ole minun ongelmani.Minkäänlaisia tunnesiteitä ei minun puoleltani ole, miehen puolelta voi olla yhteydenotoista päätellen. Sen vuoksi olenkin alkanut harventaa tapaamisia kun mies on alkanut soitella liiaksi perääni.
Tapailen miestä vain ja ainoastaan seksin vuoksi,en muuten.
En enää tässä iässä eli 50v. koskaan enää ala parisuhteeseen joten varattu mies on ihan hyvä,eipä ala roikkua liiaksi nurkissa. Jos alkaa, lopetan suhteen ja etsin seuraavan kohteen, niitä kyllä löytyy.

Uusimmat

Yhteistyössä