Onko muita joilla on suhde varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyyma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyyma

Vieras
En halua nyt moralisointia, vaan ihan faktaa. Elämä ei ole aina niin mustavalkoista. Niin minäkin tuomitsin, ennen kuin se tuli omalle kohdalle. Ylpeä en tästä todellakaan ole. Tosin koitan puolustautua, että ehkä liitto ei ole niin hyvissä kantimissa jos puolisot näkevät toisiaan noin 40 päivänä vuodesta. Mutta tosiaan itse aiheeseen, onko muita?Kertokaa hieman mietteitänne

Mulla oli. Muutaman viikon. Sitten mies kävi kotonaan ja kertoi suhteen olevan ohi. Sitä, että mäkin olin olemassa, ei kerrottu ennen kuin parin kuukauden päästä jotta välit pysyisivät lapset vuoksi edes jonkinlaisessa kunnossa. Tulevaisuudessa emme siis voi edes viettää vuosipäiväämme milloinkaan julkisesti oikeana päivänä...

Ei sille mitään voi kun rakastuu. Voi vain yrittää toimia niin että muihin sattuu mahdollisimman vähän.

Jep, tosin ollaan tunnettu jo 7 vuotta ja ensisijaisesti ollaan ystäviä.

Ei ole aikomustakaan ryhtyä suhteeseen tai rikkoa hänen perhettä, mitä me tehdään kahdestaan ei kuulu muille mitenkään.

Mulla oli. Muutaman viikon. Sitten mies kävi kotonaan ja kertoi suhteen olevan ohi. Sitä, että mäkin olin olemassa, ei kerrottu ennen kuin parin kuukauden päästä jotta välit pysyisivät lapset vuoksi edes jonkinlaisessa kunnossa. Tulevaisuudessa emme siis voi edes viettää vuosipäiväämme milloinkaan julkisesti oikeana päivänä...

Ei sille mitään voi kun rakastuu. Voi vain yrittää toimia niin että muihin sattuu mahdollisimman vähän.

Kyllä sille voi "mitään kun rakastuu". Tutustumisvaiheessa tekee valinnan, että annanko mennä vai pistänkö pelin heti poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä;29602022:
Kyllä sille voi "mitään kun rakastuu". Tutustumisvaiheessa tekee valinnan, että annanko mennä vai pistänkö pelin heti poikki.

Toki tekee. Mies tuskin olisi ketään etsinyt ja treffi-ilmoitukseeni vastannut jos olisi kokenut suhteensa olevan jatkamisen väärti. Ja mä löysin sen oikean juuri hänestä.

Tietysti olisimme voineet odottaa sen pari kuukautta tapailematta ja vasta miehen erottua jatkaa suhdettamme. Se olisi ollut reiluinta vaan enpä tiennyt että mies oikeasti naisensa jättää...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;29602029:
tämän miehen vaimo on lastenosastolla tyksissä töissä, eikä ole aavistustakaan, mitä mies puuhaa sillä aikaa :D

Mä taas mietin, ettei se ole yhtään nauramisen asia vaimon kannalta. Mä olen samalla kannalla kuin toinen tänne kirjoittanut, että pitää vaan koittaa toimia niin että kaikkiin sattuu mahdollisimman vähän. Elämä on :/

Oli, kesti vuoden päivät. Tehtiin kaikkea mahdollista yhdessä, reissattiin ja harrastettiin eri urheilulajeja, käytiin syömässä ja juteltiin. Tottakai myös sekstailtiin.
Rakastuttu ei eikä se ollut missään vaiheessa edes tarkoitus, mies ilmoitti heti kättelyssä että ei jätä vaimoaan. Enkä olisi sellaista edes halunnut.

[QUOTE="Mielikki";29602393]Varattuja miehiä paneskelevat luntut ansaitsevat itse tulla petetyiksi.[/QUOTE]

Joo, uskon että karma tulee tässä vastaan. Enköhän mä vielä koe samanlaisen kohtalon.
ap

[QUOTE="Mielikki";29602393]Varattuja miehiä paneskelevat luntut ansaitsevat itse tulla petetyiksi.[/QUOTE]

Ihmiset voisivat pitää suhteestaan vähän parempaa huolta niin ei tarvitsisi hakea seuraa muualta.

Mulla on just sellainen tilanne, että olen ihastunut varattuun. Itaekin olen parisuhteessa ja meillä molemmilla on lapsia, joten ei ole helppoa tietä tästä pois. Tällä hetkellä vaaka on kääntymässä uuden suhteen puolelle, mutta asiaa on vielä harkittava tarkkaan, sillä ero nykyisestä tulisi sattumaan myös minuun paljon, vaikkei tunteita nykyiseen puolisoon olekaan samalla lailla kuin toiseen.

Mullakin on suhde varattuun mieheen, mutta en ikimaailmassa alkaisi naureskelemaan vaimolle, todella typerää ja lapsellista.
Kakkoseksi sitä toinen nainen yleensä jää jos miehen pitäisi valita, miten suu sitten pannaan?

Täytyykö tässä alkaa pelkäämään että mies yhtäkkiä rakastuu toiseen naiseen ja jättää perheensä? Höpö höpö. Kyllä se on valintakysymys...

Tosin ymmärrän todella hyvin,jos etsii toisen sylin esim.puolison ollessa väkivaltainen / alkoholisti tms...Tai jos puolisoa näkee sen 40 päivää vuodessa,niinkuin joku kirjoitti.
Mutta hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta osapuolta!!!!!!!

Mullakin kestänyt jo yli vuoden verran suhde perheelliseen mieheen. Mulla myös perhe. Tuskaa on, kun ei voida olla vapaasti yhdessä, mutta puolisoidenkin jättäminen tuntuu tuskalliselta, vaikkei tunteita kovin kotonaoleviin puolisoihin olekkaan. Raastavaa, kun tietää, että oon löytänyt hänestä "sen oikean".

No on jonkinlainen suhde meneillään, ollut jo useamman vuoden tosin taukokin oli ja nyt lämmetty uudelleen.. meillä ei ole tarkoitus alkaa eroamaan perheistämme.
Tapailemani mies on avoliitossa ja lapsia, minä avioliitossa ja minullakin lapsia.
Tästä miehestä en olisi ikinä uskonutkaan mitään tällaista ei kyllä kukaan muukaan siksi tää onkin niin helppoa..

Mullakin kestänyt jo yli vuoden verran suhde perheelliseen mieheen. Mulla myös perhe. Tuskaa on, kun ei voida olla vapaasti yhdessä, mutta puolisoidenkin jättäminen tuntuu tuskalliselta, vaikkei tunteita kovin kotonaoleviin puolisoihin olekkaan. Raastavaa, kun tietää, että oon löytänyt hänestä "sen oikean".

Mitäh? Se oikea, mutta ette eroa "vääristänne" ettekä voi olla vapaasti yhdessä? Mikä tässä yhtälössä mättää?

En suostuisi suhteeseen varattuun mieheen. Oma aviomieheni petti, erohan siitä tuli. Vaan kun se ihana uusi rakkaus otti ja loppui, olisi mies tahtonut takas. Siinä vaiheessa minulla jo uusi (ei varattu) kumppani, jonka kanssa ollaan oltu nyt 6 vuotta yhdessä. Exä edelleen etsii sitä oikeaa....

Elämä ja rakkaus ei oo aina niin yksiselitteistä. Mutkia on ollut matkassa, mutta rakkaus on kestänyt. Ehkä joku päivä vielä voidaan olla onnellisesti yhdessä.

Tarkoitat siis että parasta on valehdella ja peitellä jälkiään, eikä kertoa millainen paska on ollut.

Oikeastaan nykyään en sääli näitä perheitä, koska se pettäjä on tehnyt valinnan ja pettänyt perheensä. Ainoastaan ihmettelen näiden varattujen kanssa salasuhteessa olijoita. Itse en ainakaan haluaisi puolisokseni pettäjää ja niin törkeää ihmistä, ettei arvosta omaa perhettään vaan käyttää hyväksi ja antaa elää valheessa. Ei sellaisen kanssa ainakaan perhettä kannata perustaa, jos ei aiemmastakaan osannut huolta pitää tai edes olla rehellinen.

Mutta siitä vaan. Omhan niitä väkivaltaisissa suhteessakin olevia hulluja. Jokainen tekee elämällään miten haluaa ja yksi tyhmimmistä asioista on rakastua varattuun ja tuhlata elämänsä suhteeseen joka lähes varmasti loppuu sydänsuruihin. Jotain drama queenejä vai ihan puhtaasto tyhmiä ihmisiä vai?

On mutta itse en sitä alkuun tiennyt.. Sellainen avioliitto ei ole hyvinvoiva jos muita täytyy katella..ja kaiken lisäksi nämä ihmis-suhde asiat ei ole niin mustavalkoisia. Vaikeita ja rankkoja juttuja. Meillä ei varmasti tule koskaan julkista "suhdetta" vaikka avioero tuleekin.

Uusimmat

Yhteistyössä