Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Tuolta näkee hiukan viitettä siihen, miltä miun muksut näyttää, tosin tuoreita kuvia siellä ei ole:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=MiPobreCorazon&album_id=334372
Ihana tuo saunakuva! :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Tuolta näkee hiukan viitettä siihen, miltä miun muksut näyttää, tosin tuoreita kuvia siellä ei ole:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=MiPobreCorazon&album_id=334372
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Profiilissani komeilee jonkun aikaa meidän oma soma pottunokka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Meinasin pelästyä viime viikolla kun näin erään tuttavan pikkupojan ostoskärryissä.
Yritin hymyillä vaikka olin kieltämättä vähän järkyttynyt pojan ulkonäöstä. Toivottavasti sisäinen säpsähdykseni ei näkyny ulospäin.
Pää omituisen mallinen(kuin kahdeksikko tms) ja metri silmien välissä jotka olivat jotenkin ulkona kuopistaan. Toinen silmä siis toisella laidalla päätä ja toinen toisella. Taisivat viel karsastaa. Kävi ihan sääliksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei näin hyvännäkösistä vanhemmista voi tulla kuin kauniita lapsia eli ei ole meillä rumia!
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Voi ei, näit sit mun rakkaudenhetelmäni :ashamed:
Mä olen oikeasti nähnyt pari ET´n näköistä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja rumilus:Mun on pakko tunnustaa että ihan pelkään minkä näköisiä lapsia mulle tulee. Olen itsekin saakutin ruma ja pelkään että ulkonäköni periytyy. Tämän takia oikeesti oon jopa miettiny koko lasten hankintaa että onko se järkevää - kärsivät koko elämänsä jos ovat niin rumia kuin minä.
Vauva on nyt 7 kk ja ainakin toistaiseksi oikein soma. Luojan kiitos perinyt isänsä ulkonäön!! Mutta nyt jo mietin seuraavaa. Jos hänestä tulee äitinsä näköinen niin hän on varmaan katkera mulle
Eikä tämä ollut mitään provoilua, mä oon oikeesti miettiny ja surkutellu jo etukäteen jos lapset saa mun ulkonäön. Ei se elämä kivaa ole jos on ruma kuin rupisammakko.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei näin hyvännäkösistä vanhemmista voi tulla kuin kauniita lapsia eli ei ole meillä rumia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun näin hänet ensi kerran 6kk ikäisenä, suorastaan hätkähdin, minäkin jopa joka en pienistä hätkähdä. Samoin veljeni, jolla on tosissaan pokerinaama.
Nyt näin hänet jälleen reiluna vuosikkaana, ja millään ilveellä en saa siitä lapsesta sanottua, että hän on mitenkään suloinen, kaunis tms. Mieheni, joka vihaa ulkonäkömoitiskelua, joutui myöntämään, että ko. pojassa ei mikään kasvonpiirre herätä lämpimiä tunteita. Kun otin lapsen syliini, minulla oli vaikeuksia pitää häntä luontevasti, koska kasvot "vaanivat" minua liian lähellä.
Lapsi näyttää vanhalta Batman-leffan Jokerilta, jolla on epämuodostunut suu ja sameat, mitään näkemättömät silmät. Kun lapsi hymyilee, hän on suorastaan pelottavan näköinen, hymy ei yllä silmiin, ja hän päästelee outoja ääniä. Silmänaluset ovat mustat, suu on todella oudonmallinen ja hiusraja lähes takaraivolla. Lapsi on kyllä terve, tietäisin jos hänellä olisi joku sairaus.
Kukaan, jonka reaktioita olen seurannut lapsen ensi kertaa nähdessään, ei ole kommentoinut mitään positiivista lapsen ulkonäöstä, esim. onpa kauniit silmät, onpa hymyileväinen jne. Ihmiset suorastaan menevät lukkoon hetkeksi, mutta onneksi ovat peittäneet sen, niin mekin, vaikka reagoimme niin voimakkaasti. Saahan näitä mielipiteitä olla, mutta emme missään nimessä toisi näitä julkisesti ilmi. Keksimme lapsesta sitten muuta sanottavaa, kuten esim. että onpa hyvin kasvanut jne.