Onko muita joilla on rumat lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nää on näitä joista ei saisi puhua. Olen itse kaunis, kai sen saa näin anonyyminä sanoa netissä. Vanhempani ovat molemmat vielä +60-ikäisinä todella hyvännäköisiä molemmat ja heitä mun on kiittäminen geenejäni, eivät ne ole omaa ansiotani.

Sitten mun mies joka voitti mut puolelleen uskomattomalla itsetunnollaan taas ei fyysisessä mielessä ole ollenkaan komea. Se on kuin kopio isästään että nöen kyllä mistä sukupiirteet ovat peruíytyneet ja pelkään että mahdollisista yhteisistä lapsista tulee miehen tai sen isän näköisiä kun näköjään ovat helposti tarttuvat piirteet.

Mies siis on tosi kitukasvuinen, sellainen rimpula, kapea leuka, heikot kädet ja jalat. On se rakas mutta en haluaisi saada lapsia jotka selvästi olisivat keskivertoa rumempia. Ei tarvitse mitään tähtösiä tulla kunhan olisivat ok näköisiä. Mun miehellä siis on veli jolla samat sukupiirteet ja sillä on lapsia jotka tosissaan ovat perineet samat piirteet, epäsuhtainen ja heikko vartalo, kapea leuka, pikkuruinen pää jne.

Mnä en ainakaan menisi haukkumaan omia lapsia rumaksi!!!!! Tuo on todella törkeäää!! Nyt tietää vähän enemmän teistä aikuisistakin!!!!!!!!!!!!! Te olette varmaan ollut lapsina niin ruman näköisiä, että oksettaa, kun tuommoisia puhutte!

minun lapsi on kyllä todella kaunis, hänestä näkee jo nyt että kasvaa kauniiksi nuoreksi ja aikuiseksi. Myös aivan jokainen joka hänet on nähnyt on kehunut tyttöä ja useamman kerran jopa kaupassa vieraat ihmiset tulevat häntä kehumaan :) on se vaan ihanaa kun on täydellinen lapsi <3

[QUOTE="vieras";23465351]minun lapsi on kyllä todella kaunis, hänestä näkee jo nyt että kasvaa kauniiksi nuoreksi ja aikuiseksi. Myös aivan jokainen joka hänet on nähnyt on kehunut tyttöä ja useamman kerran jopa kaupassa vieraat ihmiset tulevat häntä kehumaan :) on se vaan ihanaa kun on täydellinen lapsi <3[/QUOTE]

Kauneus ei tee ihmisestä täydellistä. Jännä että tällainen itsestäänselvyys piti tälleen "ääneen" kirjoittaa. Haha.

Mulla ainakin on todella kauniit lapset, muidenkin mielestä. Jopa tuntemattomien ihmisten, jotka ovat pysähtyneet kaduilla tai kaupoissa ihastelemaan. En halua kuulostaa omahyväiseltä, mutta ei se ole ihme, että lapseni ovat hyvännäköisiä, kun ovat perineet minun ulkonäköni. :D Olen saanut koko ikäni kuulla, kuinka kaunis olen ja kyllä se vaan niin taitaa olla, kun peilikin sen todistaa. :heart:

Meillä on kaksi poikaa ja suloisia kuin mitkä!Molemmilta vanhemmilta perittyjä piirteitä löytyy ja nyt jo voin sanoa,että sellasia uroita tulevat olemaan.että rumempia naisia saavat jaloistaan pois potkia:)

Minulla on aidosti kauniit lapset. Poika on pellavapäinen jalkapalloilija ja on perinyt isältään upeat jäänsiniset silmät. Tytöllä on upea voimistelijan vartalo, vaaleahkot hiukset vyötärölle asti ja vihreät silmät. Korkeat poskipäät ja pusuhuulet ovat perintönä minulta.

Itsekin olen saanut kehuja nuoresta pitäen ulkonäöstäni, samoin mieheni.

Yhteistyössä