Onko muita joilla on rumat lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ainahan sitä sanotaan että kaikki lapset on kauniita, mutta eihän se pidä paikkaansa. Meilläkin on ihan oikeasti rumat lapset, pienet silmät, ruman väriset silmät ja hailakat ripset, possunenät, persjalkaisia yms.

Ihmeekseni meidän lapset on ihan ihmisen näköisiä, vaikka oikeasti ajattelin ettei meistä voi tulla kuin rumia lapsia, koska ite ei olla yhtään kauniita. Mut yhellä kaverilla on niin rumat pojat, että huh huh. Ei voisi olla vastenmielisemmän näköisiä lapsia, ja valitettavasti muutkin on samaa mieltä kuin minä :/

Meillä on ainakin tosi kauniita. :D Pikkasen kyllä häiritsee, että muihin samanikäisiin verrattuna ovat niin kovin pienentuntuisia nappuloita. Minä olen lisäksi persjalkainen, joten lapsistakin saattaa tulla...

No miltä ne näyttää ne RUMAT lapset? Eikö sekin oo katsojan silmissä? En minä ainakaan osaa katsoa omia lapsiani silleen, että näkisin niissä jotain rumaa..

:laugh:

No voi harmi... kyllä varmaan ap:nkin lapset ovat jonkun silmissä suloisia. En muuten ymmärrä, minkäväriset ovat ruman väriset silmät. Minusta kaikki silmien värit ovat kauniita. Niin tavalliset harmaansiniset kuin erikoisemmat keltaisetkin ja kaikki mahdolliset muut lisäksi.

Niin ja meillä on toki kaunis ja ihana tyttönen - pienet silmät tosin, mutta itsekin olen tihrusilmä ja on kauniiksikin joskus kehuttu.
:D

Mun on pakko tunnustaa että ihan pelkään minkä näköisiä lapsia mulle tulee. Olen itsekin saakutin ruma ja pelkään että ulkonäköni periytyy. Tämän takia oikeesti oon jopa miettiny koko lasten hankintaa että onko se järkevää - kärsivät koko elämänsä jos ovat niin rumia kuin minä.

Vauva on nyt 7 kk ja ainakin toistaiseksi oikein soma. Luojan kiitos perinyt isänsä ulkonäön!! Mutta nyt jo mietin seuraavaa. Jos hänestä tulee äitinsä näköinen niin hän on varmaan katkera mulle:(

Eikä tämä ollut mitään provoilua, mä oon oikeesti miettiny ja surkutellu jo etukäteen jos lapset saa mun ulkonäön. Ei se elämä kivaa ole jos on ruma kuin rupisammakko.

Se onkin pelottavaa kun samassa perheessä toinen ihan siedettävän näköinen, jopa kaunis ja toinen paljon vähemmän kaunis ja vielä samaa sukupuolta.
Voi tulla isompana kilpailua, kateutta.

Eiköhän kaikkien lapset ole kauniita (vanhempien mielipide) ja rumia (naapureiden mielipide).
Suomalainen on peruspiirteiltään objektiivisen ruma. On pottua nenän tilalla. Hailakan sinisiä silmiä. Ohuita vaaleita hiuksia. Ja pakkasen ahavoittamia poskia.
Mutta se vaalea perunnapellon kauhistus voi olla hyvinkin kaunis, jos vain löytyy sitä sisäistä kauneutta =)

Hiukan asian vierestä...

Olen monesti huomannut, että kauniit aikuiset on ollu rumia lapsia.

Lehdissä kun on kuvia jostain kauniista näyttelijästä lapsena, niin ne on olleet mun mielestä rumia lapsia.

Ja ihan omissakin kavereissa on niitä, jotka on mun mielestä nykyään tosi kauniita, mutta vauva-/lapsikuvissa aika karsean näköisiä.

Niistä sun rumista lapsista voi siis vielä tulla vaikka minkälaisia "haluatko huippumalliksi"-kisan voittajia :D

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
Niin no, kyllä meilläkin on toivottu ettei kumpikaan perisi isänsä suvun roikkuluomia, silmät kun minulla on kauniit. Toivossa on hyvä elää, lopputuloksen näkee kunhan kasvavat. Samoin nenä ja pituus saisi tulla minulta, mieheltä löytyykin sitten varmaan paremmat geenit luonteen puolelta. Ei sillä, mieheni ei ole ruma, mutta perus suomalainen, eikä se nyt niin toivottavaa ole, vielä kun mieheksi lyhyt tappi. Paksu tukka taitaa olla taattu juttu, sitä kun meillä kummallakin on enemmän kuin tarpeeksi. Ja juu, omat lapset ihan tarpeeksi nättejä. Ja suurin osa kavereidenkin muksuista, mutta yhdellä kyllä niin oudon näköinen poika, ettei tosikaan, tosin hänestähän voi tulla vaikka mitä aikuisena! Kun ne piirteet muuttuu niin paljon vielä.. Toisten onneksi ja toisten epäonneksi.. :D

Meinasin pelästyä viime viikolla kun näin erään tuttavan pikkupojan ostoskärryissä.
Yritin hymyillä vaikka olin kieltämättä vähän järkyttynyt pojan ulkonäöstä. Toivottavasti sisäinen säpsähdykseni ei näkyny ulospäin.
Pää omituisen mallinen(kuin kahdeksikko tms) ja metri silmien välissä jotka olivat jotenkin ulkona kuopistaan. Toinen silmä siis toisella laidalla päätä ja toinen toisella. Taisivat viel karsastaa. Kävi ihan sääliksi. :(

Yhteistyössä