Aamut karseita kun illalla ei saa unta, yöt venyy ja uni tulee vasta aamuyöllä? Ja sitten on taas aamulla väsynyt jos on pakko nousta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Onneks on melatoniinipillerit keksitty. Ihme vaan et nyt vasta joku keksi mulle antaa sellaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja on!:minulla on lapsesta saakka ollut samanlainen rytmi. Kääntäminen aamupainoiseksi onnistuu hirveän univajeen kauttaen ole kokeillut melatoniinia, kun lääkärien mielestä vika on vain itsessäni kun valvon...
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:...Kaikille se ei välttämättä tehoa tuohon unensaantiin ja siihen mullakin on sitten vahvemmat tropit. Mut melatoniini on myös serotoniinin esiaste, jos oikein ymmärsin. Ja mä luulen että mun yllättävän kevyt olo ja pirteys aamusta lähtien johtuu nyt melatoniinista.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä::wave:
Nukkumaan yöllä kahden, kolmen maissa. Hereille iltapäivällä ja tirsat joskus alkuillasta.
*huokaus* Kun joku ajastaisi yhteiskunnan minulle sopivaksi.
Melatoniinikaan ei auta... Unilääkkeet eivät tehoa myöskään. Adhd:n kivoja pikku lisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä::wave:
Nukkumaan yöllä kahden, kolmen maissa. Hereille iltapäivällä ja tirsat joskus alkuillasta.
*huokaus* Kun joku ajastaisi yhteiskunnan minulle sopivaksi.
Melatoniinikaan ei auta... Unilääkkeet eivät tehoa myöskään. Adhd:n kivoja pikku lisiä.
voi kun pystyiski nukkumaan iltapäivään. tai puolille päivin. itseasiassa sekin on jo luksusta jos saa nukkua ysiin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:...Kaikille se ei välttämättä tehoa tuohon unensaantiin ja siihen mullakin on sitten vahvemmat tropit. Mut melatoniini on myös serotoniinin esiaste, jos oikein ymmärsin. Ja mä luulen että mun yllättävän kevyt olo ja pirteys aamusta lähtien johtuu nyt melatoniinista.
Ihan sama täällä. Tuo serotoniinin esiasteisuus oli mulle ihan uutta, mutta tosiaan aamulla herää pirteämpänä ja hyvin levänneenä. Ihan siitä syystä niitä lääkäri mulle antoi kun imetin, eikä kunnon pillereitä saanut syödä... Nyt en niitä taida halutakaan kuin ehkä kerran kuukaudessa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:...Kaikille se ei välttämättä tehoa tuohon unensaantiin ja siihen mullakin on sitten vahvemmat tropit. Mut melatoniini on myös serotoniinin esiaste, jos oikein ymmärsin. Ja mä luulen että mun yllättävän kevyt olo ja pirteys aamusta lähtien johtuu nyt melatoniinista.
Ihan sama täällä. Tuo serotoniinin esiasteisuus oli mulle ihan uutta, mutta tosiaan aamulla herää pirteämpänä ja hyvin levänneenä. Ihan siitä syystä niitä lääkäri mulle antoi kun imetin, eikä kunnon pillereitä saanut syödä... Nyt en niitä taida halutakaan kuin ehkä kerran kuukaudessa.
HEI! Tarvitseeko melatoniiniin reseptin? Voiko siis imettää? Olen kärsinyt synnytylksen jöälk. masennuksesta ja univaikeuksista. Nimenomaan illalla kukun. Aamut karseita. Lääkkeitä söin, mutta nekin täytyi lopettaa. Olisin kiitollinen vastauksesta!!!))
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja::wave:
Tartteepa ehkä seuraavan kerran kysästä lekurilta tuosta... Mie en haluais uni- tai nukahtamislääkkeitä syödä...