N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä se sanoo mua rakastavansa.On avulias,hauska,huumorintajuinen,käy töissä ei käytä paljon alkoholia ihan normi mies ja hoitaa ihan hyvin lastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Olen kyllä miehelleni syyt perustellut ainakin 100 kertaa mutta aina sama mankuminen.Toivoo tyttöä kun meillä poika.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Olen kyllä miehelleni syyt perustellut ainakin 100 kertaa mutta aina sama mankuminen.Toivoo tyttöä kun meillä poika.
Meillä mies on ainakin vuoden halunnut kolmatta. Pojat hetkellä 2v ja 3,5v ja itse olin kuopuksen vauva-ajasta ihan poikki. Meillä kyllä ihan asiallinen keskustelu auttoi. Sovittiin viime talvena, että nautimme lapsista, kesästä ja lomista ja katsotaan tilanne uudestaan syksyllä. Ja jos silloin mie en ole vielä valmis siihen kolmanteen, nii vaikka ensi keväänä tarkastellaan tilanne uudestaan. Minä sanoin miehelleni ihan suoraan, että nyt en jaksa ja en ole varmaa, haluunko enään ikinä lisää lapsia ja mies ymmärsi sen oikein hyvin. Hän antaa minun miettiä rauhassa eikä painostaa. Ja kauhukseni olen huomannut, että vauvakuumetta pukkaa![]()
![]()
'Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Olen kyllä miehelleni syyt perustellut ainakin 100 kertaa mutta aina sama mankuminen.Toivoo tyttöä kun meillä poika.
Meillä mies on ainakin vuoden halunnut kolmatta. Pojat hetkellä 2v ja 3,5v ja itse olin kuopuksen vauva-ajasta ihan poikki. Meillä kyllä ihan asiallinen keskustelu auttoi. Sovittiin viime talvena, että nautimme lapsista, kesästä ja lomista ja katsotaan tilanne uudestaan syksyllä. Ja jos silloin mie en ole vielä valmis siihen kolmanteen, nii vaikka ensi keväänä tarkastellaan tilanne uudestaan. Minä sanoin miehelleni ihan suoraan, että nyt en jaksa ja en ole varmaa, haluunko enään ikinä lisää lapsia ja mies ymmärsi sen oikein hyvin. Hän antaa minun miettiä rauhassa eikä painostaa. Ja kauhukseni olen huomannut, että vauvakuumetta pukkaa![]()
![]()
Meillä lapset ovat 4v ja 3v. Mies rupesi jo kuopuksen ollessa kovin pieni puhumaan kolmosesta tähän perään, mutta itselleni se oli mahdoton ajatus. Sitten joskus myöhemmin itselleni alkoi vauvakuumetta pukkaamaan ja siinä vaiheessa mies taas oli varovaisemmalla kannalla. Nyt jo jonkin aikaa kumpikin on halunnut kolmosta mutta olosuhteen puhuvat vastaan joten odotellaan nyt vielä hetkonen.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Lapsen oikeus taitaa olla juridisesti se ykkönen. Eli yhdenkään lapsen ei pitäisi joutua syntymään ei-toivottuna.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Muita naisia joidenka mies sanoo milloin haluaa vauvan ja milloin ei?hän käyttää kondomia koska mulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo päättää:Meillä vaimo on päättänyt montako ja milloinka niitä lapsosia tulee. Minä olen saanut päättää, kuka niiden isä on.