Melkein vuosi menty keskeytetyllä ajatuksella "tulee jos on tullakseen". Ärsyttää kun ei ole tullakseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja njak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

njak

Vieras
Taitaa tuo keskeytetty toimia meillä. Ei siis yritetä vauvaa, mutta jos tällä tavalla tulee niin saa tulla. Itse haluaisin että tulisi mutta eipä vain näy eikä kuulu.

Mulle ei siis sovi hormonaalinen ehkäisy ja kortsu on pepusta. Kolmas lapsi jos tulee, niin sitten menen sterilisaatioon.

Itse siis haluaisin vauvaa, mutta miehellä lähinnä tuo ajatus, että tulee sitten jos tulee, eikä varta vasten sisälle päästetä tavaraa.

Siis teillä on ehkäisynä keskeytetty yhdyntä ja sua silti harmittaa kun ei tärppää? Yleensä ehkäisyn on tarkoitus ehkäistä raskautta, ei saada sitä alkamaan :D

Me käytettiin keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona melkein viisi vuotta. Katastrofi ei olisi kuitenkaan ollut, vaikka olisinkin raskaaksi tuolloin tullut. Sitten kun päätettiin, että lapsi saisi tulla, tulin toisesta yrityskerrasta raskaaksi. Eli voi se keskeytetty toimiakin ehkäisynä.

Me käytettiin aikoinaan "varmoja päiviä" toisen lapsen jälkeen. Toimi pari vuotta hyvin. Sit kokeilin montaa erilaista hormoniehkäisyä, mitkään ei vaan sopinu. Jatkettiin viime syksynä taas "varmoja päiviä" koska useista kokeiluista huolimatta sopivaa hormonaalista ehkäisyä ei löytynyt. Ne niistä varmoista päivistä, nyt oon taas raskaana. No, katastrofi se ei meille ollut, mutta nyt ollaan vakavissaan keskusteltu sterilisaatiosta. :)

Me käytettiin keskeytettyä ehkäisynä kolme vuotta eikä yhtäkään raskautta tullut sinä aikana että kyllä se aika epätodennäköistä on tulla raskaaksi jos ei laske sisään. Toki aina on niitä poikkeuksia mutta noin yleensä. Kuitenkin olen kolme lasta suht helposti saanut sitä ennen.

Yhteistyössä