J
jonsku
Vieras
Muita naisia joidenka mies sanoo milloin haluaa vauvan ja milloin ei?hän käyttää kondomia koska mulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Meillä mies halusi tämän ekan lapsen joten se tehtiin.Nyt haluaa toisen kun eka on 1.5v en millään jaksaisi tai haluaisi lisää lapsia mutta hän haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Kun mulle ei käy mikään hormonaalinen ehkäisy.Kierukat,pillerit yms.kaikki kokeiltu.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:No eihän se lapsi ei toivuttu ole jos mies sitä toivoo.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Juu no en jaksaisi kuunnella sen jatkuvaa mankunaa että tehdään toinen.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Olen tosissani ja rakastan miestäni.Pelkään että jos en toista lasta tee hän ottaa uuden muijan.Ex-tyttöystävä jo innokkaana lähettelee facebook viestejä.Ja onhan meillä tämä 1 lapsi ja haluan että hänellä on molemmat vanhemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja jonsku:Olen tosissani ja rakastan miestäni.Pelkään että jos en toista lasta tee hän ottaa uuden muijan.Ex-tyttöystävä jo innokkaana lähettelee facebook viestejä.Ja onhan meillä tämä 1 lapsi ja haluan että hänellä on molemmat vanhemmat.