Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kauheeta et jollain on näin.. paitsi tietty ok niille jotka ei ite halua.

meillä mies on ihan paras just siinä!!

Minä tykkään nuolla vaimoni pillua.
Meillä on hyvä ystävä joka myös nauttii kun saa nuolla vaimoni pillua.
Välillä kun kaveri hakee minut töihin niin nostaa 54kg pöydän reunalle ja nuolee vaimoni pillun ennen kuin panee häntä, minun juodessa kahvia saman pöydän ääressä.

Useamman kerran olen nähnyt neljän vieraan miehen nuolevan vaimoni pillua.
Vaimo itse sanoo kaikkien miesten jotka on pannut häntä on myös nuollut hänen posliinipillua.
Kunnes vaimo on pyytänyt panemaan ja itse nuolen kunnes vaimo pyytää panemaan joko edestä tai takaa.
Itse en pysty nuolemaan jos valuu spermaa joko omaa tai vieraan spermaa.
Pesun jälkeen pystyn kyllä nuolemaan.

Naiset! Peskää se pillu. Sebamedillä tai jollain. Se maistuu aivan kauhealle, jos sitä ei ole pesty tai sitä ei osaa pestä. Pitää ne häpyhuulet kunnolla käydä läpi. Syvemmälle vaginaan ei tarvitse mennä.

Tiedän että moni lihavahko ei kädellään yllä häpyhuulilleen kunnolla ja kuvittelee että suihkuttaminen sinnepäin riittää. Ei Riitä! Jos haluat suuseksiä mieheltä, osta intiimipyyhkeitä ja pyydä miestä ensin käyttään sellaista pillun puhdistukseen ja sitten pussaileen pillua. Mies kiittää.

Mies varmasti haluaa antaa naiselle suuseksiä, jos tietää ettei tarvitse sukeltaa likaiseen, haisevaan, yököttävään.. Mutta nopeasti oppii ettei kannata, jos se haisee ja maistuu pahalle.

Olen elänyt parisuhteessa, jossa nainen ihmeellisesti aina tuoksui ja maistui hyvälle. Osasi todellakin pitää huolta hygieniasta.

Minulla oli. Meni toistakymmentä vuotta ilman että mieheni nuoli minua. Sitten kävin luvalla kaksi päivää erään toisen miehen luona eri paikkakunnalla jossa sainkin yllätyksekseni naida ihan huolella. Aamuin-illoin. Jätettiin kondomikin pois ja roiskittiin spermat sisään ja ulos. Tuolla sain myös kunnon suuhoidon niin että valuin varmaan kuin putous.

Kotiin palattuani vastasin sitten rehellisesti kysymyksiin miten meni. Itse toin esille, että voisit sinäkin opetella nuolemaan. Mies kysyi nuoliko se sua ja vastasin että arvaa vaan kuin paljon. Ja sain paljon muutakin. Tossa on jälkiehkäisykuitti sulle.

Tämän jälkeen rupesi omaakin miestä kiinnostamaan kummasti :)

Naiset! Peskää se pillu. Sebamedillä tai jollain. Se maistuu aivan kauhealle, jos sitä ei ole pesty tai sitä ei osaa pestä. Pitää ne häpyhuulet kunnolla käydä läpi. Syvemmälle vaginaan ei tarvitse mennä.

Tiedän että moni lihavahko ei kädellään yllä häpyhuulilleen kunnolla ja kuvittelee että suihkuttaminen sinnepäin riittää. Ei Riitä! Jos haluat suuseksiä mieheltä, osta intiimipyyhkeitä ja pyydä miestä ensin käyttään sellaista pillun puhdistukseen ja sitten pussaileen pillua. Mies kiittää.

Mies varmasti haluaa antaa naiselle suuseksiä, jos tietää ettei tarvitse sukeltaa likaiseen, haisevaan, yököttävään.. Mutta nopeasti oppii ettei kannata, jos se haisee ja maistuu pahalle.

Olen elänyt parisuhteessa, jossa nainen ihmeellisesti aina tuoksui ja maistui hyvälle. Osasi todellakin pitää huolta hygieniasta.
En olisi koskaan voinut ryhtyä parisuhteeseen naisen kanssa joka ei pese huvittelukeskustaan huolella ja anna minun nauttia klitoriksen ja hymyhuulien nuolemisesta ja imemisestä.
M56

Mieheni ei anna minulle suuseksiä ja syy on se, että en halua. Suuseksiä on markkinoitu aivan liikaa kuinka tyydyttävää ja ihanaa se on. Ei ole. Touhu on pitkästyttävää ja pidemmän päälle puuduttaa paikkoja.
Kielen kosketus on aivan liian heikko verrattuna sormetukseen tai tehokkaaseen dildoon.
Vastaavasti harva mies todella nauttii siitä, että nainen ottaa suihin.
Suuseksi sopii aloittelijoille ja niille, jotka laukeavat jo siinä vaiheessa kun ajattelevatkin seksiä.

Olitiin Lanzarotella vaimon kanssa ja siellä eräs vanhempi mies kulki edes takas pitkää hiljaista nudistirantaa ihmisiä katselemassa. Hiukan ihmeteltiin mitä hän touhuaa kunnes tuli meidänkin luo, niin hän tarjosi naisille avoimesti suuseksiä. Me kieltäydyttiin mutta mielenkiinnosta ruvettiin katseella seuraamaan tuota miestä niin ainaskin 3 paikkaan pääsi tuota tekemään. Osa oli näköjään hakemassa, ihan fikun näköisen ikämiehen palveluksia.
Noi mitä nähtiin niin oma mies oli vieressä ja touhussa kesti 15-30 min.
kaikkea sitä näköjään näkee.

Ei nuollut minunkaan mies ennen kuIn kävin toisen miehen luona. (Luvan kanssa). Palatessani kUn kerroin kuinka tää oli antanut minulle kunnon kielikylvyn pariinkin otteeseen niin että naapuritkin kuulivat kiljunnan. Sanoin miehelleni että voisit vähän ottaa oppia. Kyllä muuten toimi ja on alkanut saada suuhoitoa sen jälkeen.

Yhteistyössä