Onko muita joiden mies ei nuole koskaan pimppaa?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kauheeta et jollain on näin.. paitsi tietty ok niille jotka ei ite halua.

meillä mies on ihan paras just siinä!!
Minä tykkään nuolla vaimoni pillua.
Meillä on hyvä ystävä joka myös nauttii kun saa nuolla vaimoni pillua.
Välillä kun kaveri hakee minut töihin niin nostaa 54kg pöydän reunalle ja nuolee vaimoni pillun ennen kuin panee häntä, minun juodessa kahvia saman pöydän ääressä.

vierailija
Useamman kerran olen nähnyt neljän vieraan miehen nuolevan vaimoni pillua.
Vaimo itse sanoo kaikkien miesten jotka on pannut häntä on myös nuollut hänen posliinipillua.
Kunnes vaimo on pyytänyt panemaan ja itse nuolen kunnes vaimo pyytää panemaan joko edestä tai takaa.
Itse en pysty nuolemaan jos valuu spermaa joko omaa tai vieraan spermaa.
Pesun jälkeen pystyn kyllä nuolemaan.

vierailija
Naiset! Peskää se pillu. Sebamedillä tai jollain. Se maistuu aivan kauhealle, jos sitä ei ole pesty tai sitä ei osaa pestä. Pitää ne häpyhuulet kunnolla käydä läpi. Syvemmälle vaginaan ei tarvitse mennä.

Tiedän että moni lihavahko ei kädellään yllä häpyhuulilleen kunnolla ja kuvittelee että suihkuttaminen sinnepäin riittää. Ei Riitä! Jos haluat suuseksiä mieheltä, osta intiimipyyhkeitä ja pyydä miestä ensin käyttään sellaista pillun puhdistukseen ja sitten pussaileen pillua. Mies kiittää.

Mies varmasti haluaa antaa naiselle suuseksiä, jos tietää ettei tarvitse sukeltaa likaiseen, haisevaan, yököttävään.. Mutta nopeasti oppii ettei kannata, jos se haisee ja maistuu pahalle.

Olen elänyt parisuhteessa, jossa nainen ihmeellisesti aina tuoksui ja maistui hyvälle. Osasi todellakin pitää huolta hygieniasta.

Yhteistyössä