Sama täällä, tai ainakin täysin seksitön...Alkuperäinen kirjoittaja minäkin haluan joskus saada:Meidän suhde olisi siinä tapauksessa kaatunut jo aikoja sitten.
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
Täh?? Ja musta on ihanaa antaa miehellikin suuseksiä...en tajuu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä en tiedä varmasti nuoleeko pimppaa, mut ei ainakaan mun
Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä en tiedä varmasti nuoleeko pimppaa, mut ei ainakaan mun
mikä on muita juttuja? Se että mies nuolee on niin parasta, ah!Alkuperäinen kirjoittaja gh:meillä ei tollasta harrasteta koskaan, muita juttuja kyllä. En oo koskaan saanu muuta ku isoja ällötyskohtauksia jos on halunnu....
Mä siedän ehkä nippanappa sen et joku nuolee mua, itse en halua nuoleskella kenenkään hikisiä värkkejä :xAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Täh?? Ja musta on ihanaa antaa miehellikin suuseksiä...en tajuu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
Peesi tälle....Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Joo.. täällä ei mies nuole kun en anna. Ei se osaa.. En saa siitä mitään nautintoa. :/
Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras::wave: