Näin
Meillä kenenkään ei tarvitse tehdä sängyssä mitään, mikä ei tunnu hyvältä ja oikealta. Minä otan suihin mieheltä, hän ei minulta. Sen sijaan hän tekee muita asioita. Tyytyväisiä olemme molemmat.
Opetelkaa, eihän se muuten opi jos ei saa harjoitella. Ei se munkaan mies aluksi osannut, mutta oppi kuitenkin. Paitsi jos ei halua, eikä ole innostunut, niin eihän sitä voi sitten vaatia.Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Joo.. täällä ei mies nuole kun en anna. Ei se osaa.. En saa siitä mitään nautintoa. :/
:O Pakko myöntää että saattaisin vetäistä herneen nenään tuosta, vaikka ehkä se oliskin kohtuutonta, jos ei toinen vaan pysty...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras::wave:
Saako mies vetää herneen nenään, jos naiselle tulee vastaavassa tilanteessa oksu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras::O Pakko myöntää että saattaisin vetäistä herneen nenään tuosta, vaikka ehkä se oliskin kohtuutonta, jos ei toinen vaan pysty...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja syynä että miestä ällöttää laittaa suuta sinne sukuelimiin. Kerran yritti ja yhden huulen kosketuksen jälkeen poistui kakomaan ja pesemään hampaitaan. Se riitti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras::wave:
No kyllä mun mielestä!!Alkuperäinen kirjoittaja näin;21383782:Saako mies vetää herneen nenään, jos naiselle tulee vastaavassa tilanteessa oksu?
Olen "aikojen alusta" asti pitänyt pimpan nuolemisesta. Vaimo tykkää siitä myös. Haluan hänen laukeavan nuolemisen aikana. Vaimo päällä on myös aika hyvä asento, vaimo saa siinäkin orkun melko usein. Mulle orkku tulee ja maistuu joka asennossa.En olisi mieheni kanssa jos ei nuolisi. Onneksi siitä ei ole ikinä tarvinnut keskustella.