Onko perusteltua kieltäytyä ottamaan mieheltä suihin, jos mies ei myös nuole välillä pimppiäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko oikein
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko oikein

Vieras
Onko perusteltua kieltäytyä ottamaan mieheltä suihin, jos mies ei myös nuole välillä pimppiäni? Koen nyt asian epäreiluksi. En tiedä, miksi mies ei tee nyt koskaan mulle siten. Ennen harrastimme 69, mutta nyt emme toistaiseksi sitä kykene tekemään muista syistä. Eli onko oikein vaatia vastavuoroisuutta?

No pesepä kuule se paremmin, niin johan alkaa maistua... Yleisin syy on se ällötys. Enpä nuolisi itsekään enkä ole koskaan mieheltä sitä vaatinut jos ei halua.

No pesepä kuule se paremmin, niin johan alkaa maistua... Yleisin syy on se ällötys. Enpä nuolisi itsekään enkä ole koskaan mieheltä sitä vaatinut jos ei halua.

Pesemme kyllä kumpikin alapäämme viimeisen päälle puhtaaksi ennen suuseksiä. Eli ei voi johtua siitä. Olen miettinyt, että voisiko olla siten, että mies ei halua nuolla yksipuolisesti, vaikka itse kyllä suihinotto kelpaa?

[QUOTE="a.p.";30646304]Pesemme kyllä kumpikin alapäämme viimeisen päälle puhtaaksi ennen suuseksiä. Eli ei voi johtua siitä. Olen miettinyt, että voisiko olla siten, että mies ei halua nuolla yksipuolisesti, vaikka itse kyllä suihinotto kelpaa?[/QUOTE]

Ammattilaisen vastaus: Jostain syystä miestä hieman ilettää pimpin nuoleminnen. Kuitenkin silloin kun olette kuusysissä, kiihotus ylittää iletyksen. Miehellä on estoja. Kiinnitä se käsiraudoilla lämpöpatteriin ja pane rajusti niin estot kaikkoavat.

Ammattilaisen vastaus: Jostain syystä miestä hieman ilettää pimpin nuoleminnen. Kuitenkin silloin kun olette kuusysissä, kiihotus ylittää iletyksen. Miehellä on estoja. Kiinnitä se käsiraudoilla lämpöpatteriin ja pane rajusti niin estot kaikkoavat.

Mikä siinä voisi ilettää sitä? Mua kyllä harmittaa jos sillä on tämmöisiäkin estoja. Eräs esto sillä on, ettei puhu seksistä ääneen juurikaan. Kuittaa puhumattomuuden väittämällä sen olevan moukkamaista puhua moisista tms.

Minä nuolen aina tyttöystävieni pillut esileikissä kunnolla. Minusta on myös mukava seurata klitoriksen pientä kasvamista kiiman edetessä naisellani ja miten häpyhuulet alkaa turpoamaan ja kiima-lima valumaan sisältä. Puhtaus on tärkeää mutta aina olemmekin suihkun jälkeen asialla. Itse en nin vaadi naiselta että imisi munaani, koska kiihotan naiseni aina niin kuumaksi kielellä ja sormillani että kun sitten alamme yhdyntään niin nainen on jo tosi kuuma ja kerkiää mukaan ja voimme pitkittää nautintoa siinä ja sitten saada yhteisen orgasmin aikamme touhuttuamme. Jännä että toiset naiset tykkää kun kuiskii rivoja juttuja korvaan naidessa, suorastaan kiihottuvat lisää kun kehuu rivosti hänen pilluaan ja kertoo miten sisälllä mulkku touhuaa.

Yhteistyössä