Onko muita joiden mielestä tatuoinnit ovat rumia?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiu"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Tatuoinnit eivät ole hienoja ja piste. Yksi miljoonasta tatuoinnista voi olla ihan jees, lopuille ei voi kuin nauraa, sillä niissä ei ole mitään omaperäistä eikä hienoa. Massahysterian mukana meneviä laumasieluja se porukka joka nykyään tatskoja ottaa.

Joku tribaali, perhonen tai naisella perseen yläpuolella oleva epiduraalipuudutus tatska osoittaa jo niin huonoa makua ja harkintakykyä, että nauran välillä päin naamaa kun näen näitä tatskoja.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. :)
 
"vattu"
Muotokuvatatuoinnit ja playboy puput on niin karmeita että ne pitäis kieltää lailla. Varsinkin nuo Turbojurpon linkittämät, hyi v****! Yhtään ainutta hienoa muotokuvatatuointia en ole nähnyt,enkä ikinä tule näkemäänkään..
 
Mun mielestä tatuoinnit ovat aina hienoja silloin kun ne merkitsee kantajalleen oikeasti jotain.

Mutta tää on taas näitä asioita joissa kukaan ei ole koskaan oikeassa/väärässä. Makuasioista ei voi kiistellä. Mutta tunnustan, tatuointeja vihaavat/vastustavat ihmiset ovat törkeitä ja kapeakatseisia. Enhän mäkään naura teille tatuoimattomille tai hauku teitä.
 
ihk
Minua ei haittaa muiden tatuoinnit. Ymmärrän niitä. Toiset tahtoo kuvia koristaakseen itseään, toiset muistoksi tai korostaakseen jotain itselleen tärkeää asiaa.
Minulla on tatuointeja enkä kadu niitä. Ovat osa ihoani nyt niinkuin luomet ja arvet. Tärkeitä muistojaja kertovat jotain itsestäni, siis sen lisäksi että olen ap:n mielestä tyylitön.
Ymmärrän kyllä senkin että joku pitää kuvia tyylittöminä, ei siinä mitään, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
 
  • Tykkää
Reactions: Aninka
"vieras"
Voi apua, mistä toi Turbo noi kuvat löysi?! En kauheasti tykkää tatskoista. Jotkut pienet ja sirot on joillain ihan nättejä, mutta nekin tuppaa iän ja ihon venymisen myötä muuttumaan.

Pienenä taisin vähän jopa pelätä tatuoituja miehiä, sillon niitä ei paljon muilla nähnytkään. Olin vissiin Peppi Pitkätossuelokuvista saanut sen käsityksen, että tatuointeja on vaan merimiehillä, eritoten merirosvoilla :LOL:
 
Minä en ole koskaan pitänyt tatuoinneista, enkä ole nähnyt vielä sellaista kuvaa joka olisi hieno siinä vartalossa. Siis taiten tehtyjä tatuointeja olen kyllä nähnyt, mutta siinä se. Iholla se on enää jotain, mikä on aina rumaa.

Muistotatuointi on ehkä sellainen, jonka rumuus unohtuu sen tarkoituksen takia. Sellaisen voisin ehkä itselle ottaa, mutta toivottavasti ei koskaan tarvitse.

Minusta esim. tatuoitu nainen jolla on päällään valkoinen morsiuspuku, on jotenkin... no, rivo. Muuta sanaa en tähän nyt keksi. Puhdas, kuvaton iho on minusta kaikkein kaunein :)
 
mun mielestä tatuoinnit on ihan kauniita, jos ne ovat hyvin tehtyjä ja sopivat kantajalleen. Mulla on vaikka mitä kuvia ihossa ja tykkään kyllä. Ja lisää on tulossa.

En oikeastaan välitä siitä, jos minut leimataan näiden tatuointien johdosta pintamuodin perässä juoksiaksi. Oikeasti en ole kuitenkaan erityisen muodikas.
 
[QUOTE="Tiu";23886830]Omassa päässäni luon vaan tietynlaisen kuvan tatuoidusta ihmisestä ja sille en voi mitään! Varmaan olen väärässä joissakin tapauksissa, mut väitän että osa ajatuksistani pitää kyllä paikkansakin.[/QUOTE]

Varmasti pitää. Mä ainakin olen kaukana tyylikkäästä ja kalliista, mutta en mä kumpaankaan pyrikään.
Niinpä nää tatskat vaan ihan kivasti korostaa mun tyylitöntä ja halvannäköistä white trash-lookia, älä siis turhaan tunne sääliä jos törmätään. :whistle:
 
"jep"
Jokaisella oikeus mielipiteeseensä, mun mielestä kuvat, jotka kertoo kantajasta itsestään jotain (ja ovat hyvin tehtyjä) ovat hienoja. Mun mielestä "halvemman" näköistä on esim. juurikasvu, rakennekynnet, liika meikki... Jokainen ottakoon vaikka perseen kuvan otsaansa, ei haittaisi mua enkä ole niin ahdasmielinen, että teen ihmisestä itsestään mitään mielipidettä pelkän kuvan takia.
 
Haave Maria ejk

tälle naiselle sopii, mutta onkin hiton kaunis ja cool.
Olis kyllä kauniimpi ilman tuota tilkkutäkkiä. Ehkä joku noista kuvista on hieno, mutta hukkuu tuonne sekasotkuun eikä mikään tule esiin.
Näyttää kuin oilisi sama harmaa kulahtanut pitsimekko aina päällä.
Yksittäiset isotkin tatuoinnit voi olla hienoja ja tukea kantajansa persoonallisuutta. Sanoisin että vähemmän on enemmän tässäkin asiassa. Sekalainen kuvakokoelma ei mielestäni ole mielenkiintoinen. Tunnen miespuolisen henkilön jonka toinen käsi on persoonallisesti tatuoitu, muuta ei ole, on todella upea ja hyvin tehty työ.
Mutta jokainen onneksi saa tikata nahkaansa mieten ja mitä haluaa.
 
"vieras"
Hauskaa miten aika on muuttunut. Kaksikymmentä vuotta sitten pienikin kasvotatuointi oli merkki ex-linnakundi-murhaaja-rajatilahäiriö-amfetamiininarkkarista, jonkalaisia oli parempi juosta karkuun.
 
EH
Olen todella pitkään miettinyt, miksi tatuoinnit ovat joidenkin mielestä hienoja, kun taas toiset inhoavat. Itse muistan pitäneeni niitä hienoina aina, siis siitä asti kun pystyn muistamaan ja olen niihin huomiota kiinnittänyt. Lapsena kuitenkin jo. Vihdoin n. 9kk sitten hankin ensimmäisen kuvan itselleni. Pidän siitä todella paljon. Kuva on pitkän suunnittelun tulos.
En ole koskaan ajatellut sitä onko tatuointi muotia vai ei, toki olen huomannut muutoksen katukuvassa. Kiva kun pääsee näkemään hienoja kuvia, mutta suureen joukkoon mahtuu paljon niitä ei-niin-onnistuneitakin.
 

Yhteistyössä