Onko muita joiden mielestä tatuoinnit ovat rumia?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiu"
  • Ensimmäinen viesti
Assholisti
Minulla on penikseen tatuoitu runo:

Minä uskon
aamujen valoon,
ihmisen syliin
ja rakkauden hitauteen
Minä uskon rakkauteen
joka kulkee etanan lailla:
ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki
Minä uskon
etanan nopeuteen,
sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin
joista aamut juovat
kaiken valonsa.
Minä uskon rakkauden hitauteen.
Minä uskon.

Oli vaimon idea ja ihan hyvältä se siinä näyttää. Ei tuota itsekkään niin usein tule tuijotettua että pääsisi ehtisi katumaan. Jatkuvasti näkyvälle paikalle en varmaan ottaisi.
 
Göö
Karsein ja tyylittömin tatska minkä olen nähnyt, oli playboy-pupu niskassa sinänsä hyvän ja laadukkaan ravintolan tarjoilijanaisella. Yök! Noin muuten mulle ihan sama josjoku haluaa ihoansa koristella. Jotkut tatuoinnit on jopa ihan kauniitakin -tosin niitä on todella harvassa enkä itse tatskaa ottaisi.
 
"pia"
Jotkut tatuoinnit ovat todella rumia, kuten jotkut blondatut hiukset, jonkun tapa meikata, jonkun pukeutumistyyli, puhetyyli, jotkut ovat todella rumia ja tyylittömiä kännissä, näitähän riittää.
Mutta jos näen jollakin ruman tatuoinnin niin eipä se minun elämääni vaikuta suuntaan tai toiseen, ei se minun ihossani ole. Eikä se todella luo minkäänlaisia ennakkoasenteita kyseistä ihmistä kohtaan.
Mutta ymmärrettävää jos joillekin tatuoinnit ovat tänä päivänäkin sama kuin merirosvot ja vankilassa olleet.
 
Löytyy kammotuksiakin, mutta hienojakin on. Esim. kasvojen alueen tatskat tosi tökeröitä ja hankaloittaa töittenkin saamista (paitsi tatskaliikkeestä varmaan saa :D ).
Mulla on 3 pientä tähteä ja tribaali. Kaikki paikoissa jotka voi peittää, myös kesälläkin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Löytyy kammotuksiakin, mutta hienojakin on. Esim. kasvojen alueen tatskat tosi tökeröitä ja hankaloittaa töittenkin saamista (paitsi tatskaliikkeestä varmaan saa :D ).
Mulla on 3 pientä tähteä ja tribaali. Kaikki paikoissa jotka voi peittää, myös kesälläkin.
Minä olen ottanut kuvat itseäni varten, en välitä muiden mielipiteistä, enkä yleensä yritä niitä peittääkään.
 
Minä olen ottanut kuvat itseäni varten, en välitä muiden mielipiteistä, enkä yleensä yritä niitä peittääkään.
En mäkään peittele ja toki oon ottanut tatskat ihan itseäni varten muitten mielipiteistä huolimatta. Mut siis tarkoitin sitä, että joskus voi tulla tilanteita, missä tatuoinnit eivät ole soveliasta olla näytillä, joten valitsin paikat mistä ne voi tarvittaessa peittää, mut kuitenkin paikat johonka ne tatskat halusin. Ja lisäks sitten jos joskus mummona tarttee peitellä :D Mulla tribaali niskan alaosassa ja tähdet lähellä olkapäätä (yks edessä, yks takana ja yks niitten välissä).
 
Ei siis onhan se totta et saakelin rumia tatuointeja löytyy, mut se on minun mielipiteeni, enkä mä siitä sen suurempaa numeroa viitsi tehdä..Ihan yhtälailla mun melko synkät ja epänaiselliset tatuoinnit on monen mielestä rumia, mutta enpä minä heidän mielipiteelleen mitään voi.

Samalla mua rassaa kamalasti et sanotaan tatuoinnin ottajia muotivillityksen perässä juoksijoiks, joo osa ottaa niitä sen takia kun ne vaan on niin ihq, mut itse otan kuvia ajatuksen kanssa ja vain itselleni, siksi ne ovatkin paikoissa jotka saan piiloon halutessani.

Maailmaan mahtuu paljon asioita joita minä pidän rumana, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.
 
JONSERED Karhunkantaja
En mäkään peittele ja toki oon ottanut tatskat ihan itseäni varten muitten mielipiteistä huolimatta. Mut siis tarkoitin sitä, että joskus voi tulla tilanteita, missä tatuoinnit eivät ole soveliasta olla näytillä, joten valitsin paikat mistä ne voi tarvittaessa peittää, mut kuitenkin paikat johonka ne tatskat halusin. Ja lisäks sitten jos joskus mummona tarttee peitellä :D Mulla tribaali niskan alaosassa ja tähdet lähellä olkapäätä (yks edessä, yks takana ja yks niitten välissä).
Miksi ihmeessä mummona pitäisi kuvia peitellä? :D

Vielä en ole joutunut tilaisuuteen, jossa olisi ollut epäsopivaa olla tatuoitu. Tai sitten en vain ymmärrä ... :whistle:
 
Riippuu minkäläinen tatuointi on,missä ja kuinka paljon on muita tatuointeja.Hyvin tehty,siro ja ihmisen persoonaan sopiva tatutointi voi olla kaunis.Mie itse pitäisin ainakin lohikäärme ja tribaalitatuointia kauniina,jos tekijä on ollut ammattilainen ja kuvio ja värit tarkaan mietetty.
 
JONSERED Karhunkantaja
Olen eri mieltä. 99,9% on rumia.
Ja kertovat siitä, että niiden kantaja on pintamuodin perässä juokseva idiootti.
Ihanaa! Olen kerrankin muodin perässä juokseva idiootti!! Vaikka muoti on tainnut monta kertaa muuttua ensimmäisen kuvani ottamisen jälkeen... parissa kymmenessä vuodessa tyylit tulevat ja tyylit menevät.
 
  • Tykkää
Reactions: Corona77
Kuikka koikka
Itse en pidä tatskoja komeina, kauniina tai hienoina kenelläkään. Jos haluat olla omaperäinen niin älä ota tatskaa, sillä nykyään kaikilla on tatska eikä siinä ole mitään omaperäistä eikä hienoa. Kaikki ovat sitä samaa harmaata massaa joilla on tatska.
 
JONSERED Karhunkantaja
Itse en pidä tatskoja komeina, kauniina tai hienoina kenelläkään. Jos haluat olla omaperäinen niin älä ota tatskaa, sillä nykyään kaikilla on tatska eikä siinä ole mitään omaperäistä eikä hienoa. Kaikki ovat sitä samaa harmaata massaa joilla on tatska.
Mutta jos ei halua poistattaa wanhoja kuviaan? ;)

Minusta on hienoa, että ihmiset ottavat tatuointeja halutessaan. Minusta on myös hienoa, että ihmiset eivät ota tatuointeja, jolleivät halua.
 
Kuikka koikka
Mutta jos ei halua poistattaa wanhoja kuviaan? ;)

Minusta on hienoa, että ihmiset ottavat tatuointeja halutessaan. Minusta on myös hienoa, että ihmiset eivät ota tatuointeja, jolleivät halua.
Tatuoinnit eivät ole hienoja ja piste. Yksi miljoonasta tatuoinnista voi olla ihan jees, lopuille ei voi kuin nauraa, sillä niissä ei ole mitään omaperäistä eikä hienoa. Massahysterian mukana meneviä laumasieluja se porukka joka nykyään tatskoja ottaa.

Joku tribaali, perhonen tai naisella perseen yläpuolella oleva epiduraalipuudutus tatska osoittaa jo niin huonoa makua ja harkintakykyä, että nauran välillä päin naamaa kun näen näitä tatskoja.
 

Yhteistyössä