Onko muita joiden mielestä tatuoinnit ovat rumia?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiu"
  • Ensimmäinen viesti
"kukin tyylillään"
Olkoon ruma ja mauton ja tyylitön ja massaa ja ihan mitä vaan mutta mulla on mun kuolleen pojan nimi sydämen kohdalla sydämen sisälle kirjoitettuna ihan itseä varten otettu. Suunnitelin sitä varmaan vuoden ennenkuin otin sen. Topin kanssa näkyy, tavallisen paidan kanssa ei. Ihan sama mitä muut siitä ajattelevat, mulle se kuva on tärkeä, muistona edesmenneestä pienestä rakkaasta. Kuva on yksivärinen n. 3 cm.
 
ei jaksa
En pidä, mutta eipä ne muitten nahkassa paljoa meikäläistä kutita. En myöskään pidä kukkatapeteista tai puolipaneleista, en legginsseistä en jäkistukasta enkä persssuomalaisista, mutta aika moni muu niistä näyttää pitävän. Maailmassa on monta muutakin asiaa joista en pidä, mutta ne ovat omalta kannaltani niin mitättömiä että en niistä jaksa maitojani nostaa :D
 
"Emppu"
[QUOTE="vieras";23886806]Mun mielestä tatuoimaton iho on vähän tylsä. Toisaalta rumia tatuointejakin on.[/QUOTE]

Aivan samaa mieltä! Itse aion ens viikolla ottaa ekan tatuointini lapaluuhun (semmoinen kukka köynnös juttu) ja mielestäni tatuoinnit on todella kauniita, riippuen siitä millainen tatuointi on kyseessä ja onko se hienon näkyöinen. Yhtäkään rumaa tatuointia en ole nähnyt! :D
 
"vieras"
[QUOTE="Tiu";23886649]En tykkää yhtään tatuoidusta ihosta, minusta rumentaa ihmistä. En itse ottaisi mistään hinnasta tatuointia minnekään, en edes pientä. Ihminen jolla on tatuointeja näyttää aina tyylittömältä, pukeutui hän miten hienosti ja kalliisiin vaatteisiin. Minun mielipiteeni on tämä![/QUOTE]

Ja miten se on sulta pois jos jollain on tatskoja.. Mä en sit vaan käsitä ihmisiä :/
 
Itse olen todella kiintynyt omaan tatuointiini. Se on tribaalityylillä tehty kokovalkoinen feniks (linnun muoto on joidenkin ihmisten vaikea huomata). Otin sen, kun olin päässyt eroon vaikeasta parisuhteesta ja tunsin itseni henkisellä puolella vahvemmaksi kuin koskaan ennen. Halusin tatuoinnin muistuttavan siitä tunnetilasta, jos joskus tulevaisuudessa koen heikkoja hetkiä ja menetän uskon itseeni. Hyvin on toiminut.

Minun tatuointini on kaunein tatuointi mitä tiedän. Se on osa minua ja sopii minulle täydellisesti ja se saa myös näkyä. Aivan sama mitä mieltä muut ihmiset ovat asiasta.

En siltikään pidä kaikkia tatuointeja hienoina. Jotkut ovat rehellisyyden nimissä niin kamalan näköisiä, että ei voi kuin ihmetellä. Mutta miksikäs minun pitäisi niillä rumilla tatuoinneilla päätäni vaivata.
 
En pidä läheskään kaikista tatuoinneista.
Itselläni on kaksi pientä, joista toinen on mahtavan hieno ja toinen hieno ;)

Harmittavinta on se, että viimeisen reilun 10 vuoden aikana tatskoista on tullut sitä kuuluisaa white trashiä.
Massaa ja tyylitöntä. Tästä oon ihan samaa mieltä.

Itse en kadu hetkeäkään -90-luvun alussa ottamiani tatuointeja.
 
Rumistuksia
En huolisi kumppanikseni mitään "sarjakuvapelleä" nuo tatuoinnit kuuluvat akuankan sivulle, eivät iholle.
Tatuoinnin ottaninen on olevinaan kova juttu ja muka hienoa. Ikinä en ole nähnyt yhtään kaunista tatuointia, ja nuo kuvat jotka ovat tuossa aiemmin ovat irvokkaita, todellakin kuin pilakuvia.
Mutta aloittajan kirjoitukseen tuleekin vastauksia "kyllä kuningas" jne. joten johan se kertoo tatuoinnin ottajien äo.sta jotakin.
 
vierailija
Yleensä tatuoinneilla on jokin merkitys ihmiselle tai muutoin ihminen kokee itselleen tärkeäksi sen. Omaan kehoonhan se taideteos tehdään ikuisiksi ajoiksi. Tuskin kukaan laittaa vain siksi että haluaa olla cool eihän tatuointi ketään ihmistä muuta, minusta ainakaan. :D Itse lähinnä en ole uskaltanut laittaa tatuointia koska olen liian vainoharhainen musteesta ja terveysriskeistä..hah tuskin mitään voi tullakaan. Olen hoitoalalla työskentelevä ja työskentelen vanhusten parissa, vanhainkodissa. Minusta olisi todella super cool jos jollain vanhalla ihmisellä olis tatska! Sitä kautta voi nähdä pienen vilauksen jopa ihmisen elämästä. Arvostaisin suuresti tatuointia vanhalla ihmisellä joka ei esim kykenisi enää kommuniointiin. Se olisi kaunista. Harmikseni en ole nähnyt. :)
 
Itselleni en laittaisi, mutta kyllä kai niitä muilla katselee, jos ovat oikeasti hyviä - usein eivät ole kuin jotain rumia töherryksiä.👎
 
vierailija
Olen huomannut tälläkin palstalla että jos erehtyy sanomaan että on tyytyväinen ettei ole pilannut ja sotkenut ihoaan millään tatuoinneilla, saa kimppuunsa tatuoituja jotka rääkyvät että älä tuu leuhottamaan puhtaalla ihollas. Katunevatko sitten ottamiaan "leimoja"
 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä