Onko muita joiden mielestä tatuoinnit ovat rumia?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiu"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiu"
En tykkää yhtään tatuoidusta ihosta, minusta rumentaa ihmistä. En itse ottaisi mistään hinnasta tatuointia minnekään, en edes pientä. Ihminen jolla on tatuointeja näyttää aina tyylittömältä, pukeutui hän miten hienosti ja kalliisiin vaatteisiin. Minun mielipiteeni on tämä!
 
jepej
Okei, kuningas. Menethän eduskuntaan ajamaan lakia että tatuoinnit pitää kieltää koska sinä et tykkää. :)

Vai oliko tää provo kun yleensä provoissa on lopussa just toi 'minun mielipiteeni on tämä' tms.. :D
 
"moi"
[QUOTE="Tiu";23886649]En tykkää yhtään tatuoidusta ihosta, minusta rumentaa ihmistä. En itse ottaisi mistään hinnasta tatuointia minnekään, en edes pientä. Ihminen jolla on tatuointeja näyttää aina tyylittömältä, pukeutui hän miten hienosti ja kalliisiin vaatteisiin. Minun mielipiteeni on tämä![/QUOTE]

aivan samaa mieltä.
 
[QUOTE="Tiu";23886649]En tykkää yhtään tatuoidusta ihosta, minusta rumentaa ihmistä. En itse ottaisi mistään hinnasta tatuointia minnekään, en edes pientä. Ihminen jolla on tatuointeja näyttää aina tyylittömältä, pukeutui hän miten hienosti ja kalliisiin vaatteisiin. Minun mielipiteeni on tämä![/QUOTE]

Aikamoinen röntgenkatse sulla kun vaatteiden läpikin näät ne tyylittömät ja rumat tatuoinnit.. :D
 
"vieras"
Riippuu tosi paljon tatuoinnista. On tosi kivoja ja kantajalleen sopivia, mutta on sitten sellaisia mitä en käsitä (esim. että on tatuoitu joku pelikortti käteen ja kun kysyy miksi niin "se oli kiva")
 
"Tiu"
Ehkä kerroin hiukan provosoidusti asian, mutta minä ajattelen näin. En lienee ainoa tässä maassa. Lisäksi mielestäni tatuointi saa ihmisen näyttämään jollain tapaa "halvalta", vaikka eihän se toki halpaa lystiä ole niitä laitattaa.
 
"mä vaan"
muotokuvatatskat pitäis tehdä joku todellinen ammattilainen. noista kuvista mikään ei ole kovinkaan hyvin tehty, erityisesti tuo alimmainen näyttää pilapiirrokselta eikä lainkaan alkuperäisltä kuvalta.

Muutoin kyllä tykkään tatskoista, suht pienistä ja hyvin tehdyistä.
 
PinkkiOtus
se on sinun ongelmasi, rakas ap. jos pieni, siro ja kaunis keijukainen lapaluuni päällä kiusaa sinua niin kannattaa ruveta kulkemaan laput silmillä. kesä näet tulee ja paljasta TATUOITUA pintaa tulee näkymään PALJON ;)
 
"Tiu"
se on sinun ongelmasi, rakas ap. jos pieni, siro ja kaunis keijukainen lapaluuni päällä kiusaa sinua niin kannattaa ruveta kulkemaan laput silmillä. kesä näet tulee ja paljasta TATUOITUA pintaa tulee näkymään PALJON ;)
Eiei..en aio kulkea laput silmillä. Omassa päässäni luon vaan tietynlaisen kuvan tatuoidusta ihmisestä ja sille en voi mitään! Varmaan olen väärässä joissakin tapauksissa, mut väitän että osa ajatuksistani pitää kyllä paikkansakin.
 
"Kenguru"
Ensin sanon, että mua ei häiritse kenenkään tatuoinnit, enkä mieti tuon taivaallista niistä. Mutta joo, yhtään tosi hienoa tatuointia en ole vielä nähnyt, yhtään sellaista jonka ottaisin itselleni. Että vähän samoilla linjoilla oon ap:n kanssa.
 
Huom harmaana
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Tatskat, ihan kaikenlaiset, näyttävät halvoilta.
Erityisen tyhmää on laittaa niitä rintaan, yläselkään tai muuhun sellaiseen paikkaan, josta ne näkyvät juhlavaatteissa, hääpuvussa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: swiss

Yhteistyössä