Onko muita Jeesukseen uskovia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeesukseen uskominen on uskomista. Joko uskot tai sitten et.
Monet sanovat että uskon kun näen, mutta näkeminen ei ole uskomista.
Kun Jeesus eli maan päällä ihmiset näkivät hänet livenä eikä siltikään uskoneet Hänen olevan Jumalan poika, Jeesus.
Mä uskon Jeesukseen ja olen antanut elämäni Hänelle. En pelkää enää kuolemaa, tunnen rauhaa ja iloa kun saan luottaa Hänen johdatukseen ja apuun.
<3

Ilman Jeesusta kuoleminen ei ole kiva juttu.
Voithan tietysti kuolla se on sinun päätös,päätön mutta minä en haluaisi että kuolet ilman että olet antanut elämäsi Jeesukselle
.Silloin kuolema on vain ovi parempaan, Taivaaseen.
tolla uskolla ei ole mitään tekemistä tosiasioitten kanssa.

Kyllä on usko mua !
Olet päätön vuosia kipuillut tämä asian kanssa koska haluaisit uskoa, mutta et uskalla antaa periksi.
Olet aina näissä hengellisissä ketjuissa väittelemässä,miksi? Siksi koska sinua kiinnostaa jospa sittenkin nämä asiat ovatkin totta.
:rolleyes:
tottakai kiinnostaa, mutta ei sen takia kun luulet.

tottakai kiinnostaa, mutta ei sen takia kun luulet.
Äläpä kehtaa väittää vastaan, kuitenkin istut nytteki siellä kädet ristissä. Myönnä pois vaan :rolleyes:

097c3cd3c9c13f23bc8377d7d4ac540bdce036478c5529c57c49c797d3520e89.jpg

Annanpa evoluutiota kieltäville uskovaisille pähkinän. Helppoa neurobiologiaa:

Otan "oskiloskoopin" ja katselen, millaisia signaaleita aivojen ja keskisormen välillä menee, kun haluan näyttää vain keskisormea. Tapahtuu seuraavaa:
- ensin lähtee komento "avaa koko käsi"
- sitten lähtee komento "älä avaa koko kättä, vaan pelkkä keskisormi"

Miksi näin?

Siksi, että ennen olimme puissa apinoina ja tarvitsimme vain kämmenotetta. Sitten kun tulimme puista alas, meidän piti saada hienomotorisia taitoja (ihminen edelleen ainoa eliö, joka osaa käyttää ruuvimeisseliä).

Mikäli Jumala olisi luonut ihmisen, olisiko hän ollut näin idiootti, ettei edes sormea saa auki yhdellä komennolla?
Kaikki varmaan tietää tuon oskilloskoopin:whistle:

Yhteistyössä