Onko muita epätoivoisia vanhoja huomionarkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mennyt Elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mennyt Elämä

Vieras
Olen 35-vuotias kovin tavallinen nainen. Olen iloinen ja puhelias. Kauneus on kadonnut jo ajan myötä, yritän pukeutua nätisti ja liikun paljon. Kiloja on hieman liikaa, mutta en ole mikään superläski. Olen toivoton huomionarkkari. Harmittaa niin kun kukaan mies ei enää huomioi minua. Tunnen itseni rumaksi, vaikka yritän pukeutua kivasti, meikkaan sopivasti ja pidän tukkani ojennuksessa. Olen sellainen perusperheenäiti.
Olen niin kateellinen niille ikätovereilleni, jotka ovat pysyneet upeana ja ovat niin rentoja omia itsejään. Suorastaan kiukuttaa kun minä en ole enää NAINEN. Olen ainoastaan äiti, ystävä, työkaveri, työntekijä, kodinhoitaja, puoliso. Miehenikään ei kehu minua koskaan. Olen keskustellut asiasta hänen kanssaan monesti. Hän kokee tarpeeni painostavana. Hän kehuu ennemmin tekemääni ruokaa hyväksi ja esim kotipuutarhaa hyvin hoidetuksi. Kiittää kun käytän autoa huollossa ja teen noita "miesten töitä" jos hän ei ehdi. Itse kehun häntä paljon ja hänen ulkonäköään.

Minä olen kovin surullinen. Haluaisin tuntea olevani oikea nainen, kaunis ja viehättävä. Nyt olen vain olkapää, viihdyttäjä, työntekijä, kodinhoitaja, palvelija... tarvitsisin kehuja jaksaakseni. Mielestäni teen kaiken ulkonäköni suhteen. Toki voisin aloittaa tiukkaakin tiukemman dieetin ja mennä vielä pukeutumisneuvojalle. Mutta kun en koe, että vaatteeni olisivat kovin kamalia (niitä usein kehutaankin). Minua vain niin harmittaa kun ei saa mitä kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kerjätty kehu;30414568:
Kuulostat vähän lapselliselta, mutta sen varmasti tiedät itsekin.

Olet aivan oikeassa, tämä on todella lapsellinen kommentti ja harmittaa kun tällainen asia vielä 35-vuotiaana kaihertaa.
En oikein tiedä mitä tekisin asian hyväksi... olisi niin ihanaa olla KYPSÄ ihminen, jolla hyvä itsetunto ja joka ei mitään kehuja kaipaisi. Oman miehenhän pitäisi aina silloin tällöin vaimolleen ilmoittaa, että tämä on kaunis ja viehättävä. Meillä se tapahtuu ainoastaan tiukan keskustelun kautta. Enkä mielestäni ole niin kamala. Ehkä kovin tavallinen vain.
Eikö ole muita näin huonolla itsetunnolla, suurilla vaatimuksilla(?) ja tylsän tavallisella olemuksella varustettua ihmistä, joka kaipaisi samaa asiaa? Saavatko kaikki muut jatkuvasti kehuja miehiltään?

Alkuperäinen kirjoittaja Mennyt Elämä;30414625:
Saavatko kaikki muut jatkuvasti kehuja miehiltään?

Kyllä. Ihan kaikki muut saavat jatkuvasti kehuja miehiltään. Etkö sitä tiennyt? Kyllä sinä olet ainoa, jota ei kaiken aikaa kehuta.

olen liki 10v sua vanhempi eikä minullekkaan niitä kehuja kotoa aina tule. Työpaikalla kylläkin sen edestä ja tilanne se että ihastus on molemminpuolista. Mies pitää mua kuumana pakkauksena ja mä miestä hottiksena. Toistaiseksi molemmat olemme varattuja. Olen kotonakin yrittänyt puhua että kaipaan enemmän halausta yms, mutta ei ole oikein tuottanut tulosta. Tuntuu kuin puoliso ajaisi minua näin ns toisen luo.

Yhteistyössä