Onko muilla tällaista vaivaa?? Pissahädästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma se tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma se tämäkin

Vieras
Mulla kahvi yms tekee sen, että yhtäkkiä voi tulla aivan järjetön pissahätä, vaikka olisi hetki sitten käynyt. Kun joudun tätä pissahätää pidättämään ja vihdoin pääsen vessaan niin tiedän, että 5min sisällä tulee uudestaan kova hätä. Siis AINA jos on joutunut pidättämään kovaa hätää. Ja oikeasti tulee pissaa paljon molemmilla kerroilla, eli tuskin on kyse siitä ettei rakko tyhjenisi kunnolla.

Jos vihdoin pääsen vaikka huoltoasemalle vessaan, en voi lähteä heti sieltä pois koska hätä tulee hetken päästä uudestaan

Mä oon joutunut pakostikkin pidättämään, pitää oikein keskittyä välillä olemiseen ettei tuu housuun ja pöntölle kun pääsen niin sitä tulee paljon. Kahvi tekee tämän, ei varmaan 20 kertaa riitä päivässä kun käyn vessassa. Ilman kahvia jos olen niin 3 kertaa ehkä (uskomaton fiilis kun kokoajan ei oo pissahätä)

tunnin reissulla voi mulla olla jopa 3 kertaa pissahätä

kofeiini on diureetti ja ehkä sä oot vähän yliherkkä sille. Eli koitas hetken vältellä kahvia, kolaa ja energiajuomia, ja kato onko eroa.

Mulla jos on kauhee hätä, kupla otsassa -tyyliin, ja pääsen lopulta vessaan, niin sitä vaan tulee ja tulee ja loppua kohti en enää tunne pissaanko vaika enkö... Pitäis aina muistaa käydä ajoissa...

Mulla on ihan sama vaiva, olin aivan ihmeissäni kun kuin ton sun jutun. Oot just niinku mä! Itse en tosin juo kahvia. Mulla usein tän 'pissakohtauksen' laukasee se että oon ollu 3-4 tuntia syömättä ja sit syön kunnon (siis normaalin) lämpimän aterian tai sit jos syön paljon hiilareita kerralla. Mulla tämä vaiva rajottaa jokseenkin mun elämää. Aina jos on johonkin menoa pitää miettiä miten syö sinä päivänä ja miettiä reitin varrelta maholliset vessapysäkit.
Joskus ruokailun jälkeen ku lähen hakeen lapsia kotiin käyn pukemisen aikana 3-5 kertaa vessassa ja vielä kerran sit ku oon pukenu (ja siis joka kerta pissaan ihan kunnolla). Usein joudun pysähtyyn kirjaston tai kaupan vessaan matkalla, vaikka matkan pituus on vain n puol kilsaa. Ja toisinaan käyn vielä hoitopaikassa vessassa ja tietenki sama rumba kotimatkalla :(
Onneks tämä ei vaivaa mua joka päivä, mut aina oon varuillaan. Monesti on tosi nolo laukata vessassa kun eihän ihmiset sitä ymmärrä, paitsi tietty mun tutut.

Mä oon monesti ollut auton kanssa 2min päässä kotoota ja on ollut pakko käydä puskapissalla kun ei vaan rakko oo enää kestäny. Hätä tulee tosi kovaksi ja aika nopeastikkin. Vessapaperia menee aivan järjetön määrä kun kokoajan ravaan vessassa. Baarissakaan en tykkää käydä, kun oikeesti en oo ees kerinny kävelee takas pöytään niin on jo hätä ja pitää lähteä takas vessaan. Joissain tilanteissa on vaan pakko pidättää kun ei vessaa oo lähistöllä, se on ihan tuskaa kun tuntuu että rakko oikeasti halkeaa kohta. Ja ihan aina tällaisen hädän jälkeen tulee uusi hätä 5min sisällä.

Yhteistyössä