Onko mua tosiaan huijattu?? (kirppariasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

remu

Vieras
Ystäväni mielestä mua on huijattu pahemman kerran tai olen siis pikemminkin itse hölmö, koska ostin kirpparilta remu välikausihaalarin hintaan 15e. Myönnän että saatan olla "maalaisjuntti" kun en mistään merkeistä, saati niiden hinnoista mitään tiedä. Kyseessä on ensimmäinen lapseni ja viime talvi meni äp:n puvussa joten ensimmäistä kertaa pukua ostelin. Puku ei ole yhtään kulunut, polvissa ja pepussakaan ei ole yhtään kulumaa, värit ei ole haalistuneet enkä mitään moitittavaa puvusta löydä. Oikeastaan pikemmin näyttää että pukua ei olisi juuri käytetty edes paljoa.

Joka tapauksessa, ystäväni jolla saman ikäinen tyttö kun minulla niin piti koko juttua huijauksena, koska kuulemma puku oli ryöstöhintainen ja kulutetun näköinen. Ihan vaan vastaisuuden varalle, oliko tuo hinta tosiaan liikaa todella minun mielestä siististä puvusta ?

No ei ole liikaa, varsinkaan jos itse olet tyytyväinen. Taisi kaveriasi harmittaa, kun ei itse tehnyt ko löytöä.
Toisaalta en kirpparilla itse moisia hintoja pyytelis.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No ei ole liikaa, varsinkaan jos itse olet tyytyväinen. Taisi kaveriasi harmittaa, kun ei itse tehnyt ko löytöä.

Mihin hintaan sitten itse myyt.Joku on iloinen jos joku myy vaikka viitosella....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu vähän siitäkin, onko vedenpitävä Remu vai tavallinen, sellasiakin on. kosteudenpitävästä ei tosiaankaan paha hinta.

Kaikki Remut on vedenpitäviä. Tai siis olivat tehtaalta lähtiessään, saahan niistä väärin ja liian usein pesemällä sen ominaisuuden pois...

Alkuperäinen kirjoittaja mihin hintaan sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:

Mihin hintaan sitten itse myyt.Joku on iloinen jos joku myy vaikka viitosella....

No mulla on semmoinen ajatusmaailma, että kunhan pääsen tavaroista eroon, ei se mitä niistä tienaan, muuten ne lojuu tuolla nurkissa ikuisesti.
Kirpparilla kun kävin, ei mulla ollut yhtään vaatetta/ tarviketta mikä olisi ollut 5 euroa kalliimpaa.
Eikä tarvinnut raahata kotiin oikeastaan mitään, paitsi isännän elektroniikkaa, mitkä ei ihan vitosella lähteneet.

Tänä päivänä kun saattaa jopa tavallinen pitkähihainen maksaa kirpparilla 4-5 euroa, niin on kyllä mennyt mulla vähän maku tohon hommaan, ja sitten kun ei edes tingitä enää nykyisin, ja se jos joku kuuluu musta kirppikselle (ei tosin itsepalvelusellaiselle).

Yhteistyössä