R
remu
Vieras
Ystäväni mielestä mua on huijattu pahemman kerran tai olen siis pikemminkin itse hölmö, koska ostin kirpparilta remu välikausihaalarin hintaan 15e. Myönnän että saatan olla "maalaisjuntti" kun en mistään merkeistä, saati niiden hinnoista mitään tiedä. Kyseessä on ensimmäinen lapseni ja viime talvi meni äp:n puvussa joten ensimmäistä kertaa pukua ostelin. Puku ei ole yhtään kulunut, polvissa ja pepussakaan ei ole yhtään kulumaa, värit ei ole haalistuneet enkä mitään moitittavaa puvusta löydä. Oikeastaan pikemmin näyttää että pukua ei olisi juuri käytetty edes paljoa.
Joka tapauksessa, ystäväni jolla saman ikäinen tyttö kun minulla niin piti koko juttua huijauksena, koska kuulemma puku oli ryöstöhintainen ja kulutetun näköinen. Ihan vaan vastaisuuden varalle, oliko tuo hinta tosiaan liikaa todella minun mielestä siististä puvusta ?
Joka tapauksessa, ystäväni jolla saman ikäinen tyttö kun minulla niin piti koko juttua huijauksena, koska kuulemma puku oli ryöstöhintainen ja kulutetun näköinen. Ihan vaan vastaisuuden varalle, oliko tuo hinta tosiaan liikaa todella minun mielestä siististä puvusta ?