Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
muistatko mitä ajattelit juuri ennen tuota kohtausta?
Enpä erityisemmin mitään. No ehkä vähän arastutti mennä sinne outojen ihmisten keskelle.
mä voisin ainakin kuvitella että toi oli paniikkikohtausta tai joku ahdistuskohtaus. Pelottaako sua muuten käydä esim.Ostoskeskuksissa,ruuhkabusseissa?
Ei tuo ihan paniikkikohtaus vielä ollut, mutta kuvaa onkinlaista ahdistusta.
Mulla joskus tulee myös sellaista huimauksen tunnetta ja epätodellista oloa. Tuo epätodellinen olo on sellaista, niin kuin en olisikaan tässä tai että havahdun yhtäkkiä ajattelemaan, että olen tässä ja en tunne itseäni kunnolla. Hankala selittää.
Mitä olette mieltä, pitäisikö minun käydä juttelemassa näistä tuntemuksista jollekin?