Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tähän kuuluu niin paljon muutakin.. anoppi mm. haukkunut minua miehelleni niin että itse olin vieressä. Haukkui vaikka oli tavannut minut kerran aiemmin ohimennen..
No huh huh.
Eikö miehesi puolusta sinua kun anoppi haukkuu sinua hänelle sinun ollessasi vieressä?
Miehesi ei huoli sinua mukaan ja appivanhempasi eivät huoli sinua heille (vai kiikastaako pelkästä miehestä?) Onko miehesi sanonut syytä miksei huoli mukaan? Häpeääkö alkoholistivanhempiaan eikä halua tunnustaa totuutta?
Jos lapsen isä vie lapsen mukanaan vanhemmilleen ja vastaa ja hoitaa lapsen täysin siellä, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Mutta jos isä jättää lapsen humalaisille, se on heitteillejättö. Tilannetta ei kuitenkaan auta yhtään että mies vie lapsen väkisin ja sillä aikaa sinä pelkäät että känninen mummu pudottaa lapsen, vaan kyllä ihanne olisi että voisitte olla kaikki yhtä aikaa samassa rakennuksessa.
Minusta sinulla on asenne kohdallaan siinä mielessä että haluaisit olla yhteyksissä ja kuulua perheeseen.
Entäs jos appivanhemmat tulisivat teille katsomaan lasta? Toivottavasti vauvan syntymä lisää kiinnostusta teidän perhettänne kohtaan.