Onko minulla oikeus kieltää miehen exää tulemasta meille sisälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhteinen koti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun lähipiiristä löytyy tosi esimerkillisiä kuvioita joissa hyvässä hengessä hoidetaan yhdessä asioita, keskustellaan, uudet kumppanit tavataan hyvässä hengessä (ja valitaan sen mukaan, että kestävät tätä toimivaa kuvoita) ja kaikki on niin... aikuisia. :D Ilmeisesti tällainen on joillekin ihan käsittämätön ajatus? Itse voi ainakin yrittää parhaansa.

Ero on jo itsessään lapselle tarpeeksi tasapainoa horjuttava kokemus, ei siinä lisää tarvita.

Mun lähipiiristä löytyy tosi esimerkillisiä kuvioita joissa hyvässä hengessä hoidetaan yhdessä asioita, keskustellaan, uudet kumppanit tavataan hyvässä hengessä (ja valitaan sen mukaan, että kestävät tätä toimivaa kuvoita) ja kaikki on niin... aikuisia. :D Ilmeisesti tällainen on joillekin ihan käsittämätön ajatus? Itse voi ainakin yrittää parhaansa.

Ero on jo itsessään lapselle tarpeeksi tasapainoa horjuttava kokemus, ei siinä lisää tarvita.

Sun "lähipiiristä" joo... Luuletko ettei täällä kirjoita ne ihmiset joilla on ihan itsellään asioista kokemusta.

Sinä taisistkin olla se jolla ei ole.

Ei voi kuin ihmetellä

Yks ei halua päästää miehen exää edes eteiseen ja toinen ei pysty saunomaan samaan aikaan miehen pienten lasten kanssa, ettei miehen lapset juorua exälle nyxän mahamakkaroista.
Miksi tämmöset ihmiset tuppaa itsensä uusperhekuvioihin?

Mihin siinä katoaa ne ihan normaalit käytösmallit? Ja mitä se opettaa lapsille?

Onneksi näköjään itsellä on kuviot helkkaristi paljon helpompia, vaikka on exiä ja nyxiä ja lapsia mukana menossa.

Ei voi kuin ihmetellä

Yks ei halua päästää miehen exää edes eteiseen ja toinen ei pysty saunomaan samaan aikaan miehen pienten lasten kanssa, ettei miehen lapset juorua exälle nyxän mahamakkaroista.
Miksi tämmöset ihmiset tuppaa itsensä uusperhekuvioihin?

Mihin siinä katoaa ne ihan normaalit käytösmallit? Ja mitä se opettaa lapsille?

Onneksi näköjään itsellä on kuviot helkkaristi paljon helpompia, vaikka on exiä ja nyxiä ja lapsia mukana menossa.
Ehkä he eivät tuppaa vaan rakastuvat :)

Miksi täällä tehdään niistä miehistä tai naisista tuppautujoita jotka päätyvät eronneen kanssa yhteen? Yhtälailla se eronnut on siinä hommassa mukana ja kyse on eronneista ihmisistä joten miten kukaan silloin tuppautuu yhtikäs mihinkään?

Sun "lähipiiristä" joo... Luuletko ettei täällä kirjoita ne ihmiset joilla on ihan itsellään asioista kokemusta.

Sinä taisistkin olla se jolla ei ole.
En mä kyseenalaistanut sitä, etteikö ketjussa kirjottelevilla olisi kokemusta asiasta. Selvästi on, monellakin. Minulla sieltä lapsen puolelta, vaikka aivan sama onko mitään kokemusta. Tällaisessa aiheessa on aika selkeää se, mikä suunta on paras.

Miksi täällä tehdään niistä miehistä tai naisista tuppautujoita jotka päätyvät eronneen kanssa yhteen? Yhtälailla se eronnut on siinä hommassa mukana ja kyse on eronneista ihmisistä joten miten kukaan silloin tuppautuu yhtikäs mihinkään?

Meinasin lähinnä, että jos jo seurusteluvaiheessa miettii että pitääkö miehen ex päästää sisälle lasten haku tai palautustilanteessa, niin olis kai fiksumpaa katella itelleen sellainen kumppani jonka kohdalla moista ei tarvii miettiä..

Kannattaisi lukea mistä tässä on kysymys ennen kun vastaa jotain mikä ei liity aiheeseen mitenkään.
No ole hyvä ja lue avauspostaus!!!

Nainen (joka vois olla mun nyxä) siinä ilmoittaa, että ex- vaimollani ei olisi asiaa kotiimme.

Kun olet ymmärtänyt lukemasi niin tule sitten kertomaan, että postaukseni ei liity aiheeseen.

En päästä edes exää kotiini (on ilkeä, epävakaa, voi olla yllättäen jopa väkivaltainen jne.), joten miksi päästäisin jonkun exän kumppanin tänne. Eipä tulisi mieleenikään. Miksi ihmeessä alkaisin esittää jotain kaveria tällaisten ihmisten kanssa?

En päästä edes exää kotiini (on ilkeä, epävakaa, voi olla yllättäen jopa väkivaltainen jne.), joten miksi päästäisin jonkun exän kumppanin tänne. Eipä tulisi mieleenikään. Miksi ihmeessä alkaisin esittää jotain kaveria tällaisten ihmisten kanssa?

Ei kai kaveria tarvikaan esittää.

Missä te sitten "vaihdatte" lapset? Vai voiko lapsia edes antaa ilkeän, epävakaan ja yllättäen jopa väkivaltaisen isän luo..? Ja jos päästät, niin eikö olisi mukava kuulla edes joltakin paikalla olleelta aikuiselta miten viikonlopputapaaminen on mennyt? Jos isään ei välttämättä voi luottaa.

Yhteistyössä