?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:eikse oo niin mustalaisten kielellä että
kaalo=kaaleet=mustalaiset
kaaji=kaajeet=valkolaiset
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja ....:eikse oo niin mustalaisten kielellä että
On. =)
Miten muuten osaat romani kieltä...?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tosin en pidä neekeri sanaa rasistisena. Mutta yhteiskunta pitää sitä sanaa rasistisena.
"Negro" = musta, tumma.. tai jotain sellaista. Tummaihoinen tai mustaihoinen.. ei oo rasismia....sanoa. Ty-pe-rää |O
Se joka keksi neekeri sanan rasistiseksi taisi olla joku ÄITI jolla pipo kiristi :-D ja piti päteä.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Ei mun mielestä, jos sitä ei käytä herjaamiseen. Tiedän tosin mustalaisia, jotka siitä vetävät herneet nenään. Täysin neutraalia on käyttää sanaa romani.
Minä en ole kuullut kuin valtaväestön käyttävän itsestään sanaa valkolainen. En koskaan mustalaisten.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja ....:eikse oo niin mustalaisten kielellä että
On. =)
Miten muuten osaat romani kieltä...?
Jaa-a.. jostain syystä. miten sä ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tosin en pidä neekeri sanaa rasistisena. Mutta yhteiskunta pitää sitä sanaa rasistisena.
"Negro" = musta, tumma.. tai jotain sellaista. Tummaihoinen tai mustaihoinen.. ei oo rasismia....sanoa. Ty-pe-rää |O
Se joka keksi neekeri sanan rasistiseksi taisi olla joku ÄITI jolla pipo kiristi :-D ja piti päteä.
Alkuperäinen kirjoittaja että näin:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Tosin en pidä neekeri sanaa rasistisena. Mutta yhteiskunta pitää sitä sanaa rasistisena.
Mulla itselläni on tummaihoinen mies ja meillä on yhteinen lapsi ja en todellakaan haluaisi että lastani tai hänen isäänsä kutauttaisiin neekeriksi tai puolineekeriksi!!
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Enkä pitänyt siitä kun eräs henkilö räkäisi tyttäreni kasvoille kun kuuli tytön nimen.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Enkä pitänyt siitä kun eräs henkilö räkäisi tyttäreni kasvoille kun kuuli tytön nimen.
![]()
Kyllä ihmiset osaa olla iljettäviä :/
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mun tuntemilla on nimetkin, ei tarvii sanoa mitään muuta ...