G: Kasvatatko lapsesi suvaitsevaisiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suvaitsevaiset opettavat lapsilleen suvaitsevaisuutta, kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia keskenään, mutta mamut opettavat lapsilleen heidän olevan parempia kuin suomalaiset. Mielenkiintoinen ilmiö.

Suvaitsevaisuus on menneen talven lumia. Uusi trendi on kansallinen itsekkyys ja suomalaisuuden nostaminen sille tasolle mille se kuuluu. Yrittäkää sopeutua siihen arvoisat yltiösuvaitsevaiset mammat. Mun käy oikeastaan sääliksi nämä ihmiset jotka ovat tehneet lapsia mamujen kanssa. Te ja teidän lapsenne ovat kakkosluokan kansalaisia, vaikka te aikanaan luulitte toisin kun uskoitte monikulttuuripropagandaan.

jaa, sempä näkkee ajan kans kasvaa mitä kasvaa. toivottavasti suht suvatsevaisia lapsia :) vanhmpi poika on kerran nähny "mustan" miehen ja ei pitäny sitä minhään erillaisena. hoitoon tuli ukrainasta poika joka tuntuu olevan aika riiviö mutta leikkivät kuulemma yhessä. rättipäitä täälä ei ole joten katotaan miten käy.

vammasia,liikuntarajoitteisia on sukulaisissa joten net poika ottaa hienosti. mummon pyörätuoli kiinnostaa kovasti ja halvaa aina mummoa sen kans auttaa. kyseessä on lasten isomummo :)

ei taida suvaitsevia kasvaa kun äitikin jo tämmöinen :(

[QUOTE="vieras";23230684]ei taida suvaitsevia kasvaa kun äitikin jo tämmöinen :([/QUOTE]

niin minkälainen? mulla on epäilykseni "rättipäitä" kohtaan. pojilla ei ole. eivät ole koskaan ees nähneet niitä. pieni kylä jossa ei paljoa ulkomaalaisia liiku, maahan muuttajia täällä ei asu ainuttakaan. paitsi thaikku vaimoja täälä on n 10kpl

niin minkälainen? mulla on epäilykseni "rättipäitä" kohtaan. pojilla ei ole. eivät ole koskaan ees nähneet niitä. pieni kylä jossa ei paljoa ulkomaalaisia liiku, maahan muuttajia täällä ei asu ainuttakaan. paitsi thaikku vaimoja täälä on n 10kpl

kyllä lapset vanhempien asenteista ja puheista oppivat. tulevat sitten koulussa puhumaan rättipäistä tai jos joskus (hui) suureen helsinkiin eksyvät niin varmaan toljottelevat silmät pullollaan. oksettaa välillä se junttiuden määrä, kesällä helsingissä näitä perheitä näkee. viimeksi melkein sanoin yhden perheen isälle, että kasvatapas lapsiasi kun meinas silmät niillä tippua päästä (isällä myös).

Varoitan rättipäistä. Islam on hyvin vanhoillinen ja alistava uskonto. Jos esim somalit olisivat yritteliäitä, niin Somaliahan olisi kukoistava maa. Nyt vaan ryöstävät ja raiskaavat Allahin nimeen.

En mä oikeastaan kyllä kasvata mihinkään suuntaan. Meillä ei hyväksytä muiden haukkumisia tai rasismia. Lapset ovat saaneet kuitenkin itse hakeutua niiden suraan joiden kanssa kaveruus toimii. Joukkoon mahtuu monen moista tallaajaa. He eivät hauku ketään mutta jos eivät henkilöstä pidä niin eivät seuraan hakeudu.

En tiedä voiko lasta kasvattaa suuntaan tai toiseen tässä asiassa - itse nuo käsityksensä muodostavat. Eipä noilla ole liiemmin tilaa olla suvaitsemattomia, kun kukaan perheessä ei oikeastaan ole "puhdas suomalainen". Kveekareiden kautta on tullut kuvaan lisää ekumeniaa, mutta uskontoja kohtaan kohtalaisen varovaisia ollaan.

Kummallakin muksulla aika tiukka tajunta oikeamielisyydestä ja oikeudenmukaisuudesta. En näe, että ihmisen tausta olisi meidän perheessä kovin suuri kysymys, tosin myönnän suoraan, että kaikki perhetutut tms., jotka kotoisin kehittyvistä maista, eivät ole mitenkään heikossa asemassa koskaan olleetkaan. En tunne köyhiä, työttömiä maahanmuuttajia.

Kasvatetaan ja juurikin niin että somalit ovat raiskaajia ja pummeja, romanit varkaita. Tosin siihen ei paljoa kasvatuksella vaikuteta kun lapset oikeasti avaavat silmänsä ja huomaavat nämä loiset täällä suomessa ja miten niitä otetaan lisää jatkuvasti.

Kunhan oppivat pelkäämään somaleita ja muita neekereitä ja että erityten kyseistä rotua edustavien miesten kanssaan ei kannata liikkua. Tämä on erityisen tärkeää kun molemmat lapset ovat tyttöjä. Joka viikko saa lukea kuinka joku maahanmuuttaja on raiskannut jne. Typeriä ovat ne jotka eivät halua näitä faktoja sisäistää.

En todellakaan! Kasvatan lapseni normaaleiksi ihmisiksi jotka voivat ihan hyvin olla kavereita minkä tahansa väristen ihmisten kanssa tai mennä vaikka naimisiin maahanmuuttajan tai samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa jos niin haluavat. Tuon kanssa minulla ei ole mitään ongelmaa eikä pitäisi olla kenelläkään muulla vanhemmalla. Suvaitsevaiseksi sen sijaan en rupea lastani kasvattamaan. Mielestäni propaganda ja poliittiset arvot eivät kuuluu lapsen kasvatukseen ja näitä en myöskään itse aio heille tuputtaa.

onkos kivaa elää maailmassa, jossa voimakkaimman valtion johtaja on musta?

Kukahan tuo musta johtaja on, ei ainakaan Barack Obama. Hänen äitinsä on valkoinen, isä musta, eli lapsi on yhtä paljon valkoinen kuin mustakin, perinteisesti kutsuttuna mulatti. Toki hieman tummempi kuin amerikkalaisten eurooppalaisperäinen enemmistö. Jos Barack Obama olisi Nigerian presidentti, kutsuisitko häntä valkoiseksi?

Se, että Obamaa kutsuu mustaksi, kertoo paljon kirjoittajasta. Ns. negridit piirteet ovat kirjoittajan mielestä niin leimaavia, että pienikin "tartunta" leimaa kantajansa.

Yhteistyössä