Onko mielestänne liikaa, jos lapset syövät kokonaisen sipsipussin viikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole liikaa! Parempi herkutella kerran viikossa kuin joka päivä. Moni huippukuntoinen urheilijakin syö aina yhtenä päivänä viikossa hirveästi herkkuja, jäätelöä, karkkia, sipsiä yms.

Tiedäks miks syövät? Koska uskovat, että niin pysyy elimistöllä hullumainen aineenvaihdunta päällä. Samaa keinoa käyttävät esim. anorektikkomallit. Yhtenä päivänä järjetön mässäily, kuutena päivänä paastoa... Tervettä juu..

1 pussihan riittää koko perheelle. Onhan se aina parempi syödä paljon (lue:pieni karkkipussi per nenä) herkkuja kerran viikkoon kun joka päivä pikkasen, mutta joku raja siinä kertamäässäämisessäkin.

On mustakin aivan liikaa lapsen syötäväksi koko pussi. Meillä neiti taitaa saada sipsejä seuraavan kerran vasta juhannuksena eli ei ainakaan joka viikko syödä meillä sipsejä, mä en syö ollenkaan (laihis) ja neiti syö ehkä puolet pussista joskus ei sitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
mä saatan vetästä 2-3 pussia viikossa-onkohan tuossa 200g pusiissa:(
olen turvonnu

Nyt tsemppaat ja jätät sipsit kauppaan :)

kun jääny koukkuun.mukaan medium salsa dippiä:( limu on toinen paheeni ja pitäs saada 15kg pois

Ostapa pienempi pussi kerralla niin lopettaminen on helpompaa. Onhan sellaisen pikkuisen (alle 100 g) pussin kilohinta paljon suurempi kuin ison, mutta rahasummana se on paljon halvempi :) . Puhumattakaan kaloreista...

Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:
meillä on aika harvoin sipsiä,mutta jos haluavat (3 lasta) mieluummin sipsiä karkkipäivänä,niin saavat. 350g riittää kolmelle lapselle ja kahdelle aikuiselle meillä.
Eli-on tuo minusta aiiiiiivan likaa yhdelle lapselle!

Samoin meillä yksi pussi koko perheelle. Syömme näitä yleensä, kun tällä perheenäidillä on PMS...

meillä on huhtikuussa avattu sipsipussi kaapissa.Normaalisti kyllä meidän perhe syö yhdessä sen pussin esim leffaa katsoessa noin parin kuukauden välein.Jotta ei kyllä omaa pussia joka viikko

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
jos meille ostetaan karkkipäivänä sipsiä, ni se on yks pussi koko perheelle!! ja sekin riittää kahelle päivälle..että minusta tuossa on jonkunverran liikaa jos yks pussi/lapsi!

Näin juuri! Myöskään karkkipussia lapsi tarvitse omaksi...ei tosiaankaan!!! Ne pienet minikarkkipussit on ehkä sopivia mutta ei nää perus 200-300grammaset.

Voi voi. =) Mä olen ainut paska äiti kun meillä saa viikonloppuna syödä herkkuja niin paljon kun tahtoo :| Poika on 5 ja harvemmin se kovin paljon syö siitä sipsipussista tai popcorneista mutta mä kaadan kulhon täyteen ja lykkään käteen. Ei meillä kyllä joka viikko ole sipsiä ja popcornia tarjolla mutta usein on ja sitä saa kun pyytää jos kaapissa on.

Yhteistyössä