V
"vieras"
Vieras
Olen halunnut auttaa. Ja haluan.
sanoista tekoihin, älä nillitä täällä vaan juttele ystäväsi kanssa ja mene hakemaan ne lapset ulos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen halunnut auttaa. Ja haluan.
sanoista tekoihin, älä nillitä täällä vaan juttele ystäväsi kanssa ja mene hakemaan ne lapset ulos!
Kyllä mä koen olevani hänelle juurikin YSTÄVÄ joka haluaa auttaa.
Mun mielestä aika outoja vastauksia osa, sori vaan!
Meillä ei ulkoilla joka päivä, jos kamala keli, mutta sitten lapsilla tuleekin jo tylsää.
Ja eikö luulisi että kaikki jo tietävät, että pari tuntia liikuntaa per päivä pitää lapset kunnossa ja ehkäisee ylipainoa ja sitä kautta monia eri ongelmia ja sairauksia.
Mä en tajua, miten lapsilla saa ajan kulumaan ellei kolmeen viikkoon käy ulkona tai yleensä missään???
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin...;22372014:Nii, entäs pyöräily esimerkiks? Mahtuuko teillä sisälläolijat myös harjoittelemaan pyöräilyä sisällä? Entä luistelu? Uiminen? Lumessa leikkiminen? :O Hienoa, jos pystyy, taidatte itse olla melkoisia supermammojaKiva meinaan mennä kouluun sitten ekalle, kun ei osaa pyöräillä!! Tai oo ikinä ollu luistimia jalassa tai ollu uimahallissa! Eipä varmaan kiusata tällästä lasta koulussa, ei... :/
Outoa toi ainakin on. Johan lapsen aivotkin tarvitsevat happea kehittyäkseen. Ja kyllä muita ihmisiäkin pitää tavata muuten ei kehity sosiaalisetkaan taidot mitenkään....
toki et voi tietää nököttääkö ne nyt oikeesti aina sisällä vai käyvätkö kuitenin jossain.
et selvästi tiedä mistä puhut. en tänne kirjoittelisi asiasta jos ei olisi syytä huoleen.