onko meitä täällä paljonkin?

  • Viestiketjun aloittaja liima
  • Ensimmäinen viesti
Täällä myös keskenmenon kokenut.
Keskeytynyt km varmistui ultrassa kun viikkoja olisi pitänyt olla 9+3 mutta pienten kaksosten kehitys oli loppunut viikolla 6+0 :'(

Voimia kaikille keskenmenon kokeneille! :hug:
 
neeta
2 km. Eka ihan alussa rv 5 ja toinen tammikuussa 06 rv 18. Tämä toinen oli kuollut kun napanuoran oli mennyt solmuun. Ei tällaista voi ymmärtää :'(
On mulla onneksi kaksi pientä poikaa.
 
Tässä meille kaikille pari runoa lohdutuseksi. Meillä maailma romahti rv 18+4 (maaliskuu-06 puoliväli)rakenneultrassa, kun kaikki ei ollutkaan hyvin...nyt on oma pieni tähti taivaalla. Ikävä masua on kova.

Katselen täältä kaukaa

"Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö olen heille surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isää olkaan taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan. "


Lapseni, pieni tähtönen
sua joka päivä ajattelen
iltaisin taivaalle katselen
Ja kun korkealla loistaa kuu
tiedän, on sulla hymyssä suu.
 
Kukahan tämän ikivanhan ketjun oli kaivanut???
Mutta haikeana sen jälleen kerran luin kokonaa...
Itsellanikin kun noita keskenmenoja ollut todistettavasti neljä, ja yksi epäily..

Ensimmäinen oli omalla tavallaan rankka muut menneet vähän niinkuin ei niin rankkoina, mutta oikeastaan tuo kaikkein viimeisin harmittaa eniten.
Oli meidän yllätysvauva, mieskin oli suopeasti asiaan suhtautunut ja olisi ollut se mun aina toivoma kesävauva ja varmasti sekin painaa mieltä kun oli tieto jo että menen sterilisaatioon. Jotenkin vaan tuntui pahalta sitten tuo sterilisaatio kun ensin oli raskaana sitten tulikin keskenmeno ja sterrisaatio...

Äh, en edes osaa selittää...

Jotenkin vai sellainen olo että olenko edes kunnon nainen kun vauvaa saa elossa pidettyä ja sitten piuhat poikki...
 
Eilen alkoi pienellä vuodolla, josta yltyi kunnon vuodoksi. Tänään lääkäri totesi keskenmenon viikkoja 8 + 2. Elämä kuitenkin jatkuu 1,5 -v tyttömme pitää siitä huolen. Vaikka suru onkin kova niin järjellä ajatellen, vauva ei ollut vielä valmis tähän maailmaan, ehkä oli sairas tms... Voimia kaikille :flower:
 
enkeli prinsessa
Mulla kahden vuoden sisällä km rv7+1, kohtukuolema rv25 ja perjantaina km rv6...eikä elävää lasta ole vielä siunaantunut elämämme iloksi ja tuntuu, että mahtaako sitä koskaan lasta saadakkaan kun aina käy näin huonosti... :'( <br><br>
 
Suski ja perhe
Täällä myös kaksi keskenmenoa kokenut.

poika -97
keskemeno viikoilla 7
keskenmeno viikolla 6
tyttö -99
nyt viikkoja 20 ja odotan kolmatta, ainakin toistaiseksi kaikki oikein hyvin.

Omia keskenmenoja olen "selittänyt" sillä että ehkä oma kroppa ei olisi ollut ennen valmis tuohon toiseen raskauteen. Noin alkuviikkojen keskenmenot oli toki menetyksiä ja silloin koskivat kovin, mutta ainakin omalla kohdallani olisi ihan eritoista menettää vauva vaikka nyt (kun tuntee liikkeet ja vauva on enemmän totta) tai loppuraskaudesta, kun ihan noin alkuviikkoina.
Kyllähän nuo keskenmenot ovat yleisiä. Kurjaa vaan vieläkin, että niitä hoidetaan helposti kuten abortin tekijöitä, (heitä syyllistämättä) koska jo menetys on tarpeen iso ilman tarpeetonta mielipahaa sairaalasta. Muistain itse varmaan kanssa ikuisesti kun papereissani luki että tarvittaessa keskustellaan potilaan kanssa ehkäisystä...

 
Myhkyfantti
Mulla oli myös kaksi keskemenoa, toukokuussa 2004 ja lokakuussa 2004. Olivat menehtyneet n. viikoilla 8. Menehtymiset huomattiin vasta viikolla 12. :headwall:

Maaliskuussa -06 syntyi suursyömäri poika, on nyt 10 viikkoa vanha!

Tsemppiä ja jaksamista kaikille kohtalotovereille! :hug:
 

Yhteistyössä