Minäkin kirjoitan omat kokemukset.E-pilleri vauva-98 ja toista ei sitten kuulunutkaan.Keskenmeno viikolla12.Clomifen vauva-01.Viikolla19 vauva kuoli kohtuun,(napanuora komplikaatio-03).Clomifen vauva-05.Alkuraskauden keskenmeno pariviikkoa sitten -06.Keskenmenoissa harmittaa eniten se,kun raskaaksi tuleminen on jo niin vaikeaa.PCO-todettiin pian esikoisen jälkeen ja clomifenit sain avuksi ja ne ovatkin toimineet hyvin.3 lasta jo on ja luulen,etten jaksa enää uuden keskenmenon pelossa alkaa yrittämään uutta raskautta.Pahin keskenmenoista oli tuo 19 viikolla,koska se oli synnytys.Olin aivan shokissa ,koska edellisenä päivänä vielä liikkui kovasti ja neuvolassa sanottiin ,että vilkas vauva täällä tulossa.Menin ultraan ja siellä huomasin heti itse jo näytöltä,ettei sydämen sykettä näy.Lääkäri ultrasi ja ultrasi ja laittoi sitten naistentautienpolille lähetteen,että siellä katsovat vielä tarkemmin.Shokissa sinne sitten kävelin ja siellä todettiin,ettei elämää ole enää.Päivällä käynnistettiin synnytys ja synnytin iltasella pikkiriikkisen poika vauvan.
Viimeisin keskenmeno ei ole tuntunut läheskään yhtä pahalta kuin edelliset.Ainoastaan muiden kommentit viimeiseen keskenmenoon,että sullahan on jo 3..... :'(