onko meitä täällä paljonkin?

  • Viestiketjun aloittaja liima
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on nyt4 keskenmenoa.
Eka oli ihan kaikista kamalin... Viikkoja oli jotain 16-17, vauva oli kutenkin kuollut jo aikaisemmin (tosin vielä 10-12 vk ultrassa syke näkyi)
Ja tuon keskenmenon jälkeen kaksi aika samanmoista.Kaksi näistä keskenmenoista ollut keskiraskauden kesken jäänneitä keskenmenoja.
Yksi tuli omia aikojaan aika alkuvaiheessa.
Viimeisin on nyt viimeviikolta. Aamupäivällä ultrassa todettiin että sikiö on kuollut, eikä vastannut viikkoja (eli taas kesken jäänyt keseknmeno).
Iltayöstä alkoi sitten sellainen vuoto että ihme kun omalla autolla sairaalaan pääsin. Kaavintahan siinä oli edessä kun vuoto ei muuten lakannut.




 
itula
keskenmenoja kokenut myös minä :'( viimeisin -03 ja raskausviikkoja oli 18. Ei mikään helppo kokemus! se oli ns.keskeytynyt keskenmeno,eli sit jouduttiin käynnistämään synnytys ja kestää se tietäen että vauva on jo "taivaassa".Kuinka olette selvinneet henkisesti kokemuksista??????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 21:39 itula kirjoitti:
keskenmenoja kokenut myös minä :'( viimeisin -03 ja raskausviikkoja oli 18. Ei mikään helppo kokemus! se oli ns.keskeytynyt keskenmeno,eli sit jouduttiin käynnistämään synnytys ja kestää se tietäen että vauva on jo "taivaassa".Kuinka olette selvinneet henkisesti kokemuksista??????

Mulla meni niin, että jouduin synnyttämään "ihan aidosti" siis että vauva oli hengissä vielä :x :'( kokemuksena koko tapahtuma oli aivan jotakin järkyttävää. Lisäksi mun mielestäni mulle tehtiin jo ennen km:ää hoitovirhe sairaalassa, jossa mua kohdeltiin lähinnä vainoharhaisena ja hysteerisenä äitinä jo viikkoja ennen tätä tapahtunutta. Kaiken "kruunasi" lääkäri, joka tuli km.n jälkeen mulle pudistamaan kättä ja totesi vain kylmästi, että "ehkä se oli vain hyvä, että näin kävi,,,," jep jep ja näkemiin,,,

No pari kuukautta taisin olla aika sekaisin (sitä täytyis kysyä mieheltä) mutta elämä voittaa ja kun oli kuitenkin nuo isommat lapset (toinen vielä vaipoissa) niin jotenkin sieltä tuli möngittyä takaisin elävien kirjoihin :/
Mut taisi oikeesti "pelastaa" yhtäkkinen oikku lähteä töihin,,,valitsin raskaan työn(rakennuksella) ja tässä sitä ollaan kolmen terveen pojan äiti. Aloin odottamaan tuota meiän pikkusta n. 2 vuotta keskenmenosta (pikkunen on nyt 3v) =)

olihan vuodatus, sori ei ollut tarkoitus novellia tästä tehdä :ashamed:
 
Äippä-79
Mulla on yks... Just ennen äitienpäivää tänä vuonna. Vk13
Aika rankkaa on ollu aina hetkittäin, mutta on helpottanut jo huomattavast. Uusi vaavi jo mielessä kunhan vain sais alkusa. Ekaks oli kamalaa ku huomas työkavereiden odottavan ja parhaan kaverin odottavan pyöreät vatsat ja itellä löyty kyllä vatsa mutta siellä oli vai tyhjiö... Harmitti eikä osannut olla onnellinen toisten puolesta...
Onneks on toi3v4kk vanha rinsessa/termiitti =)

 

Yhteistyössä