onko meitä täällä paljonkin?

  • Viestiketjun aloittaja liima
  • Ensimmäinen viesti
Meidän vauva syntyi rv 24 kuolleena v. -00 eli ei puhuta enää keskenmenosta vaan enneaikaisesta synnytyksestä. Mulla oli vuotoa rv 12 alkaen. Välillä olin sairaalassa ja sit taas kotona. Olin liikkumiskiellossa eli vessassa ja suihkussa sain käydä. Ikinä ei oikein selvinnyt mistä se vuoto johtui. Kauan se meidän pikkuinen jaksoi sinnitellä. Vauvallamme oli kaikki sisäelimet (esim. sydän, keuhkot) pienempiä kuin niillä viikoilla olisi ollut. Muuten ihan täydellisen kaunis pikkuinen poika. Ikävä on vieläkin :'( , vaikka jaloissa pyörii ihana 1v8kk typy.
 
koukero
-99 kekenmeno sitten en tullut raskaaksi kui´n hoitojen avulla. 2poikaa on nyt -01 ja -03 syntyneet. mutta sitä keskenmenoa ei ei unohda koskaan ja olisihan lapsi nyt kohta 5v.
 
Tänään olin ensimmäisessä ultrassa (rv12+5),jossa todettiin,että meidän pikkuinen oli kuollut kohtuun rv 9. :'(
Onneksi meillä on 1v. prinsessa,jonka takia ei voi koko aikaa itkeä, mutta kauhea ikävä on pikkuista,josta saimme kaksi kuvaa muistoksi!! :'(
 
spottis
Täällä yksi, joka kokenut kaksi keskenmenoa peräjälkeen. Ensimmäinen 08/04 rv 6+2 ja toinen 10/04 rv 7+3. Ei yhtään lasta ennestään ja saankohan koskaan...??? :'(
 
minullla vkolla 9+3 alkoi ruskehtava vuoto ja ultrassa näkyi vain pelkkä sikiöpussi, ei vauvaa. hoidettiin lääkkeillä sairaalassa ja sain vielä lisäksi allergisen reaktion jostain lääkeaineesta . nyt kulunut viikko tästä ikävästä tapahtumasta . :'(
 
Adelina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 17:34 Pomi kirjoitti:
Tänään olin ensimmäisessä ultrassa (rv12+5),jossa todettiin,että meidän pikkuinen oli kuollut kohtuun rv 9. :'(
Onneksi meillä on 1v. prinsessa,jonka takia ei voi koko aikaa itkeä, mutta kauhea ikävä on pikkuista,josta saimme kaksi kuvaa muistoksi!! :'(
Mulle kävi aivan samalla tavalla 8/04. Ensimmäinen raskaus ja ultrassa kävin rv:lla 12+5, jossa huomattiin, että pikkuisemme oli noin 9 rv:n kokoinen, eikä sydämen sykettä näkynyt. Kauhea kokemus. Nyt olen uudelleen raskaana ihan alkuvaiheessa, mut pelko on kova, enkä kauheasti uskalla iloita asiasta. Aina tulen myös kaipaamaan pientä enkelivauvaamme.
 
anneliini
km rv. 9+1, ultrassa rv 7+3 kaikki oli vielä hyvin. Kuluneella viikolla ei enää sykettä ultrassa. Lääkkeellinen hoito, ei kaavintaa. Kahdeksan tuntia kipuja, lopussa kovia supistuksia, itkua ja se luopumisen tuska, viha, kapina... Uskallanko enää koskaan uudelleen?
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 19:54 anneliini kirjoitti:
km rv. 9+1, ultrassa rv 7+3 kaikki oli vielä hyvin. Kuluneella viikolla ei enää sykettä ultrassa. Lääkkeellinen hoito, ei kaavintaa. Kahdeksan tuntia kipuja, lopussa kovia supistuksia, itkua ja se luopumisen tuska, viha, kapina... Uskallanko enää koskaan uudelleen?

Rohkeasti vain kannattaa mennä elämässä eteen päin. Kukaan ei tiedä mitä on vastassa,jos nyt jätät väliin et koskaan saa sitä tietää =) =)
 
Pomi ja Adelina: Minulla oli myös tänään ultra rv12+2. Sykettä ei näkynyt ja sikiö oli kuollut 9+6 ikäisenä. Raskaus oli ensimmäinen. Olin pelännyt km koko ajan mutta silti olo on hirveä. Minulla ei ole ollut mitään km oireita ja maha on kasvanut. Kohdussa oli paljon vettä. Viikon päähän sain kaavinta-ajan. Pelottaa nyt millon vuoto ja kipu alkaa vai joudunko odottelemaan viikon.
 
äitimamma
kolme keskenmenoa, joista kaksi ensimmäistä noin viikolla 8-9 ja kolmas viikolla 19. vauva oli ollut viikon kuolleena, rutiinineuvolakäynnillä vain ei sydänääniä enää kuulunut. Synnytys käynnistettiin ja hoidettiin tökerösti. Jäi kurja mieli muustakin syystä kuin lapsen menettämisen takia. Aikaa on jo kulunut ja enkelivauva on saanut isonsiskonsa lisäksi 4 nuorempaa sisarusta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2004 klo 20:03 Sanna kirjoitti:
Pomi ja Adelina: Minulla oli myös tänään ultra rv12+2. Sykettä ei näkynyt ja sikiö oli kuollut 9+6 ikäisenä. Raskaus oli ensimmäinen. Olin pelännyt km koko ajan mutta silti olo on hirveä. Minulla ei ole ollut mitään km oireita ja maha on kasvanut. Kohdussa oli paljon vettä. Viikon päähän sain kaavinta-ajan. Pelottaa nyt millon vuoto ja kipu alkaa vai joudunko odottelemaan viikon.
Toivottavasti sulla ei sitä vuotoa alkaiskaan. Mulla on lääkkeellisestä keskenmenosta nyt pari viikkoa ja vieläkin vuodan. Kaavinnalla saisi nopeammin kohdun tyhjäksi ja vuotokin olisi vähäistä, joten toivo vaan,että et koe vuotoa ollenkaan. Mä näin meidän pikkuenkelin vessanpöntössä mikä ei ollut kovin kiva näky...
 
km, km, km, lapsi, km, km, lapsi, lapsi, km, km, lapsi.
Keskenmenot tapahtuneet viikoilla 6-12 joista pisimmällä olleen takia jouduin kaavintaan. Viimeisintä odottaessani kätilö sanoi ettei ole uransa aikana vastaavaan tapaukseen törmännyt.
 
Tammimamma- 05
täällä yksi tähän listaan, ystävänpäivänä tänä vuonna rv 7, nyt menossa rv29+5 ja on miul ennestään 3-vuotias poika. mut on se todella rankkaa vaik noita lapsia on ennestään :hug:
 
Kas
Niukkaa vuotoa viikonloppuna, eilen tunne et kaikki ei ole hyvin ja varmistus kättärillä, kohtu vastasi viikkoja 9+2 mutta vaavi vasta viikkoja 5+4, joten perjantaina edessä kaavinta jos ei tule itse sitä ennen...... Ikääkin tullut jo edellisistä lapsista jotka 12 ja 15vuotiaat, kaikki kovasti odotettiin vaavia ja tuska on suuri mutta elämä jatkuu ja ehkä näin oli tarkoituskin käydä... Mene ja tiedä?!
 

Yhteistyössä