V
"vieras"
Vieras
No mihin mä ne lapset sitten laitan? Enhän mä voi valvoa kolmea päivää putkeen, vaikka aika kova mimmi oonkin.
Sitä varten on vuoropäiväkodit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mihin mä ne lapset sitten laitan? Enhän mä voi valvoa kolmea päivää putkeen, vaikka aika kova mimmi oonkin.
öö... no vaikka siksi kun olet työttömänä työnhakijana? mä oletan että silloin lähtökohtaisesti halutaan sinne töihin?
miten järjestäisit lasten hoidon jos se sulle tarjottu työ oliskin se sun unelmien duuni?
niin kun mä en tiedä onko täällä sellasta paikkaa, joka ottas viikonlopuks yöks kaks vuoroo putkeen vieläpä. ja onko se 1veelle ja 3veelle kovin kivaa sekään. ja sit ison mahan kans tarjoilla viinaa???
Et sä voi valita kumpaan kuntaan sä lapset viet hoitoon (vai onko niillä joku ostopalvelusopimus?), hoitopaikka määräytyy kotikunnan mukaan ei työssäkäyntikunnan!
Kunnalla on 2vk aikaa järjestää hoitopaikka, myös vuorohoito pitää järjestyä.Jos työnantajalle sopii että aloitat vasta 2vk päästä niin sun tytyy ottaa paikka vastaan, muuten tulee 3kk karenssi (ja karenssi vaikuttaa myös toimeentulotukeen, jos sellaista saisitte).
Mä en jaksa vääntää enää teidän kanssa. Totta kai mä olen mieluummin liiton rahalla kotona, kuin kotihoidontuella, kerran mä haen töitä koko ajan. Voi hyvä Jumala sentään teidän kanssa! Onko tuo työpaikka oikeasti sun mielestä oikea mulle? Mun mielestä ei. Jos en olisi raskaana ja mies olisi kotona viikonloput, niin sitten voisin jopa harkita. On totta, että haluan päivätyön ja ehkä kaksivuorotyökin menisi, mutta ei yötyö!!!!!!!!!En ole missään vaiheessa sanonut etten ole hakenut töitä.
Minun mielipiteeni on se, että jos mä saan kahden viikon kuluessa lapsille hoitopaikan, niin se jotenkin onnistuu, kun saa työpaikan. Yksivuotiaan on ihan turha olla silloin kuukausitolkulla hoidossa, nyt kun hoitopaikat on muutenkin tiukassa ja sille on parempi olla kotona. On myös totta, että olen hakenut vain itselle mieluisia töitä, enkä tuollaisia paskatyöpaikkoja mitä tässä nyt tarjottiin.
Mutta ap kuittaa, mulla on muutakin tekemistä, tuhlasin jo liikaa aikaa täällä.
¨
Kiitos vielä niille jotka ymmärsi <3
Vielä kerran: minä haluan töihin, mutta en tähän työhön. Kai sullakin on joku paikka mitä sä et halua? Miks mun pitäs haluta jotain joka oikeasti ei sovi mun elämän tilanteeseen? Sopiiko tämä työ mulle, ihan oikeasti??????????????????????
SOPIIKO?
SOPIIKO?
Mä en ymmärrä miksi en saisi pitää lapsia kotona, jos itsekin olen. Joka päivä täällä hakutaan niitä jotka vie lapset hoitoon vaikka ovat kotona. Mikä vittu teillekin kelpaa??Ei mikään. Olisitte oikeesti hiljaa jos ette mistään mitään tiedä. Mä olen koittanut selittää tuhat kertaa miksi lapset on kotona. a)koska minäkin olen b)koska en tiedä minkälaisen työn saa (vuorotyöt ym.). En voi hakea päiväpaikkaa jos saankin kaksivuorotyön c)en tiedä mistä saan työn koska muutamme sinne paikkakunnalle mistä saan työn d) työnhaku meni nyt sekaisin kun tuli tämä yllätysraskaus. Ja olen kouluttautunut ja suunnitelmissa oli lähteä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, koska olisi varmasti töitä. Mutta kolmivuorotyö ei oikein sovi tällaiselle, jonka mies ei ole juuri koskaan kotona.
Nyt meni hermot, adios!
Ja olen kouluttautunut ja suunnitelmissa oli lähteä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, koska olisi varmasti töitä. Mutta kolmivuorotyö ei oikein sovi tällaiselle, jonka mies ei ole juuri koskaan kotona.
Vielä kerran: minä haluan töihin, mutta en tähän työhön. Kai sullakin on joku paikka mitä sä et halua? Miks mun pitäs haluta jotain joka oikeasti ei sovi mun elämän tilanteeseen? Sopiiko tämä työ mulle, ihan oikeasti??????????????????????
SOPIIKO?
SOPIIKO?
Mä en ymmärrä miksi en saisi pitää lapsia kotona, jos itsekin olen. Joka päivä täällä hakutaan niitä jotka vie lapset hoitoon vaikka ovat kotona. Mikä vittu teillekin kelpaa??Ei mikään. Olisitte oikeesti hiljaa jos ette mistään mitään tiedä. Mä olen koittanut selittää tuhat kertaa miksi lapset on kotona. a)koska minäkin olen b)koska en tiedä minkälaisen työn saa (vuorotyöt ym.). En voi hakea päiväpaikkaa jos saankin kaksivuorotyön c)en tiedä mistä saan työn koska muutamme sinne paikkakunnalle mistä saan työn d) työnhaku meni nyt sekaisin kun tuli tämä yllätysraskaus. Ja olen kouluttautunut ja suunnitelmissa oli lähteä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, koska olisi varmasti töitä. Mutta kolmivuorotyö ei oikein sovi tällaiselle, jonka mies ei ole juuri koskaan kotona.
Nyt meni hermot, adios!