R
Rollolainen
Vieras
Ei ole, työkkärissä ei voi kieltäytyä edes silä verukkeella että työ sijaitsee paikassa jonne ei pääse linja-autolla. Hanki auto, edes ajokortittomus ei ole syy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole, työkkärissä ei voi kieltäytyä edes silä verukkeella että työ sijaitsee paikassa jonne ei pääse linja-autolla. Hanki auto, edes ajokortittomus ei ole syy.
työkkäri ei aina tarjoa KOULUUTSTA vastaavaa työtä vaan mitä tahansa.
mä tunnen empatiaa Ap:ta kohtaan. Tarjottu työ suhteessa elämäntilanteeseen on kyllä pahin mahdollinen. En usko, että häntä sinne otettaisi edes. Ehkä kannattaa käydä haastattelussa. Vaikea ottaa kantaa näillä tiedoilla, mutta sitten ihmettelisin jos ei esim. kokopäiväinen siivoustyö väliaikaisesti kelpaisi (huolimatta koulutuksesta). Mites te muut tuossa tilanteessa, oikeastiko olisitte valmiit laittamaan nuo pienet lapset hoitoon vkl-öinä ja menemään raskaana baariin tarjoilemaan?
Ei baarissa työskentelevällä oo pakko olla alan koulutusta kuten ei oo mullakaa ja oon tehny baaris töitä tammikuusta -06 lähtien. Töitä tekemällä asiat on opittu ja opitaan lisää. Passin on moni työkaverin hommannu jossaki vaihees ku on tullu sopivaan aikaan niitä testejä ja niin tein mäkin. Ja ison mahan kans oon mä ja muutama muu tarjoollu viinaa ihan äitiyslomaan asti. Ei mun mielestä mikää paskaduuni vaan työ jostaki mä pidän. Ottaa päähän tuollaanen asenne toisten tekemää työtä kohtaan.
Mutta tuskin sua edes palkattaisiin sinne töihin kun kerrot nuo syyt. Toteavat, että tuo on varmaan helposti pois töistä ja sitte pitää kuitenki ettiä joku viimeestään silloon ku äitiysloma alkaa.
(En jaksa lukea ketjua, mutta) yleensä työnantajat eivät palkkaa ihmistä, joka sanoo haastattelussa suoraan, ettei halua töihin.
mä tunnen empatiaa Ap:ta kohtaan. Tarjottu työ suhteessa elämäntilanteeseen on kyllä pahin mahdollinen. En usko, että häntä sinne otettaisi edes. Ehkä kannattaa käydä haastattelussa. Vaikea ottaa kantaa näillä tiedoilla, mutta sitten ihmettelisin jos ei esim. kokopäiväinen siivoustyö väliaikaisesti kelpaisi (huolimatta koulutuksesta). Mites te muut tuossa tilanteessa, oikeastiko olisitte valmiit laittamaan nuo pienet lapset hoitoon vkl-öinä ja menemään raskaana baariin tarjoilemaan?
Jos ei halua niitä työtarjouksia (vai mitä ne on nimeltään?), niin silloin ei olla työkkärin listoilla työttömänä työnhakijana! Silloin ollaan, lasten iän salliessa, kotihoidotuella.
Joo se on pienempi kuin liiton raha, mutta kaukkua ei voi yhtä aikaa sekä syödä että säästää. Elämä on valintoja.
Vuorotyöläinen on oikeutettu saamaan lapselleen paikan vuoropäiväkodista.
Jos ei halua niitä työtarjouksia (vai mitä ne on nimeltään?), niin silloin ei olla työkkärin listoilla työttömänä työnhakijana! Silloin ollaan, lasten iän salliessa, kotihoidotuella.
Joo se on pienempi kuin liiton raha, mutta kaukkua ei voi yhtä aikaa sekä syödä että säästää. Elämä on valintoja.
Vuorotyöläinen on oikeutettu saamaan lapselleen paikan vuoropäiväkodista.