Onko lasta Pakko käyttää neuvolassa ?? Tuli tuosta neuvolaketjusta mieleen...

  • Viestiketjun aloittaja Jep
  • Ensimmäinen viesti
kammoinen
Itse olen raskasuajasta saanut vain kamalia kokemuksia neuvoloista.Hoitsut, jotka eivat ole edes katiloita, kohtelivat kovakouraisesti ja paisuttivat turhanpaivaisesti proteiineja ja verenpaineita. Kylla paineet oli aina koholla siina kidutuskammiossa. Lapsen jalkeen th eika laakari kuuntele mita sanotaa, eivat ota lasta yksilona huomioon vaan lietsovat(laakari varsinkin) kauhuja paahan siita kun lapsi ei kasva kayran mukaan. Poika oli alunperinkin pienikokoinen ja niin on vanhemmatkin. Vihaan neuvolan kayria ja oletusta etta kaikki siihen sopivat.Jos et sovi, sinussa taytyy olla jotain vikaa. Loma-aikataulutkin haluavat tivata kun 1 neuvola jaa valiin. Mita se heille kuuluu missa ollaan ja millon tullaan?Natsit neuvoloita pyorittaa eika niissa ole mitaan kehittynytta tai hyvaa inakaan tassa maassa.
 
"Auringonkukka"
ei kai pakko ole mennä mut jätin neuvolakäynin väliin olisko ollut 6kk tarkastus,n-lääkäri teki ilmon sossuun olin vähän ihmeissäni miksi näin?? sossu katsoi et kaikki ok ja varasin ajan että lapsi sai rokotukset sen jälkeen päästiin l-suojelun kirjoilta pois.
inhotti mennä neuvolaan sen jälkeen lääkäri vain selitti oli huolisaan kun ei käyty silloin,huoh..
oltiin ravattu niin paljon lääkärissä vauvan kans ja oltiin matkoilla käyty unohdin koko neuvolan..

Tuttava joutui sossun ja sairaalan hampaisiin kun neuvola teki lastensuojeluilmoituksen, kieltäytyi viemästä vauvansa mielestään turhaan tutkimukseen. Siitä seurasi sossukäynti ja pakotus sairaalaan. No tutkimus tehtiin eikä siitä sitten mitään löytynyt edes, sossun hampaisiin silti jäivät kun mukamas arvioivat lapsen oloja ja vanhemmuutta. Kaiken kukkuraksi lapsi toivottu ja kaikki ok. Siinä pilattiin sitten perheen vauvavuosi! Että tämmöinen oikeusvaltio meillä! Ja motkottajalle tiedoksi kyllä tiedän että lapsella oli kaikki hyvin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Pöljä;19568818:
Olen samaa mieltä. En oikein ymmärrä, mitä vikaa siinä on, että saa lisähuomiota ja apua. Mistäs tässä nyt valitetaan?
samaa mieltä..
sitten jos jokin asia jää huomaamatta niin siitä valitetaan kun ei ole ajoissa huomattu,
kaikki on aina neuvolan tai lääkärin vika.
jos ei ilmaiset palvelut kelpaa etkä kestä yhtään kritiikkiä niin mene yksityiselle ja maksa siitä.
en millään jaksa uskoa että kukaan neuvolan työntekijä kiusallaan kyselee tai moittii
 

Yhteistyössä