Onko kuvassa oleva lapsi mielestäsi tyttö vai poika?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
tyttö kun on tollaset hiukset (ja eikös sulla ollut kolme tyttöä? ), vaikka onkin ostettu "poikien puolelta" haalari ;)
Olihan tämä vitsi? :)
no veikkaan että koko kysely on tehty just sen takia, että voiko tuota tyttöä pukea "poikien haalariin". valitettavasti nuo haalarit on aina niin, että toiset on "poikien" ja toiset "tyttöjen" ja veikkaan vahvasti että tämä on "poikien", vaikka itsekin ostaisin tuon tytölle ihan yhtä hyvin =)
 
Tyttö hän on =)
Haalari on tosiaan POIKIEN puolelta sekä kengät.Testailin vaan että kuinka se hämää ja laitoin siksi hiukset näkyviin myös.
Mä olen kasvattamassa kuitenkin joidenkin mielestä tytöstä poikatyttöä koska hän on kulkenut hyvin paljon vihreissä ja ruskeissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Tyttö hän on =)
Haalari on tosiaan POIKIEN puolelta sekä kengät.Testailin vaan että kuinka se hämää ja laitoin siksi hiukset näkyviin myös.
Mä olen kasvattamassa kuitenkin joidenkin mielestä tytöstä poikatyttöä koska hän on kulkenut hyvin paljon vihreissä ja ruskeissa :LOL:
Palsta-arvioni mukaan hänestä tulee sitten lesbo. Muista että sua on nyt varoitettu :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Tyttö hän on =)
Haalari on tosiaan POIKIEN puolelta sekä kengät.Testailin vaan että kuinka se hämää ja laitoin siksi hiukset näkyviin myös.
Mä olen kasvattamassa kuitenkin joidenkin mielestä tytöstä poikatyttöä koska hän on kulkenut hyvin paljon vihreissä ja ruskeissa :LOL:
Palsta-arvioni mukaan hänestä tulee sitten lesbo. Muista että sua on nyt varoitettu :xmas:
joo luultavasti tulee.Pitäisi varmaan hiukset vielä pätkäistä varulta :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tyttö,mutta en sanois kyllä kovin sieväks tai kauniiks
Sitähän mä en kysynyt koska olen sitä mieltä että minun 3vuotiaani on maailman kaunein lapsi :D
kauneus on katsojan silmis! ainahan oma lapsi on maailman kaunein! mutta todellakin niitä on kauniimpia ja sitä et voi kieltää!
 
meikä
Tyttö.

Mutta arvaan että lapsi on sittenkin poika jonka joku pervo äiti haluaa pitää tyttömäisessä kampauksessa toivoen että oma poika sitten joskus putkahtaa kaapista ulos!
 
no
tyttö ihan selvästi. ei mikään kovin poikamainen haalari ja kengät. jos laittaa vielä pipon ja rukkaset jotain selvästi tyttömäistä niin tuskin kenellekään tulee mitään epäselvyyttä asiasta.
 

Yhteistyössä