Onko kuvassa oleva lapsi mielestäsi tyttö vai poika?

anlin
Tyttö minun mielestäni ja ihana haalari.
Mitähän minunkin 3-v tytöstäni tylee kun hänellä on punaisia, keltaisia, vihreitä, sinisiä, vaaleanpunaisia, ruskeita, liloja ja mustia vaatteita. (Lempiväri hänellä on sininen ;) )
Yhdessäkin valokuvassa hänellä on punaiset haalarit Jussi-paidan kanssa.
Lisäksi hän tykkää autoista, hevosista, pehmoleluista. Autoilla leikkii autoleikkejä ja pehmoleluja hoivaa, ruokkii ja peittelee nukkumaan.
Mikä hänestä palstan mukaan tulee?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En ymmärrä jaottelua tyttöjen ja poikien väreihin. Mun mielestä kaikki käy molemmille.
Miten sen voi olla ymmärtämättä kun joka paikassa tuo jaottelu on olemassa, vai ostatko sinäkin vaatteesi miesten puolelta? Ja haluaisitteko itse kulkea puku päällä tai jossain miesten kauluspaidassa? Onko niitten lasten pää pakko sekoittaa jo pienenä, sehän on hienoa olla tyttö ja nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En ymmärrä jaottelua tyttöjen ja poikien väreihin. Mun mielestä kaikki käy molemmille.
Miten sen voi olla ymmärtämättä kun joka paikassa tuo jaottelu on olemassa, vai ostatko sinäkin vaatteesi miesten puolelta? Ja haluaisitteko itse kulkea puku päällä tai jossain miesten kauluspaidassa? Onko niitten lasten pää pakko sekoittaa jo pienenä, sehän on hienoa olla tyttö ja nainen.

Ei kai se sukupuoli-identiteetti vaatteiden väristä ole kiinni ?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En ymmärrä jaottelua tyttöjen ja poikien väreihin. Mun mielestä kaikki käy molemmille.
Miten sen voi olla ymmärtämättä kun joka paikassa tuo jaottelu on olemassa, vai ostatko sinäkin vaatteesi miesten puolelta? Ja haluaisitteko itse kulkea puku päällä tai jossain miesten kauluspaidassa? Onko niitten lasten pää pakko sekoittaa jo pienenä, sehän on hienoa olla tyttö ja nainen.

Ei kai se sukupuoli-identiteetti vaatteiden väristä ole kiinni ?
On hienoa olla tyttö ja nainen.Voin taata sen,että se ei jää heille epäselväksi vaikka heillä on mustaa,harmajaa,vihreää ja ruskeaa päällä.
Toisiksi vanhin tyttäristä valitsee ITSE värinsä pukeutumiseen ja ne on lähes aina keltaisen rinnalla edellä mainitsemani värit.
Toki meiltä löytyy paljon muitakin värejä mutta esim. ulkovaatteet valitsee kyllä ei pinkki kategoriasta..
Mä olen muinoin kulkenut setäni vanhassa puvuntakissa,ruskeaa samettia.Olen ostanut miesten puolelta paitapuseroita VÄRIN takia ja tuunannut sitä itselle sopivaksi.Olen kulkenut housuissa jotka 60-70luvulla kuuluivat miehelle.Äitini on ostanut housuja miesten puolelta koska ei pitkien jalkojensa takia löytänyt naisten puolelta...
Ja arvaas mitä.Olen aina nauttinut olla nainen ja nauttinut naisellisuudesta vaikkakin ne asusteet ei aina ole olleet sieltä NAISTEN ja TYTTÖJEN osastolta!!
 
Nätti TYTTÖ on :) Arvasin, että haalarin perusteella kysymyksesi laitoit. Meidän neiti kulkee isoveljen vanhoissa haalareissa (mielestäni tytölle sopii vihreän ja ruskean lisäksi myös sininen paremmin kuin pojalle pinkki...) Olen kyllä saanut asiasta huomautuksia, mutta toivotaan ettei saa iänikuisia traumoja. Sukulaiset ovat pitäneet huolta, että kaapista löytyy myös vaaleanpunaista
:LOL: ps. on hieno halaari
 
Alkuperäinen kirjoittaja soiliina:
Nätti TYTTÖ on :) Arvasin, että haalarin perusteella kysymyksesi laitoit. Meidän neiti kulkee isoveljen vanhoissa haalareissa (mielestäni tytölle sopii vihreän ja ruskean lisäksi myös sininen paremmin kuin pojalle pinkki...) Olen kyllä saanut asiasta huomautuksia, mutta toivotaan ettei saa iänikuisia traumoja. Sukulaiset ovat pitäneet huolta, että kaapista löytyy myös vaaleanpunaista
:LOL: ps. on hieno halaari
Kiitos =)
Meillä onn myös kauhistuneita katseita herättänyt sininen pyörä tytöllä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
En ymmärrä mikä tosta haalarista teki poikamaisen. Mikä ihmeen mastokuvio???
Kun mä ihmettelin samaa että ei toi maastokuviota ole!
Toisaalta mitä sitten vaikka olisikin.Onhan noi neitoset paljon isänsä mukana luonnossa ja löytyy kyllä maastopukuakin =)
 

Yhteistyössä