onko kuumat aallot raskauden merkki???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi_prinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helmi_prinsessa

Vieras
Miul on ollu jo monta päivää kauhea hiki vaikka päällä on vain ainostaan toppi ja muutenkin ohuet vaatteet, koko naama hehkuu ja jopa jalatkin...tämä on jo outoa?

Olen harrastanut urheilua pienestä asti ja en edes hikoile helposti tai naama ainakin menee harvemmin punaisesksi edes kovasta treenistä ja nyt vain istun ja olen ja hikee ja kuumutta pukskee? :O sitten kun mie oon yleensä semmonen vilu kissa, aina tuntuu et on viilee ja muuten...ni tä on outoo ja viihdyn paljon 25 astees mut muuton jälkeen josta on kuukausia niin on täällä uudessä kämpässä lämpötila aina 17-20 ... mutta nä "kuumat aallot on tullu nyt tämän viikon aikana" ja menkat ei itseasiassa viellä edes myöhässä... 23.1 pitäis alkaa ..

Onko samoja kokemuksia yms???

Itsellä ainakin alkuraskaudessa rv 2-4 oli ennemmin sitä vilun tunnetta. Nyt kun raskaus jo hieman pidemmällä rv 13 on alkanut tulla "kuumia aaltoja" ja hengästys kohtauksia vaikka mitään en tekisikään. Siis välillä tuntuu kun olis maratonin juossut, jos vaikka sohvalta nousen seisomaan niin seuraa mieletön puuskutus ja hiki nousee pintaan. :D
Minulla oli aivan ensioireina ennenkuin kuukautiset olivat edes myöhässä, selkä särkyä ja muuta mitä voisi yhtä hyvin yhdistää myös menkkojen alkamiseen, mutta jännä kutina silti oli koko ajan että osasin aavistella ;)

Kyllä hyvinkin voi olla!
Aika tasan vuosi sitten ihmettelin kuumia aaltoja, töissä kesken asiakkaan kasvot ja dekoltee saattoivat lehahtaa punaiseksi ja hiki puski pintaan. Naureskelin työkaverille, että joko alkaa mummokuume iskeä.. Kuumia aaltoja tuli muutaman kerran parin päivän ajan
Pari viikkoa tuosta tein positiivisen raskaustestin jatkuvan vilun ja väsymyksen "innoittamana". Sittemmin luin, että lähinnä keinohedemöityksissä alkion kiinnittyminen voi oireilla noin, mutta näköjään näin luomunakin tuo on mahdollista.