H
helmi_prinsessa
Vieras
Miul on ollu jo monta päivää kauhea hiki vaikka päällä on vain ainostaan toppi ja muutenkin ohuet vaatteet, koko naama hehkuu ja jopa jalatkin...tämä on jo outoa?
Olen harrastanut urheilua pienestä asti ja en edes hikoile helposti tai naama ainakin menee harvemmin punaisesksi edes kovasta treenistä ja nyt vain istun ja olen ja hikee ja kuumutta pukskee? :O sitten kun mie oon yleensä semmonen vilu kissa, aina tuntuu et on viilee ja muuten...ni tä on outoo ja viihdyn paljon 25 astees mut muuton jälkeen josta on kuukausia niin on täällä uudessä kämpässä lämpötila aina 17-20 ... mutta nä "kuumat aallot on tullu nyt tämän viikon aikana" ja menkat ei itseasiassa viellä edes myöhässä... 23.1 pitäis alkaa ..
Onko samoja kokemuksia yms???
Olen harrastanut urheilua pienestä asti ja en edes hikoile helposti tai naama ainakin menee harvemmin punaisesksi edes kovasta treenistä ja nyt vain istun ja olen ja hikee ja kuumutta pukskee? :O sitten kun mie oon yleensä semmonen vilu kissa, aina tuntuu et on viilee ja muuten...ni tä on outoo ja viihdyn paljon 25 astees mut muuton jälkeen josta on kuukausia niin on täällä uudessä kämpässä lämpötila aina 17-20 ... mutta nä "kuumat aallot on tullu nyt tämän viikon aikana" ja menkat ei itseasiassa viellä edes myöhässä... 23.1 pitäis alkaa ..
Onko samoja kokemuksia yms???