onko kukaan tilannu KELTTIKORUT.COM: sta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippätiiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
millä tavalla useampaa? mä just koitin ja onnistui se, että napautan jokaisen tuotteen erikseen koriin sekä se että muutin tuotteiden lukumäärää ostoskorissa (esim 3 kpl tiettyä ranneketjua).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:20 äitipeikko kirjoitti:
millä tavalla useampaa? mä just koitin ja onnistui se, että napautan jokaisen tuotteen erikseen koriin sekä se että muutin tuotteiden lukumäärää ostoskorissa (esim 3 kpl tiettyä ranneketjua).

elikkäs kun laitan yhden korun ostoskoriin ja sitten lisään sen toisen niin eka koru on hävinny....hmmm.....ois pakko saaaha tilattua ne pari korua.... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:26 äippätiiti harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:20 äitipeikko kirjoitti:
millä tavalla useampaa? mä just koitin ja onnistui se, että napautan jokaisen tuotteen erikseen koriin sekä se että muutin tuotteiden lukumäärää ostoskorissa (esim 3 kpl tiettyä ranneketjua).

elikkäs kun laitan yhden korun ostoskoriin ja sitten lisään sen toisen niin eka koru on hävinny....hmmm.....ois pakko saaaha tilattua ne pari korua.... :(

outoa. mä voin tilata sun puolesta :saint:

tai sitten teet kaksi eri tilausta ja laitat lisätietoihin ettet saa tilattua muuten ja pyydät vaikka sähköpostina yhteisen laskun jne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:33 Christina kirjoitti:
Olipahan ihania koruja! =)
Tässä olis ihana vihkisormus, aika tyyris vaan :whistle:
http://www.kelttikorut.com/-fi/files/products/S11_m.jpg

juu,korut on kyllä tooosi ihania! =) ..yrittelenpä vielä tilailla...pitäkääs peukkuja!
 

Yhteistyössä