V
vierailija
Vieras
Ei osteta enää ollenkaan mitään muita pipoja. Nää on vaan niin hyviä! Tonttulakit myös ihania ja mukavia päässä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehdottomasti törkeintä asiakaspalvelua ikinä!!!
Ostin lierihatun vaellukselle ja tilasin siihen lisämaksullisen nauhan, joka pitää päähineen paikallaan myös tuulisella kelillä. Nauha oli löperö ja sen kiinnitys päähineeseen osoittautui aivan kelvottomaksi. Nauha irtosi, kun laitoin hatun päähän ja hattu piti ottaa pois päästä nauhan kiinnittämiseksi. Myös vaelluskumppanini olivat sitä mieltä, että systeemi on aivan surkea ja siitä ei olisi kannattanut maksaa pyydettyä hintaa.
Matkan jälkeen soitin yritykseen ja kerroin, että nauhan kiinnitys on todella huono. Vastannut naishenkilö sanoi, että kukaan ei ole koskaan aikaisemmin valittanut narusta. Kerroin sitten vaelluskumppanini päähineen kiristysnarun kiinnityksestä, joka oli todella toimiva ja hän edelleen sanoi, että tämä on ensimmäinen kerta, kun joku on sitä mieltä, että systeemi on huono. Kaikki muut ovat vain kiitelleet. Siihen sanoin, että jos minun mielipiteeni on se, että tuote on todella huono, niin hänen on turha vakuutella minulle, että kaikki muut ovat olleet tyytyväisiä. Mihin hän vastasi, että "mitä v***ua tulet aukomaan päätäsi"
Ei pahoittelua, ei korjausehdotusta vaan ihan suoraan v***uilua!!!
Kun sitten sanoin myös, että nauhan kiristysmekanismi on nahkainen enkä olisi koskaan tilannut sitä, jos minulle olisi kerrottu, että se on nahkaa (koska olen vegaani), niin sain vastaukseksi, että "no eipä ole tullut koskaan mieleen"...
Että sellaista reklamaation hoitoa![]()