Joo mä olin Salon cittarissa töissä kesällä 2007. Jos rehellisen mielipiteen haluut niin se on todella tylsää hommaa. Tai no jos sulla mielinkiinto riittää niin sit voit viihtyä, mut ensinnäkin joka kk on yks kilpailu esim osallistu taulu- tv:n arvontaan. Sitte sulla on ne arvontalipukkeet siinä pöydällä, sä yrität kaupassa pysäytellä niitä elämäänsä kyllästyineitä kiireisiä ihmisiä ja pyytää et ne osallistuu arvontaa. Loppu kysymyksissä on kohtia esim. omistatko sonera liittymän---> ja tästä se alkaa. Sit jos ne ei omista/ omistaa (mutta jonku muun kuin minun sonera-liittymän) niin sun pitää alkaa kauppaamaan niille sitä minun sonera liittymää. Sun pitää osata ulkoa (ainakin mun ja työkaverin piti) kaikkien puhelin liittymien kuukausihinnat, puhelinhinnat ja txt hinnat jotta voit sit esim kysyä että kuinka paljon sun kk laskus on. no se sanoo että se on n. 30 e joka kk. sit tiiät sen liittymän jo ja seuraavaks kysyt et puhutko vai lähetätkö viestei. no se sanoo et puhun. sit sillä on tietty liittymä, jossa puhelun hinta/min on 0,079?/min sit osaat sanoa sille jo heti et okeih sä puhut noin 380 min/kk (ja sit voit selittää siihen että otetaan huomioon että monissa liittymissä on puhelun aloitusmaksu jne eli sit sä puhut vähemmän oikeastaan. sit kerrot kuinka hyvä se minun sonera liittymä on et siihen saa valita kaikki ihan ite ja et se puhepaketti missä olis 350 min puhetta mikä sulla menee keskimääräisesti nytkin olis n. 20? kk. ja alkuun itsekkin jaksoin ja oli mukavaa mutta loppupeleissä sitä ei jaksanut, koska ihmiset oli niin töykeitä :S