Onko kukaan synnyttänyt kolme tai enemmän lapsia kaikki alateitse?

• Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti
mn
Kun kaikki tietämäni useamman lapsen äidit ovat joutuneet syystä tai toisesta sektioon ainakin kerran. Kerro siis kuinka monta lasta sulla on, jos olet kaikki saanut alateitse. Ja oliko lähelläkään sektioon joutuminen jollain kerralla?

Itsellä on kolmas synnytys edessä ja pelottaa voiko se mennä yhtä hyvin kun edelliset...

vieras
Kolme lasta olen synnyttänyt, kaikki alateitse ja varsin nopeilla synnytyksillä. Kertaakaan ei ole sektiota edes väläytetty. Kaikki synnytykset kivoja/ihania kokemuksia, jos niin voi sanoa...
Ei muuta kuin avoimin mielin matkaan, älä murehdi mitään etukäteen! :)

viiden muksun mamma
Kuten nikkini jo kertoo perheessä on 5 lasta ja kaikki on synnytetty ihan normisti alateitse. Ei oikeastaan ole ollut isompia ongelmia. Kaikki muksut ovat olleet aika isoja, mutta hyvin ovat mahtuneet tulemaan. Synnytyksistä olen mielestäni toipunut nopeasti. Kuopuksen synnytyksessä oli uhkana sektio, kun en tahtonut saada neitiä ulos. Tytöllä oli väärä tarjonta, syntyi otsa edellä ja kasvot ylöspäin. Imukupilla saatiin ulos ja oli mulle suunnaton helpotus, kun ei tarvinut leikkuriin lähteä. Ei varmaankaan kannata etukäteen stressata. Jokainen synnytys on aina ihan oma lukunsa. Ole vain luottavaisin mielin =)

Yhteistyössä