Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noh täällähän te Jannen vihaajat, tai te noin kolme kipaletta, olette. Kirjoituksista huomaa samat lauseet toistuu koko ajan eli samat parit hullut jauhaa samaa sontaa joka palstalla. On teilläkin aivot annettu ihan turhaan.
Olen samaa huomannut, ihan taitaa olla se yksi ja sama henkilö. Joku vähäjärkinen jolle Janne antanut pakit tai tuon tyypin mielestä vienyt häneltä työpaikan tms... Ihan naurettava tyyppi tämä paskankirjoittaja.

vierailija
Kyllä 1-3 ihmistä pystyy vuoden sisällä vetämään melkein 10000 kommenttia, kun he saavat pakkomielteen jostain ihmisestä. Siellä oli yksikin, joka kirjoitti sinne päivittäin monta kommenttia ja kaikki olivat soopaa ja aggressiivista hölynpölyä.
Sairas henkilö tämä kirjoittaja jolla ei ole muuta elämää kuin kirjoittaa Jannesta. Hän taitaakin olla rakastunut Janneen? Olisko kyse nyt esim jostain vanhasta naapurista joka ei sitten saanutkaan Jannea? ;)

vierailija
Kertoisin mielelläni.... MUTTA... En halua että Janne pääsee taas uhoamaan aiheettomalla rikosilmoituksella. Niin. Voitko kuvitella? Minä kertoisin vain mielipiteeni, että on moukkamaista puhua ruoka suussa. Ja Janne kokisi että rikosilmoituksen paikka. Toiseksi en kerro Janne rehellistä mielipidettä hänen maiskuttelusta, koska en halua bännejä hänen faceen. Haluan jatkossakin nähdä mitä Janne taas sikailee.
Parempi ettei Jannelle palautetta annakaan, ei siitä ole mitään hyötyä.

vierailija
.
Minäkin kuulun siihen ryhmään jotka eivät myöskään maksa jannelle yhtään mitään .
Menee Jannella huonosti jos livevideoistakin pyytää jo maksua ja sanoo sitä työksi
Vois aikuinen mies mennä töihin ansaitsemaan sen rahan eikä kerjätä faneilta kitisemällä
Niin, se on konsti miten hyödyntää fanejaan rahallisesti, ottaa maksun kaikesta. Kun on 10 000 seuraajaa miksei bisnes tuota hyvin, eikö fanit ostakaan palveluitaan tarpeeksi?

vierailija
Katrie on kyllä sata kertaa parempi juontaja kuin Janne, koska:

- ei räplää puhelintaan kesken lähetyksen
-ei purskuttele vettä
-ei jankuta makaronilaatikosta
- ei mussuta piirakkaa lähetyksessä
-ei tunge sormea suuhun
-ei sivele huulirasvaa lähetyksessä
-ei vonkaa treffikutsuja lähetyksessä
-ei jankuta ai jai jai jai jaita
-ei utele mitä ihmiset söi lounaaksi
-ei mainosta omia bisneksiään
-ei mainosta Jaskan grilliä

Tässä nyt muutama seikka Katrien eduksi.
Miksi seuraat Jannea ja Jannen tekemisiä jos et pidä hänestä. Miksi et vaan keksi muuta tekemistä vai onko sun elämä toisiaan noin KÖYHÄ?

vierailija
Sinun mielestäsi kaikki mitä tehdään on outoa ja jaksat siitä jatkuvasti valittaa. Kaikista Oudointa on se että olet vieläkin suomessa. Lähde nyt ihmeessä pois Suomesta kukaan eikä mikääm estä lähtemästä pois,senkus pakkaa tavarat ja lähtee.
Mitä sinä urputat?? Minä olen suomalainen. Ja kyllä suomalaiset ovatkin outoa sakkia. Älä anna nutturasi kiristää etteikö muka voi kritisoida suomalaisia.

vierailija
Kirjoitathan itsekin Jannesta ja moni muukin täällä. Ovatko kaikki sairaita ?
Huomioikaa että on yksi ja sama ihminen täällä joka kysyy ja vastaa... Tyyli kirjoittaa sen paljastaa vaikka yrittää kyllä saada sen näyttämään että olisi monet samaa mieltä hänen kanssaan. Totuus on kuitenkin se että Janne on erittäin rakastettu juontaja ja oli hyvä siinä ja hänet kaipaa ohjelmaa todella suuri määrä katsojista. Ikävää kun tällaista lokaa pitää joku olla heittämässä jolla ei näytä olevan omaa elämää.

vierailija
No niin. Nyt sitten joku "Anna" on ilmiantanut TÄMÄNKIN palstan Jannelle 🤦 Katsotaan kauanko täällä enää saa keskustella, vai meneekö tämäkin palsta piloille. Tämä "Anna" ei vain taida millään ymmärtää, että AINA löytyy paikkoja joissa keskustella Jannesta. En enää mainitse mitään verkkosivujen nimiä, en kaipaa tätä "Annaa" sinnekin piipittämään ja ilmiantamaan.

vierailija
Huomioikaa että on yksi ja sama ihminen täällä joka kysyy ja vastaa... Tyyli kirjoittaa sen paljastaa vaikka yrittää kyllä saada sen näyttämään että olisi monet samaa mieltä hänen kanssaan. Totuus on kuitenkin se että Janne on erittäin rakastettu juontaja ja oli hyvä siinä ja hänet kaipaa ohjelmaa todella suuri määrä katsojista. Ikävää kun tällaista lokaa pitää joku olla heittämässä jolla ei näytä olevan omaa elämää.
En usko että vain yksi hminen on kyseessä, on useampia viestijöitä.. Onhan jokaisella omaa elämää, ei aina täällä jouda olemaan. Jannen oma päätös lähteä pois onnenarvasta.

vierailija
Tää on kyllä koomista että Janne on joku suojeluspyhimys Suomessa, jonka touhuista ei saisi sanoa keskustelupalstoilla mitään!!! Ei näitä "annoja" kiinnosta yhtään millaista kuraa muut julkkikset saavat niskaansa Jodelissa, Ylilaudalla jne. Ehei, pääasia että lutuista Janne-mussukkaa ei haukuta. Tai eihän täällä edes ole haukuttu! Jos kritiikki ja eriävä mielipide on haukkumista, niin voi voi!! EHKÄ kannattaisi kasvattaa paksumpi nahka. Tai pysyä poissa KESKUSTELUpalstoilta!

vierailija
Yksi asia on varma. Vaikka tämä "Anna" onnistuisikin poistattamaan TAAS tämänkin keskustelun, niin millään konstilla et minua saa poistettua Jannen seuraajista! Siinäpä onkin "Annalle" puuhaa kun koitat selvittää Jannen 10 000 seuraajasta kuka MINÄ niistä olen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

PS. Joko on rikosilmoitus tulilla tästäkin kommentista??? Ai että kun olikin asiaton kommentti......

vierailija
Sairas henkilö tämä kirjoittaja jolla ei ole muuta elämää kuin kirjoittaa Jannesta. Hän taitaakin olla rakastunut Janneen? Olisko kyse nyt esim jostain vanhasta naapurista joka ei sitten saanutkaan Jannea?
Ettei vaan olisi nyt itse Janne tämän kommentin takana? 😉 Etkös väittänyt Orimattilassa asuessasikin että naapurien varatut ukkomiehet kävivät sinuun kuumana? 😉 Janne sinun viestisi on niin helppo tunnistaa. Olet varsin mieltynyt käyttämään tätä silmäniskuemojia 😉 Että hei vaan Janne 😉

vierailija
Ja ei, Janne minä EN OLE rakastunut sinuun 😉 Olen heteronainen, sori vaan. Enkä ole vanha naapurisi. Mutta kiva kun sinä Janne tunnut kuvittelevan että jopa heterot rakastuvat sinuun. Ei se kyllä noin mene, ei todellakaan 😉

vierailija
No niin. Nyt sitten joku "Anna" on ilmiantanut TÄMÄNKIN palstan Jannelle Katsotaan kauanko täällä enää saa keskustella, vai meneekö tämäkin palsta piloille. Tämä "Anna" ei vain taida millään ymmärtää, että AINA löytyy paikkoja joissa keskustella Jannesta. En enää mainitse mitään verkkosivujen nimiä, en kaipaa tätä "Annaa" sinnekin piipittämään ja ilmiantamaan.
Moi. Minä olen se Anna. Et ole ihan terve, että sinulla on noin iso pakkomielle yhteen ihmiseen.

Yhteistyössä