Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on kyllä koomista että Janne on joku suojeluspyhimys Suomessa, jonka touhuista ei saisi sanoa keskustelupalstoilla mitään!!! Ei näitä "annoja" kiinnosta yhtään millaista kuraa muut julkkikset saavat niskaansa Jodelissa, Ylilaudalla jne. Ehei, pääasia että lutuista Janne-mussukkaa ei haukuta. Tai eihän täällä edes ole haukuttu! Jos kritiikki ja eriävä mielipide on haukkumista, niin voi voi!! EHKÄ kannattaisi kasvattaa paksumpi nahka. Tai pysyä poissa KESKUSTELUpalstoilta!
Ette te täällä keskustele. Puhutte ainoastaan sontaa.

vierailija
Moi. Minä olen se Anna. Et ole ihan terve, että sinulla on noin iso pakkomielle yhteen ihmiseen.
Ei ole tervettä sinunkaan touhusi. Yrität kieltää Suomesta sananvapauden. Tälläkin palstalla kuitenkin moderointi toimii, usko pois. Miksi sinä yrität nyt moderoinnin yläpuolelle??! Täällä saa keskustella, mutta asiattomat viestit ei mene läpi. (Toisille se on vaan niin mahdottoman vaikea tajuta.)

vierailija
Yksi asia on varma. Vaikka tämä "Anna" onnistuisikin poistattamaan TAAS tämänkin keskustelun, niin millään konstilla et minua saa poistettua Jannen seuraajista! Siinäpä onkin "Annalle" puuhaa kun koitat selvittää Jannen 10 000 seuraajasta kuka MINÄ niistä olen

PS. Joko on rikosilmoitus tulilla tästäkin kommentista??? Ai että kun olikin asiaton kommentti......
Ei sinun tarvitse laittaa nimeäni lainausmerkkeihin. Ihan vaan kuule Anna on hyvä, koska se on nimeni. Ja se että suutut niin kovasti siitä, ettet ehkä pysty enää kirjoittamaan pakkomielle paskaasi täällä on merkki vakavasta mielen viasta. Kukaan terve ei toimi kuten sinä.

vierailija
Ja Anna hei! Vaikka sinun mielestäsi tämä keskustelu on SONTAA, se on vain sinun mielipide!!!!!! Onko muka oikeasti reilua, että SINÄ saat määritellä mistä saa puhua ja miten???? Vai olisiko kuitenkin keskustelupalstoilla MODEROINTI sitä varten??????!!!!!!

vierailija
Ei ole tervettä sinunkaan touhusi. Yrität kieltää Suomesta sananvapauden. Tälläkin palstalla kuitenkin moderointi toimii, usko pois. Miksi sinä yrität nyt moderoinnin yläpuolelle??! Täällä saa keskustella, mutta asiattomat viestit ei mene läpi. (Toisille se on vaan niin mahdottoman vaikea tajuta.)
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa haukkua ihmisiä tyyliin mitä te teette täällä.

vierailija
Ja Anna hei! Vaikka sinun mielestäsi tämä keskustelu on SONTAA, se on vain sinun mielipide!!!!!! Onko muka oikeasti reilua, että SINÄ saat määritellä mistä saa puhua ja miten???? Vai olisiko kuitenkin keskustelupalstoilla MODEROINTI sitä varten??????!!!!!!
Lopeta se huutaminen jo. Olen ollut täällä alusta lähtien ja tuo sinun huuto alkaa käydä naurettavaksi.

vierailija
Asiattomat viestit menee läpi ihan hyvin. Mitä hittoa sanot ettei mene läpi?

vierailija
Tässä ketjussa onkin jo melkein 10 000 viestiä. Vauvapalstalla kun kymppitonni jysähti täyteen, ketju lukittiin. Joten ehkä tämäkin ketju lukitaan kun kymppitonni täyttyy. Pitääkin sitten aloittaa uusi keskustelu. Mutta en kerro missä sen teen. En kaipaa "Annaa" piipittämään sinnekin.

vierailija
Tässä ketjussa onkin jo melkein 10 000 viestiä. Vauvapalstalla kun kymppitonni jysähti täyteen, ketju lukittiin. Joten ehkä tämäkin ketju lukitaan kun kymppitonni täyttyy. Pitääkin sitten aloittaa uusi keskustelu. Mutta en kerro missä sen teen. En kaipaa "Annaa" piipittämään sinnekin.
Se on ihan vaan Anna. Mutta hei, mites nämä muut vihaajat sitten tietävät mihin seurata sinua?? Ai jai. Kerroit viimekerrallakin missä aloitit keskustelun. Niin teet nytkin. Muuten et mainitsisi sitä jo pari kertaa 😂.

vierailija
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että saa haukkua ihmisiä tyyliin mitä te teette täällä.
Hah hah hah haa!!!! Eli kun esittää kriittisen mielipiteen Jannen touhuista, se on automaattisesti haukkumista! Ei hyvää päivää! 🤣 Joo kyllähän se taas huomattiin. Janne kun päätti muuttaa livensä maksulliseksi, sinne tuli heti useampi ASIALLINEN kritiikki asiasta. Jannen seuraajat toivat ilmi, että heillä ei ole varaa maksaa liveshowsta. No myöhemmin Janne laski hintaa viiteen euroon. Joku totesi että ei aio sitäkään maksaa, sori vaan. Ja huppista keikkaa, KAIKKI nuo kommentit on poistettu! Aivan. Kaikki eriävä mielipide on automaattisesti vihapuhetta, josta pitää tehdä rikosilmoitus!!!!!

vierailija
Asiattomat viestit menee läpi ihan hyvin. Mitä hittoa sanot ettei mene läpi?
Älä viitsi valehdella! Esimerkiksi sana t y h m ä pitää kirjoittaa välilyönneillä, muuten ei mene läpi. Eikä myöskään sana m ö h ö m a h a. Kyllä täällä moderointi toimii! Mutta tämä moderointi ymmärtää sen, että Jannesta saa kirjoittaa myös eriävän mielipiteen. Ei ole pakko vain huokaillla kuinka ihana, älykäs, komea, sydämellinen, empaattinen tuo mies onkaan ♥

vierailija
Janne taitaa tällä palstalla kun viettää päivänsä, sängyssä löhöten ja Naturdiettiä hörppien. Joten mitäs mieltä sinä Janne olet siitä minun mielipiteestäni että.... Aika kaksinaamaista sinulta Janne mennä neuvomaan toista koiranomistajaa koiran kuplamuovileikeistä, kun itse et siedä pienintäkään neuvoa muilta... Miksi sinä saat neuvoa muita, mutta muut ei saa neuvoa sinua? Miksi sinä otat sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä, jos joku hyvää hyvyyttään koittaa neuvoa sinua jossain? Sinä blokkaat tuon ihmisen ja teet rikosilmoituksen sen takia, että hän erehtyi neuvomaan sinua....

vierailija
Älä viitsi valehdella! Esimerkiksi sana t y h m ä pitää kirjoittaa välilyönneillä, muuten ei mene läpi. Eikä myöskään sana m ö h ö m a h a. Kyllä täällä moderointi toimii! Mutta tämä moderointi ymmärtää sen, että Jannesta saa kirjoittaa myös eriävän mielipiteen. Ei ole pakko vain huokaillla kuinka ihana, älykäs, komea, sydämellinen, empaattinen tuo mies onkaan
Justiinsa testasin ja hyvin meni läpi. Että et edes tiedä mistä puhut.

vierailija
Älä viitsi valehdella! Esimerkiksi sana t y h m ä pitää kirjoittaa välilyönneillä, muuten ei mene läpi. Eikä myöskään sana m ö h ö m a h a. Kyllä täällä moderointi toimii! Mutta tämä moderointi ymmärtää sen, että Jannesta saa kirjoittaa myös eriävän mielipiteen. Ei ole pakko vain huokaillla kuinka ihana, älykäs, komea, sydämellinen, empaattinen tuo mies onkaan
Eli mikäs se sun pointti on kun sanat menee ihan hyvin läpi? Ai että täällä on moderointi? Eipä toimi kovin hyvin.

vierailija
Janne taitaa tällä palstalla kun viettää päivänsä, sängyssä löhöten ja Naturdiettiä hörppien. Joten mitäs mieltä sinä Janne olet siitä minun mielipiteestäni että.... Aika kaksinaamaista sinulta Janne mennä neuvomaan toista koiranomistajaa koiran kuplamuovileikeistä, kun itse et siedä pienintäkään neuvoa muilta... Miksi sinä saat neuvoa muita, mutta muut ei saa neuvoa sinua? Miksi sinä otat sen henkilökohtaisena hyökkäyksenä, jos joku hyvää hyvyyttään koittaa neuvoa sinua jossain? Sinä blokkaat tuon ihmisen ja teet rikosilmoituksen sen takia, että hän erehtyi neuvomaan sinua....
Miksi sinua kiinnostaa Jannen toimet noin paljon? Mikä hänessä viehättää sinua? Olen kiinnostunut.

Yhteistyössä