Onko kukaan synnyttänyt kolme tai enemmän lapsia kaikki alateitse?

• Viestiketjun aloittaja mn
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Kun kaikki tietämäni useamman lapsen äidit ovat joutuneet syystä tai toisesta sektioon ainakin kerran. Kerro siis kuinka monta lasta sulla on, jos olet kaikki saanut alateitse. Ja oliko lähelläkään sektioon joutuminen jollain kerralla?

Itsellä on kolmas synnytys edessä ja pelottaa voiko se mennä yhtä hyvin kun edelliset...
3 mukulaa on ja kaikki alateitse syntyneet :)

kolmen äiti
eka synnytys kesti noin 12 tuntia josta ponnistus melkei 2 tuntia, lapsi oli otsatarjonnassa. Toinen kesti 4,5 tuntia ponnistus 9 min vaikea avautumisvaihe siedettäva, ponnistus kauhea jäi hartioista kiinni ja solisluu murtui. Kolmas synnytys noin 7 tuntia, ponnistus 5min. Tässä viimeisessä synnytyksessä avautusisvaihe oli kaikista vaikein ja tuskallisin, mutta ponnistus helpoin..

mami for 4
ensin tuplat alateitse, sitten poika alateitse ja tämä viimeisin painos tupsahti keisarinleikkauksella.
Ei ongelmia.
Tuplat oli vaikeampia synnyttää (alle 2 kg /kpl) kuin tuo poika joka oli yksin yhtä painava kuin tuplat yhdessä. Että ei se aina ole kiinni siitä minkä kokoinen vauva on

mami for 4
Alkuperäinen kirjoittaja mn:
Kun kaikki tietämäni useamman lapsen äidit ovat joutuneet syystä tai toisesta sektioon ainakin kerran. Kerro siis kuinka monta lasta sulla on, jos olet kaikki saanut alateitse. Ja oliko lähelläkään sektioon joutuminen jollain kerralla?

Itsellä on kolmas synnytys edessä ja pelottaa voiko se mennä yhtä hyvin kun edelliset...
että sektioon siksi, kun pikkuherra istuskeli siellä ja mitattiin ettei mahdu lantiostani tulemaan siinä asennossa

vieras
Olen synnyttänyt kaikki kolme alateitse ja joka kerta myös itsekin luullut, että ei voi mennä niin hyvin kuin viimeksi meni ja joka kerta mennyt jopa paremmin. :)

Äidilläni on kahdeksan lasta ja kaikki syntyneet alakautta enkä ole ainakaan kuullut, että yhdelläkään kerralla olisi edes ollut sektio-uhkaa.

3 alatiesynnytystä täällä, vaikka olin koesynnyttäjä joka kerralla! Kaikki menny hyvin, ja lapset mahtuneet ulos, vaikka heidän päät oli ihan yhtäsuuret kuin mun lantio. Siksi siis koesynnyttäjä. :wave:

Yhteistyössä